• zor •

489 15 2
                                    

Koşuyordum , hem de deli gibi .. ama her yerden çıkıyorlardı . Evime gitmemi engelliyorlar,yolumu kesiyorlardı ... artık yüzleşmem lazımdı çünkü daha fazla koşamazdım ,zaten koşacak yerim de yoktu .
Bir çıkmaz sokağa girdim 🤦‍♀️ tam karşımda iki adam duruyordu onları ... dövmeliydim .  Aklıma babam ölmeden önce bana öğrettiği dövüşme teknikleri geldi . Sanki bu tarz bir durumun olduğunu nasıl olduysa önceden bilmişti de beni hazırlamıştı...
Bana doğru yaklaşan pembe kazaklı ve şaşırtıcı derecede yakışıklı olan adama doğru ilk tekmemi savurdum . Doğrudan yüzünü hedef almıştım  ve yere düştü . Baya canı yanmışa benziyordu..  buna sevinicekken arkadaki diğer genç adam bana doğru yaklaştı ve ona da tekme attım . Ancak o biraz sersemlese de üstüme gelmeye devam etti. -hey hey hey uzak dur! " biliyorum biliyorum bunu söylemem anlamsız ve bir o kadar da saçma ama başka çarem yok ." ?- küçük bayan bizimle gelmeniz gerekiyor .   - Hayır!  " bağırıyordum ." Adam derin bir nefes aldı ve ilk yumruğunu bana salladı. -Ahh ! "Ağh sanırım başım dönüyor çünkü bu adamlar iki tane oldu ..  hayır hayır gerçekten iki taneler , üç ... evet pembeli yakışıklı da ayağa kalkmıştı "
Bir kişi belki ama üç kişi ile dövüşemem , o kadar güçlü değilim ben . Üçü aynı anda beni çıkmaz sokağın köşesine sıkıştırdı . Ah şimdi ne halt edicem ??
Şu ana kadar dövüşmediğim tek adam " diğerlerine göre daha güçlü duruyordu " bana doğru bir adım attı ve konuşmaya başladı.
T- hanım efendi bizim ile gelmeniz gerekiyor .
- Hayır , hayır ! Sizinle bir yere gelmiyorum .
T- zorluk çıkarmak istemiyoruz.
- Ah istemiyor musunuz ?! " bunu söylerken arkadaki pembe kazaklı , muhtemelen burnunu kırdığım ve bu yüzden bana sinirli olan genç adamı gözümle işaret etmiştim. Benimle konuşan genç adam ,pembeliye kısa bir bakış attı ve tekrar bana döndü
*- Bunun için üzgünüm.
Gözümü dikmiş ona bakıyordum . Ve arkadaki pembeli yakışıklı konuşmaya başlayınca irkildim.
M- Tae , şu güzel bayanla bi konuşabilir miyim ? ಠ_ಠ
T- şimdi değil Mike .
İsminin Mike olduğunu öğrendiğim genç pembeli bana gözünü dikmiş bakıyordu. Mecburen gözlerimi ondan kaçırdım ve isminin Tae olduğunu öğrendiğim adama döndüm. -Ben .. ben hiçbir şey görmedim .  " sesim beklediğimden daha güçsüz çıkmıştı"
T- O zaman neden bizden kaçtınız ?
- B..ben sadece ... " ahh neden kekeliyorum ?"
?-  Onu  Bay Sang 'a götürmeliyiz . " ufak çaplı bir çığlık attım çünkü bu üç adamın yanındaki kadın birden yanımda belirmişti . Bağırdığım anda yerdeki kadına olanlar aklıma geldi ve hemen elimi ağzıma kapadım . " beni de öldürecekler..."  istemesem de ağlamaya başladım.- Özür dilerim ,lütfen ..lütfen beni de öldürmeyin ... yere çökmüştüm , ve korku dolu gözlerle kaçamak şekilde , muhtemelen patronları olduğunu düşündüğüm Tae denen adama bakıyordum . Gözlerimin yalvarmalarını görmesini umuyordum .  Ama o sadece beni izledi . " Ah bu ne kadar rezil bir durum böyle !" Sonra da yanımdaki kadına kısa  ama anlamlı bir bakış attı .
Birden yüzümde bir baskı ,burnumda da çok keskin bir koku hissettim . Ardından da kucaklandığımı ... ancak daha fazla dayanamazdım , gözlerim ile beraber bilincim de kapandı .

***

Gözlerimi hafifçe araladım . Önümde  demirden bir masa vardı ayrıca masanın üstündekiler... bunlar sırayla ve özenle dizilmiş .. aletlerdi . İşkence aletleri .... Neden? Neden buradayım ? Dedim içimden . Ne yaptım ki ben? Sadece bir ölüme şahit oldu diye adam kaçırmak , üstüne belki de işkence yapmak .. akıl işi değildi bu .
Aletleri görünce zihnim de açıldı ve bulunduğum durumu anladım . Üstümde .. Tanrım pantolonum nerede? ya da gömleğim ??? Neden üstümde sadece atletim ve iç çamaşırlarım var ??!!!  Çığlık atmak istiyordum ! Hareket etmeyi , bu rezil yerden kurtulmayı denedim ancak el ve ayak bileklerim çok sıkı bir şekilde oturduğum sandalyeye bağlıydı . Etrafa bakındım , kurtulabilmek için . Ancak loş ışıklarla aydınlatılmış bir oda dışında hiçbir şey yoktu " ha bir de işkence aletli masa dışında"
Ses çıkarmak istedim ancak bu doğru olur muydu? Beni kaçıran haydutlar ya beni duyarsa?  Sessizce ağlamak dışında hiçbir şey yapamadım . Ta ki bu loş odanın kapısı gürültü ile açılan kadar .
İçeri daha önce görmediğim yüzler girdi " bir kişi dışında " Daha önce görmediğim yüzler beni kaçıranlara kıyasla çok yaşlılardı . Eğer beni kaçıranlar 20li yaşlardaysa bu adamlar 45ten aşağı değillerdi . " tanıdığım kişi dışında"
- Abi !?  " tanıdığım yüz abilerimden biriydi .Maven . En sevdiğim abim , ortanca abim..."
-Merhaba Mary .

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin