Oylarınızı bekliyorumm🐢🏐
(SARHOŞ OLAN EBRAR OLUCAK BU SEFER)
gerçi Vargas gerçekten sarhoş olmamıştı neyseeVargas'dan
Ah yine o gülüş beni bitiriyorsun be kızım..
Biraz yüzüme baktıktan sonra bana sarıldı herkesin içinde EBRAR,BANA,SARILDI galiba ölüyordum..
Ellerimi sardım bel tarafına oturduğu için beline gelmemişdi ama olsun elbet belinede sarılırım..
Geri çekildi bize bakıyorlardı bende bişe yok dedim onlarda ısrar etmeden döndüler önlerine.
Orda biraz daha sohbet ettikten sonra daha doğrusu ben etmedim onlar etti ben Ebrar'a baktım.
Antrenmana devam etmek için kalktık.Ebrar benim yan tarafımda yürüyordu yan tarafa döndüm ve onu gördüm içimden binlerce kez şükür ettim benim karşıma böyle birini çıkardığı için(ALLAH'a)..
Antrenman bitmişti.
Otobüste yine Ebrar'ın yanında değildim..
Ama yanım boştu.
Kulaklığımı taktım cama kafamı yaslayıp dışarıyı yani yolu izlemeye başladım..
Zaman geçince yanımda bir haraketlilik hissettim Ebrar yanıma oturmuştu ben daha bunun şaşkınlığını üstümden atamadan Ebrar kulaklığımın tekini alıp kulağına taktı çalan şarkıyı duyunca gözlerini kapatıp koltuğa yaslandı..
Tek dostum cannabis ve alkol
Sarhoş olmamak âşık olmaktan daha zor
Farkında olmalıyım durumumun maalesef
Aşk oyunu nedir bile bile lades hep
Kafamı duvarlara vuruyorum lanet şey diye
Bu bebe nasıl böyle âşık
Fazlasıyla kaptırdım sorunum bu
Rüyada gördüğün kıza hiç âşık olunur mu?
İmkansızım, imkânsızım
Çıktı lanet kadın teki vicdansızın
Oo, derdim neydi, derdinden başka
Ettirdin beni isyan kızım
Çok insafsızsın insafsızsın
Çok güzelsin lanet olsun insan mısınBöyle şarkılar dinliyerek evlere vardık...
Ebrar'dan
Bir anlık cesaretle yanına gidip kulaklığını kendime taktım bana bakıyordu hissediyordum ama gözümü açmadım.Evlere geldiğimizde herkes sırayla indi ben inerken gülümsedim ona oda bana geniş bir gülüş armağan etti.
Akşam olmuştu Vargas'ın tişörtünü hem yıkamış hemde kurmuştum götürsem mi diye düşünürken ne kaybederim dedim ve yola çıktım vardığımda kapıyı hızlı ve heyecanlı bir şekilde çaldım kalbim duracaktı nerdeyse..
Kapıyı açtığında üstünde kısa ve kolları geniş bir beyaz tişört ve siyah dar bir şort vardı ona bakmayı bırakıp (zor olsada) tişörtü göstererek gülümsedim oda gülümsemişti..
Beni içeri davet etti bende girdim.
Televizyonda bir dizi açıktı.
Eski türk dizilerinden ve birde içki
Ebrar:oww doğru zamanda gelmişim
Vargas:(sarhoş taklidi yaparak)ne yanlışı PUAHAHAH
Ebrar:HAHAHAHAH
Vargas:ayakta kalma gel otur
Beraber koltuğa oturduk..
Vargas'dan
Dizi izliyordum ama öylesine diziler değildi bunalr benim için özel dizilerdi ve tabiki olmazsa olmaz içkide vardı.İçmeyi seviyorum helede dizi izlerken..
Kapı çalmıştı koltuğun üstüne attığım tişörtümü alıp üstüme geçirdim.
Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim bana tişörtü gösterip gülümsedi o an sadece gülümseyebilmiştim daha fazlası onu öpmek olurdu ama o istemiyor diye düşünüyordum..
İçeri davet ettim oturduk oda içmeye başladı..
3 bardak içmişti filmde duygusaldı.Gözü dolmaya başladı.
Vargas:Ebrar iyi misi-
Bana sarılmıştı ah kalbimm bu iki oldu sarıldım.Gözündeki yaşlar kalbimi sızlatmaya yetiyorken o neden ağlıyordu?!
________--------------________------------________----------
Yıldıza basın lütfennn
Akşam bölümü nasıldı??
Sizleri seviyorum iyi uykular tatlı rüyalar kaplumbağalarımm🐢❤️🔥