Kalp durduran olaylar

46 2 0
                                    

Mafya Gelin 17.BÖLÜM

Etraf soğuktu,arkadaki kimine göre rahatlatıcı olan müzik artık doktorların bile sinirini bozmaya başlamıştı..
Ameliyat devam ediyordu ve odadaki camın arkasında Mike ile Aaron bekliyordu.
Doktor kaçamak bakışlarla onlara bakıyor hala tehdit altında mı anlamaya çalışıyordu.

Ne tesadüf ki Tae ve Mary'nin bir uyumu vardı,bu sadece fiziksel değildi bu duygusal açıdan da onları bağlayan bir şeydi ve bu şey..Mary'nin hayatını kurtaracaktı...

MARY'DEN DEVAMMM ;)

Göz kapaklarım güneş ışığı ile açıldı.Gözlerimi camdan yansıyan güneşe karşı kıstım ve nerede olduğuma baktım. Kendimi uykumu almış ama hala yorgun hissediyordum..
Mahmur gözlerle etrafa bakarken bir hastane odasında olduğumu anladım.Aceleyle doğrulmaya çalıştım ama birden karnımda büyük bir acı hissettim ve istemsizce inledim.
Sonra aklıma olanlar geldi..gecenin bir vakti karnıma gelen acı ve kanın kokusu. Tanrım o koku midemi öyle bir bulandırmıştı ki.. ve sonra bilincimi kaybetmiştim.Ancak odama birinin girdiğini hatırlıyorum...
Kaldığım hastane odasına hemşirenin biri birden odaya girince irkildim.Hemşire bana baktı ardından hiçbir şey sormama izin vermeden odadan geri çıktı.
Ne kadar kaba diye düşündüm o an..ama bu düşüncemin saçma olduğunun da farkındaydım.
Tekrar doğrulmaya çalışırken bu sefer de odaya mike daldı.hemşire onu tutmaya çalışsa da mike izin vermiyor tehditler savuruyordu.
M-bırakın beni! Hepinizi vurayım mı he! "Bana döndü"ahhh tanrıya şükür ..Mary..gerçekten uyandın ...
Arkasında Aaron da hızla odaya girdi ve yanıma geldiler.
A-Mary iyi olmana o kadar sevindik ki..
Aaron sadece yüzüme gülümseyip mesafeli davranırken Mike'ın kollarını bedenimde hissettim.
M-kahrolası seni özlemişim!
-ah..mike ..canım acıyor..
Kolları karnımdaki yaraya bilmeden de olsa bastırıyordu.
M-ahh..şey ben çok üzgünüm ama..of ya nasıl bıçaklanmayı becerdin ki!
-...şey..inan bilmiyorum...
İkisinin de yüzünde hiç silinmeyeceğini düşündüğüm bir neşe vardı ama gözlerim birini daha aradı.
Kapıya ardından odaya sonra da Aaron ve Mike'a baktım.
Kimi aradığımı çok iyi biliyorlardı ama hiçbir şey söylemediler ve söze girmek zorunda kaldım.
-Tae nerede?
A-... "ikisininde silinmeyecek neşesi silindi"
M-aa...Mary..
Aaron sözü üstlenerek A-yoğun bakımda.. Dedi.
-ne!
Şaşkındım ,üzgündüm ve içimde bir suçluluk duygusu vardı...
-"canım yansa da doğruldum" Neden?!
M-..bak..ameliyat sırasında değerleri çok düşmüş..test yaptırmadı..yaptırmalıydı ama..
-ne diyorsunuz??"endişeyle onlara bakıyordum"
A-Tae..sana ciğerinin bir kısmını verdi mary.
-..."dehşet bir duvar gibi yüzüme çarptı"
-ve doktor söyledi..narkoza alerjisi olup olmadığını bilmediklerini test yaptırması gerektiğini söyledi. Ama senin o kadar vaktin yoktu..onu karakoldan alana kadar yaşaman bile bir mucizeydi.
-karakol mu...
M-Tae seni hastaneye getirince..kimliğini de açık etmiş oldu ve işlediği suçlardan hapse atılmaktan bahsedildi.
Mike ve Aaron'un söylediği gerçeklerle yüzleşmeye çalışırken gözlerimin yanmasından ve yanaklarımdaki ıslaklığından ağladığımı yeni fark ettim. Zihnim izin vermiyordu..nasıl yapar diyordu,neden benim için kendini tehlikeye attı diyordu...
Ama sonra beni sevdiğini söylediği aklıma geliyordu. şu anda yaşadığım acı ve suçluluk..beni öldürüyordu. Canımın yandığını hissettim,ama bu karnımla ya da ameliyatımla alakalı değildi..kalbim acıyordu...

-onu görmek istiyorum.
M-Mary..
-size onu görücem dedim!
A-Mary şu anda bunu yapamazsın...
-hayır! Tanrım hayır hayır hayır! Beni ona götürün ya da ben gideyim ve...ve ..ve ben onu göreyim yani..iyi olduğunu anlamalıyım sonra da..
A-Mary!
-...
A-o iyi olucak ve sen de iyi olmalısın!
-.."gözyaşlarım bitmek bilmiyordu ve içimde nedeni olmayan bir isyan vardı"
İki adamın önünde çaresizce hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
-durumu nasıl...
M-...
A-iyi olucak..
-bana yalan söyleme ve soruma cevap ver!
A-.."derin bir nefes aldı"ameliyatta...kalbi durdu..
-ne.."duyduklarıma inanamıyordum"
A-şu anda uyanacak mı bilmiyoruz ama yaşıyor..yaşıyor ve sen iyi olup ona destek olmalısın..beni anladın mı..
Aaron'un söyledikleri, mike'ın kaçamak şekilde bana attığı hüzünlü bakışları...
Hepsi Tae'nin durumunun kötü olduğunu gösteriyordu ve ben...kahretsin
ki ben bu konuda hiçbir şey yapamıyordum!

Tae geri uyanmayabilirdi...Aaron öyle demişti...

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin