ARKADAŞLAR YENİ BİR KURGU VAR!!!FİKİRİN @latisyacik ARKADAŞIMIZDAN ÇİKMA BENDENDE BİRŞEYLER KATMAYLA BİR KURGU KONUSU ÇIKARDIK ÇOK YAKIN ZAMANDA SİZLERE PAYLASİCAZ BURDAKİ GİBİ ORADADA DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZZ🐢
OY VERMEYİDE LÜTFEN UNUTMAYINIZZ🐢🗞️
Vargas'dan
Röportaj bitmişti biz hep beraber restorana gelmiştik.O restoran Ebrar'dan etkilendiğim zamandaki restorattı.
Tüm bunlar aklımdan geçerken Ebrar'la karşı karşıya oturuyorduk yüzüme bakmıyordu belkide bakamıyordu.
Bu durumdan sıkılmıştım o güzel gözlere ihtiyacım vardı..
Ebrar'a mesaj attım..
Siz:Ebrar ben lavaboya gidicem peşimden sende gel
Ebrar'ım:nede
Siz:soru sorma gel
Ebrar'ım:tamam tamam
Yaklaşık 1-2 dakika sonra müsade isteyip kalktım ve lavaboda Ebrar'ı baklemeye başladım oda 1-2 dk sonra gelmişti zaten..
Onu tuttuğum gibi duvara yaslamıştım.Nefesi yüzümde geziniyordu..
Vargas:neden utanıyorsun
Ebrar:h-hayır ne utanması
Vargas:görüyorum Ebrar
Ebrar:hem sen yanlış anlamışsındır ben utanmam
Dahada yaklaşarak konuştum
Vargas:hmm öyle mi
Yutkundu.
Ebrar:öyle
Dahada yaklaştım dudağımı dudağının yanına götürdüm ve öptüm geri çekildiğimde gözü kapalıydı sonra hemen açtı..
Ebrar:bak utanmıyorum ki
Biranda dudağına yapışmamla donup kalması bir olmuştu geri çekildim ve alaylıca sırıttım..
Vargas:bekliyorum bebeğim
Kızların yanına gitmiştim oturup gülerek sohbet etmeye katıldım..
Ebrar 5 dakikanın sonunda içeri girmişti hafiften kızarmış yanaklarıyla tatlı duruyordu..
1 saatin sonunda çoğu kişi gitmiş ve 5 kişi kalmıştık.Ben,Ebrar,Hande,Zehra vede Cansu
Telefonuma gelen bildirimle sarsıldım.. Cansu'dandı..
Cansu:biz kalkalım mı?
Siz:Neden
Cansu:nedeni mi var kızım Ebrar'la yanlız kalın
Siz:tamam güzel olur teşekkürler
Cansu kişisi mesajınızı beğendi..
Cansu'ya minnettar bir şekilde baktım kafasını aşağı doğru indirdi ve kaldırdı..
Birşeyler uydurup kızları götürmüştü.Zehra ve Hande zaten dünden hazırdı..
Ebrar'la bakıyorduk sonra konuşmaya başladı..
Ebrar:bizde mi kalksak
Vargas:olur yürüyüş yapalım mı?
Ebrar düşünmeden ağzında 'tamam' kelimesini çıkardı ağzından gülümsedim çoktan ödenmiş hesaplı masadan kalktık ve ceketleri giyiyip dışarı çıktık..
Yürümeye başladık.Cebinden bi kulaklık birde sigara paketi çıkardı gecenin karanlığında yüzüne baktım..
Vargas:içiyor muydun?
Ebrar:çok değil çoğu zaman içmiyorum yani
Elindeki paketten bir tanede kendime aldım..
Ebrar:sende mi?
Vargas:evet liseden beri
Ebrar:fazla icmiyorsun dimi
Vargas:hıh pek değil diyeyim
Ebrar:kaç tane
Vargas:2-3
Ebrar:bırakmalısın
Vargas:hıh bunu sen mi söylüyorsun
Derin bir iç çektim sigaramı yakınca bir rahatlama gelmişti..Bana en iyi gelen şeylerdendi.Dudaklarımdakı sigara sönünce gözümü açtım yağmur başlamıştı..
Toprak kokusunu içime çektim.Bu seferde kendi cebimden çıkardığım sigarayı dudaklarıma götürdüm..Duman kokusunu seviyordum..
Üşümeye başladığımda Ebrar'a döndüm onun elindeki sigara hâlâ yanıyordu..Dudaklarına götürürken bana baktı..
Ebrar:iyi misin sen
Vargas:eve-
Başım döndüğünde dengemi kaybetmiştim.Ebrar'a tutunan kollarım güçlükle haraket etmeye çalışınca Ebrar artık korkuyla bana bakıyordu..
Hemen belimden tuttu ve hızlıca yürümeye çalıştı pek mümkün olmamıştı çünkü başım cok dönüyordu..Güçlükle eve vardığımda Ebrar'ın evine vardığımızı anlamıştım benim ayakkabılarım8 çıkarıp hemen yukarı kata çıkardı beni..
Soydu ve duşa soktu duşumu aldimtve Ebrar'ın verdiği kıyafetleri giyidim..Duştan çıkınca Ebrar yanıma koştu ve elini anlımla buluşturdu hii diye bir ses çıkardı ateşim varmış hemen beni yatağa uzandırdı ve az önce giyidiğim tişörtü kollarımdan usulca çıkarıp bir kenara attı..
Ve beni yatağa uzandırdı kalkıyordu ki kolundna tuttum ve kendime çektim yanıma düşmemişti çünkü o kadar gücüm yoktu.. Sadece kulağına şu iki kelimeyi fısıldayabildim..
Vargas:sarıl bana
___________------------------___________----------------_____
Oy vermeyi unutmayınn🐢🗞️
Sizi seviyorum kaplumbağalarımm🐢❤️🔥
BAŞTAKİ DUYURUYU OKURMUSUNUZ DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM🕸️🐢
Bilerek erken attımmm normalde 7-8 arası olacak büyük ihtimalle....