Kasa

26 2 0
                                    

Mafya Gelin 21.BÖLÜM

-seni seviyorum
T-seni seviyorum
...
Aman tanrım! Sanırım kalbim yerinden çıkacak!!! Bu nasıl güzel bir his böyle...
Mutluluktan havalara uçacağım şu an ve bu benim enerjimi ikiye katlıyor:))
...
O gece Tae ile küçücük hastane yatağında beraber uyuduk. Ve bu benim tüm yorgunluğumu alıp huzura vermişti.

Gözlerimi açtığımda hala hastane yatağındaydım ama Tae yoktu. Hızla doğruldum ve kapı dışındaki bağırışmaları duydum.küçük hastane kapısı camından görebiliyordum,Tae Aaron'u duvara itip duruyor mike'da onu durdurmaya çalışıyordu...
Doktorlar karışmaktan korktuğu için uzak duruyor polise haber vermekten söz ediyorlardı.
Tam bir karmaşa...
Yataktan aceleyle kalktım ve odanın kapısını ardına kadar açıp hiç düşünmeden Tae'nin önüne geçtim.
-Tae bunu konuştuk!
T-Günaydın aşkım. Ve ben onu döveyecem demedim!
-halini görmüyor musun?! "Ayakta duramadığı için yere düşmüş olan kanlar içindeki Aaron'u gösterdim"
T-..bana ihanet etti o!
-tamam ama onu döverek bir şey elde etmeyeceksin! Dur ve sakinleş lütfen!
T-"tekrar Aaron'a bir bakış attı ve birkaç adım geriledi"
Mike Aaron'un bayılmadığından emin olmak için öne eğilmişti ve bayıldığını anladığında doktorlardan bir kaçına gelmesi için seslendi.
T-bu ihanet! Bildiğin ihanet..nasıl senin benimle olduğunu bildiği halde..Tanrım!
M-..vay..demek kabul ettin he?!"mike bu olaydan hiç etkilenmemiş gibi kolumu imayla dürttü ve kaşlarını kaldırıp indirdi"
Çok sinir bozucu ya...
-mike..sen Aaron'a baksana..
M-oo peki fıstık yalnız kalmak istiyorsanız baştan deseydiniz"yüzünde alaylı bir ifade vardı"
-..ne..hayır mike öyle değil..
M-iyi eğlenceler.."doktorlar Aaron'u bir sedyeye alıp götürürken mike'da onlarla beraber gitti."
-"tekrar Tae'ye döndüğümde biraz daha sakinleştiğini gördüm" "sanırım..yani belki bi ihtimal beni görmek ona iyi gelmiş olmalıydı"
-Tae..
T-o pisliği de babamı da mahvedecem..
-...
T-güzelim ben taburcu olucam..sen birkaç gün daha hastanede kalsan daha iyi olur"
-ne..hayır daha iyileşmedin..
T-iyiyim ben.
-Tae hayır!
T-aşkım şimdi tartışamam..şimdi gidiyorum ama en yakın zamanda sağlıklı şekilde yanına gelicem.
Dedi ve hızlı adımlarla odaya girip giyindi.sonra da hızlıca odadan çıkıp koridorun sonundaki danışmaya yürüdü...
...

Tae gideli 3 gün oldu... hastaneden taburcu oldum ve evdeyim. Mike'ın da sürekli işi çıkıyor ve çok görüşemiyoruz...
Aaron artık eve hiç gelmiyor.çünkü buna izin yok..Tae onun bu evde daha fazla kalmasına izin vermedi.

Saat gece 1.30 civarı... uyuyamadım ve aklımdan çıkaramadığım kişiden hala haber alamadım. Ne yaptığı hakkında da en ufak bir fikrim yok. Ama evin kapı açılma sesi geldiği zaman yerimden sıçrayarak odadan fırladım.
Aşağı kata acelece bir umut indim ve onu gördüm. Yorgun görünüyordu ve ne yaptığını bilmiyordum. Hızla yanına gittim.
-Tae..
T-evet güzelim?
-hoş geldin...
T- "biraz gülümsedikten sonra alnımdan öptü" biraz yorgunum aşkım..
-anladım...
-ama..çok merak ediyorum nerdeydin??
T-babamın yanında.
-..öyle mi?
T-evet.
Sesinde çekingen bir tavır vardı ve sebebini anlayamadım.
-ve...
T-ve.."biraz sustu. Sanki söylemek ile söylememek arasında bir seçim yapıyordu" "ve söylemeyi seçti" seninle konuşmak istiyor.
-...
T-ama bu mümkün değil. Merak etme asla asla asla onunla konuşmana gerek yok..
-tamam.
T-..ne?!
-tamam..konuşalım.
T-aşkım olmaz. Ben izin vermiyorum.ya sadece konuşmayacaksa..ya seni vurmaya çalışırsa?!
-kasanın yerini biliyorum.
T-sen ne-
-bildiğimi düşünmüyordum ama..fikirlerim vardı ve biliyorum.
T-...
-iki kuruş için girdiğimiz hallere bak Tae. Buna gerek var mı..? Yani para onun olsun işte..bu kadar.
T-o kasada sadece para yok...
-nasıl yani?
T-...deden yaşıyor ve o kasada onun nerede olduğunun bilgisi de var aşkım.

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin