Lise denen kabustan kurtulalı neredeyse bir yıl olmuştu , şu anda üniversiteye hazırlanıyorum ve beklediğimden daha kolay bir süreçteyim...
Kirada otursam da güzel bir dairem var , tabii üç abimin de öyle sanıyorum . Evet benim tam üç abim var. Artık çok görüşemiyoruz çünkü nedenini bilmedim bir sebepten bana ne iş yaptıklarını dahi söylemiyorlar , aramıyorlar ve onlarla irtibat kurmamı engelliyorlar . Kısacası yalnızım. Sanırım beni o kadar da sevmiyorlar ve hayatlarında istemiyorlar... eskiden bu durum için ağlamaktan gözlerim şişerdi ama artık kendi ayaklarım üzerindeyim :)
Bir de onların yükünü kaldıracak da değilim.
***
Sabah saat 10.45 civarı uyandım fakat içimde aynı havadaki gibi kasvetli bir his vardı. Sanki her an kötü bir şey olacaktı, bu histen acilen kurtulmam lazım !!
Hızlıca duşa girip çıktım ve biricik sevgilim olan Roy ile beraber kafede buluşucak şekilde sözleştim . Roy'a güzel gözükmek için çok sade ama hoş bir makyaj yapıp konuştuğumuz saatte kafeye gittim.
Kafede bir masaya oturdum ve lise aşkımı beklemeye başladım...
Roy biraz acele bir şekilde yanıma geldi ve az önce kasadan aldığını tahmin ettiğim kahveyi elime tutuşturdu ."sevinç dolu bir sesle" -Roy !
Dedim ve ona sarıldım ancak bir terslik vardı . Roy ,Roy gibi kokmuyordu ,bir kadın parfümü kokusu alıyordum !!!
Hızla onu ittim ve kendimi kızmaya hazırladım fakat karşımda koca bir buket çiçek görünce neden sinirlendiğimi dahi unutup sadece o kocaman rengarenk bukete ve ondan gelen nefis kokuya odaklandım.
"Bu sefer hayran kalmış bir edayla "-Rooyy!
.- Buyur bebeğim ? "Sesi fazlası ile kibardı."
-Roy ben .. ben gerçekten çok mutlu oldum . Bunlar çok güzel .Teşekkürler sevgilim :)
.-Rica ederim bebeğim .
Masaya oturduk ve bana son aldığı davadan bahsetti ."Roy bir avukat ve işinde gerçekten iyi ." . . . "konuştuk ."
-bu buluşmaların sayısını mı arttırsak ,ne dersin ? "bunu söyledim çünkü gerçekten haftada bir buluşmak bana yetmiyordu"
.- Bana uyar "sırıttı"
Roy ile yaklaşık 7 aydır sevgiliyiz . Ve beş ay sonra birinci yıl dönümümüzü kutlayacağız :))
Roy bazen bugünkü durumlar gibi şakalar yapabiliyor. "Roy'un kokusu..."ancak tam bir centilmen ve fazlası ile kibar.
Ona gerçekten aşığım sanırım...
***
Roy ile kafeden ayrıldık . Roy evine ben de ders çalışmak için kitaplarımı alıp kütüphaneye gittim. Yorucu bir ders çalışma rutininin ardından kafamı kaldırdım ve gördüğüm manzara beni şaşırttı , kütüphanede sadece ben kalmıştım .. saate baktım , 11.54 'tü. Zaten bana yaklaşan kütüphane görevlisinden buranın yakında kapanacağını anladım. Yarı şaşkınlıkla bana doğru yaklaşan görevliye gideceğimi işaret ettim ve dışarı çıktım . Gerçekten tam 8 saat ders çalışmıştım...😳
Kütüphaneden çıktım ve eve doğru yürümeye başladım. Maalesef sabahki ruh haline geri dönmüştüm ,nedense sokaklar bi ayrı karanlıktı bu gün ...Yolun yarısında iyice korkmaya başladım ve adımlarımı hızlandırdım . Ah Tanrım gerçekten çok korkuyorum .. evin yolunu bulmakta zorlanmaya başladım çünkü etrafta tek tük sokak lambaları dışında göz gözü görmüyordu.. Derken karşıma gürültülü bir şekilde bir şey atladı .. tabiki çığlığı bastım
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!
Ancak çığlığım karşısında karşımdaki şey de ürktü.. gözümü yavaşça açtım ve.. ve karşımda..... bir kedi duruyordu! - şaka mı bu?
diye söylenmeye başladım.
Eve yaklaştığımı hissediyordum .Evet evet iki sokak ötede benim binam vardı:) o kadar rahatlamıştım ki ..
İçimdeki anlamsız duygu ile sokaktan geçecektim ki !! Bu .. bu gördüğüm şey karşısında dehşete düştüm ...
Sokağın sonunda üç adam bir kadın ayakta , bir kadın da yerdeydi ama dehşet verici kısım bu değildi. Asıl kaldığım kısım adamların"bir kadın" hepsinin elindeki susturuculu silahlardı .. ve yerdeki kadına doğrultulmuşlardı ... Oradan hemen kaçmalıydım ama yapamadım . Tanrım neden yapamadım ki ?! Yerdeki kadın beni gördü ve ağlamaya , benden yardım istemeye başladı. ağladığı gibi de susturuldu. "onu vurdular..."
Yerdeki kadın "artık o bir ceset" bana doğru ağladığı için tabiki diğerleri "elinde silahlı korkunç adamlar "de beni gördü.. aaaahh bana doğru yaklaşıyorlar!!!
Arkama bakmadan , tüm gücümle koşmaya başladım .Eve doğru, güvenli kalabileceğim tek yere doğru ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Gelin
Novela JuvenilKendi hayatını düzene koymaya çalışan Mary bir gün geç saate eve gitmeye çalışırken hiç görmemesi gereken bir olaya şahit olması ile Başını büyük bir belaya sokar. Karşısında ölen dedesi ile ilgisi olan bir mafya vardır. Peki mary başını bu beladan...