"MİSAFİR"

705 55 17
                                    

Oy vermeyi unutmayınız..🐢

Ebrar'dan

Vargas'la sarılmış bir şekilde uyuyorduk..
Tenine değen tenim yanınca ellerimi geriye doğru hızlıca çektim..

Şüpheyle elimi anlına değdirdim.Yanıyordu resmen uyandırmaya çalıştım ama olmadı sesler çıkarıyor anlamadığım şeyler söylüyordu..

Kafasını yatağın başlığına yasladım..
Tişörtünü çıkardım ve büstiyeride..
Sıra altına gelmişti normal şartlarda dayanabileceği mi düşünmüyordum ama şuan durum ciddiydi..

Hızlıca iç çamaşırınıda çıkardıktan sonra kucağıma alıp banyoya götürdüm..

Soğuk suyun altına sokunca gözlerini açtı ve acı bir ses çıkardı ama bunu yapmak zorundaydım..

10 dakika daha soğuk suyun altında tutarak  çıkardım.Hemen havluya sardım ve içeriye götürdüm..

Bornozu çıkardım ve onun için dolaptan kıyafet çıkarıp yatağın üstüne koydum.Saç havlusunu saçına sürttüm ve suyunu aldım.

Büstiyerini giydirdim hâlâ ateşi olduğu için tişört giyidirmemiştim.Altına ise kısa bir şort geçirdim.Uykusu kaçtığı için salona inip oturduk ben ona ilaç getirdim.

Ateşi biraz daha düştükten sonra sıkıldığını ve film izlemek istediğini dile getirdi ikiletmeden televizyonu açtım ve sıradan bir romantik komedi filmini seçtim.

Omzuma yaslanmış televizyona bakıyordu ben ise ona seviyordum bunu bana aşkını itiraf ettiğinde kendime anlatmıştım..

İlk zamanlar bana gıcık olduğu için izlediğini düşünsemde bu düşünce zamanla sürekli onu düşünmemi sağlamıştı.Onu düşünmeye alışmıştım.Onu ondan daha çok seviyordum bunu anlamam zor olsada anlamıştım ve hayatımın en doğru kararını o gün onunla birlikte olduğumda vermiştim..

Kapının sert bir şekilde çalmasıyla omzumdaki ağırlık hafiflemişti boşluğa uğramıştım..

Vargas:Ebrar kapı çalıyor

O kadar masum konuşuyordu ki YİYİCEM gerçekten

Vargas:ebrar

Ebrar:ha.....kimki

Vargas:bilmiyorum işte bakk

Ayaklandım kapıya doğru ilerledim kapıyı açtığımda gördüğüm kişiye anlam veremedim..

Saliha?

Ne işi vardı burda hemde gecenin 1inde

Ebrar:Saliha

Saliha:şey benim evimde tadilat varda senin eve daha yakın olduğum için sana geldim sorun olurmu

Tabikide gondermiyecektim tabii buyur dedim..içeri geçerken aklıma dank eden şeyle küçük bir küfür savurdum..

HASSİKTİR

Vargas içerde büstiyer ve şortla duruyordu sortta zaten normalden biraz daha kısaydı biraz..

Saliha içeri girdiğinde şaşkınlıkla bana döndü görmüş olmalıydı tek gözümü kapatıp salona korkuyla baktım evet hâlâ aynı kıyafetleydi belki bir umut üstünü değiştirmiştir diye düşündüm ama aynı kıyafetle ve uzanırken bulduk..

Yavaşça uzandığı yerden doğruldu ve soğukkanlılıkla elini havaya kaldırıp Saliha'ya selam verdi..

Saliha hâlâ şaşkınlıkla bakıyordu..

Saliha:noluyo ya burda

Vargas:ne görüyorsan o

Vargas'ın Saliha'ya gıcık olduğu ilk günden beri belliydi ve bugün bunu yansitcagini kolaylıkla anladım..

Ebrar:Vargas'ın ateşi varda biraz ondan tek kalmasını istemedim

Saliha:peki..

Ebrar:hadi geç otur

Saliha Vargas'ın yanına oturdu ben ise ikisinin karşısındaki koltuğa yaslandım.

Saliha elini Vargas'ın anlına koydu ve sanki eli yanmış gibi hemen çekti..

Hemen  Vargas'ın yanına gittim ve elimi anlına yasladım rahatlamıştım çünkü öncekine göre gayet normaldi.Kollarımı açıp sarıldım oda bana sarıldı oturduğu ve benimde ayakta olduğumdan dolayı kafası kalbime denk geliyordu hızlı kalp atışımla bana bakıp gülümsedi..

_______________________________________

Sizi seviyorummm🐢❤️‍🔥

Yeni kurgu yarın gelecek desteklerinizi bekliyorum..

Oy vermeyi unutmayınız bacılarım 🐢

Sapık//EBGASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin