Oy vermeyi unutmayınız
Vargas'dan
Ebrar'ın kapıya yönelmesiyle birlikte bende ayağı kalktım.
Ona doğru ilerledim ve kolunu tuttum.
Vargas:nereye gidiyorsun Ebrar
Ebrar:onu öldürmeye
Vargas:saçmalama geç içeri konuşalım
Ebrar:sen bana laf söyleyenleri öldürmeye çalıs ben yapınca sacmalama mı oluyor
Vargas:aynı şey değil
Ebrar:gayette aynı şey
Kolunu kolumdan kurtararak kapıyı açtı ayakkabılarını hızlıca giyidi ve koşmaya başladı.
Bende ayakkabılarımı giyip peşinden gittim.
Tahminimce Hande ve Zehra'dede benim peşimden geliyordu.
Ebrar arabaya bindiğinde bende arabanın yanına varmıştım.
Cama vurmaya başladım fakat Ebrar hiç bakmadan gaza bastı.
Bağırıp kendi arabama doğru gittim.Arabaya bindiğimde peşimden binen Zehra ve Hande'ye baktım ve arabayı çalıştırdım.
Zehra:birşey yapar mı
Vargas:yapar
Vargas:ASLI'NIN EVİ NERDE
Hande:tamam sakin bağırma ve dinle
Hande:sağa dön...dümdüz git....soldan yola gir tam karşısı
Gaza bastığımda Zehra bağırmıştı..
Zehra:YAVAŞ
Onu dinlemeden devam ettim ve sonunda karşımıza Ebrar'ın arabasının çıkmasıyla durduk..
Ebrar'dan
Gözüm dönmüştü Aslı'yı öldürebilirdim gerçi ben yapmasam Vargas yapacaktı.Bu yüzden benim işimi hemen halletmem gerekti.
Vargas'ın beni durdurmasına karşı gelerek evden hızlıca çıktım.
Arabama bindiğimde camlarıma vuran eller pekte umrumda olmamıştı diyebilirim.
Gaza bastığımda arkamdaki kişinin yani Vargas'ın bağırışlarını duymama rağmen durmadım,duramazdım..
Aslı'nın evine vardığımda sertçe kapıyı çaldım.
Aslı:Ebrar birşey mi oldu bu saa-
Onu ittim ve içeri girdiğim gibi kapıyı kapattım.
Aslı:Ebrar noluyo
Aslı:kendinde misin sen
Ebrar:SENDİN DİMİ
Aslı:n-ne anlamadım
Ebrar:BENİ APTAL YERİNE KOYMA SEN OLDUĞUNU BİLİYORUM
Aslı:off peki saklamicam..bendim
Aslı:seni seviyorum ve Vargas'ı yanında görmekten hoşlanmıyorum ve onu öldürmek istiyorum ki yaparım
Ebrar:ASIL BAŞKA BİRİ ÖLÜCEK,O KİŞİ SENSİN
Dememle üstün saldırdım.Yere düşmüştü yüzüne vuruyordum ellerimi tutmaya çalışıyordu fakat bunu başaramıyordu.
Kapı tekmelenmeye başlamıştı.Tahminen Vargas gelmişti fakat benim kaybedecek bir şeyim yoktu.
Şuan burda olmamın sebebi ise tek var olduğum şeyi kaybetmemek için geldim.
Aslı'nın yüzü kandan gorunmeyince çığlık atmaya başladı.Masanın üstünde olan vazoyu alıp kafasına vurduğumda başıda kanlar içinde kalmıştı.
Kafasını yere vurmaya başladığımda artık beni tutan üç kişi vardı..
Zehra,Hande ve Aslı
Vargas beni tutmuyordu.Bu yaptığım şey yüzünden gelmemişti buraya eminim.
Gelme sebebi muhtemel olarak bana birşey olmamasından korktuğuydu.
Ama bilmediği tek birşey var artık benim ondan farkım kalmamıştı yani artık kendimi tutmayacaktım.
Sinirimi,üzüntümü,sevincimi insanlara söyleyecek ve onlara zarar vermek istediğimde raha olucaktım.Bunu yakında herkes öğrenecek....
_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_
Oy vermeyi unutmayınn
Sizi seviyorummm🐢