Kasanın yeri

20 2 0
                                    

Mafya Gelin 23.BÖLÜM

Gaza gelip de böyle bi karar vermemin üzerinden sadece 1 saat geçmişti..
Bir saattir tavan ile bakışıyorum ve..Tanrım birden gaza geldim! Ben şu kitap ve ya filmlerdeki güçlü kız değilim ki!?! Ne geçiyordu aklımdan??? Of ya kendimi boğmak istiyorum. Kararımdan pişman değilim..ama bu biraz.... Kendim başıma iş açtım. Tam anlamıyla olay bu evet..🤦‍♀️

       ...

Saat 5.30..ve uyandırıldım. Ben mi çok mızmızım yoksa bu kadar erken kalkmamızın anlamı mı yok..?
Tae elimden tutup beni odamdan çıkardı ve daha önce bu evde böyle bir yer olduğundan habersizdim. Kocaman bi spor salonunun ortasında dikiliyorduk ve yerlerde minderler vardı. Soru dolu bakışlarımı Tae'ye çevirdiğimde bana "hadi bakalım" der gibi bakıyordu. Ne yani..şimdi de bana kafa mı tutuyordu. Biz..birbirimizi seven iki kişi..birbirine karşı... bu işin donu pek de hayırlı değil sanırım.

Tae-pozisyon al aşkım.
-hm??
Tae-(arkama geçti belimi dikleştirip bi bacağımı öne attırdı) savunma öğrenmen gerek canım.
-(başımı anladığımı göstermek için salladım)
Tae-tamam şimdi bana yumruk at.
-...olmaz
Tae-ama sen öğrenmek istedin
-doğru..
Tae-şimdi bana mike'ın burnuna indirdiğin gibi bi yumruk at(bunu istemeden de olsa sırıtarak söylemişti)
-hah
Tae-başla.
-(biraz tereddüt etsem de tae'nin karnına yumruğu indirdiğimde tek bi acı belirtisi bile göstermedi.)(üstüne bir de beni geriye doğru düşürdü)ah!
Tae-tekrar dene
-(kaşlarımı çattım ve tekrar yumuru attım)(diğerine göre biraz daha sert vurmuştum)
Tae-fena değil tekrar
-(tekrar tekrar ve tekrar vurdum)
Tae-(son attığım yumrukta yüzünü buruşturmuştu)(sonra güldü) bak bu iyiydi
-(32 diş sırıttım)
Tae-tamam bunu biraz daha geliştiririz şimdi tekme at.
-(dediklerini yaptım)(bacağımı savurduğumda onu yere serim)(..bunu nasıl yapmıştım..?)
Tae-ahh..omzuum(yapay bi acıyla omzunu tuttu)
-..şaka mı yapıyorsun😑
Tae-(doğrulup sırıttı)
-(of ya ben az önce bu adama mı vurdum..halbuki şu anda çok sevimli duruyor)
Dikkatim dağılmıştı..ve bunu fırsat bildi. Ayak bileğimi tutup kendine doğru çekince geriye doğru yere düştüm)
-heey!
Tae-buna hazırlıklı ol güzelim. Bir hafta böyleyiz:)

     ...

*iki buçuk hafta sonra*

Fazla hızlı öğrenmiştim. Ciddiyim yani..neredeyse üç hafta içerisinde her gün çalıştım tamam ama..Tae sandığımdan daha iyi bir öğretmen.
Çok sabırlı ve anlayışlıydı bana karşı..ve beraber olmamızı gram umursamadan bi güzel dayak da yedim. Evet burnum bile kanadı. Ama bu ilginç şekilde hoşuma gitmişti..artık kendimi temel olarak savunabiliyorum:)

     ***

Saat öğlen 2.40 civarı ve hazırım. Gidiyoruz. Şu çok önemli kasaya.. Tae, ben ve Mike. Üçümüz bu işi çözeceğiz artık. Bundan çok sıkıldım ...

Tae'yi görüyorum. Dik duruşunu..ona ilginç şekilde yakışan sert yüzünü... tekrar tekrar aşık oluyorum bu adama. Gözüme büyüleyici gözüküyor... ve ona hayran hayran bakmamak elde değil.
Tae-(gülümseyerek bana baktı) ne o bakışlar??
-..(bi sıcak oldu sanki..)
Tae-hah (eğlendiği yüm yüzünden belli oluyordu) (ama ciddileşmemiz gerekli..)hazır mısın canım?
-(başımı evet anlamında salladım)
Tae-harika..(güven veren bir gülümseme takındı)
Omzumda hissettiğim ağırlık ile başımı yana çevirdim.
M-naber fıstık?
-(mike ın insanı mutlu eden farklı bi enerjisi vardı ve cidden iyi bi arkadaş) iyiyim mike😄
M-hah harika ötesi:)
Tae-(sohbetimizi bölen tae oldu) hadi artık çıkalım. Söylediğin yer neresiydi aşkım?? Bize bi adres söyledin..
-evet orası dedemin evi.
M-şu meşhur kasa orada demek
-aslında kasa..o ev.
M-nasıl yani??
Tae-Mary'nin dediğine göre evin duvarlarında para gizli
M-vay anasını! Yani şu filmlerdeki gibi mi!?!
Tae-(mike a uyarı dolu bi bakış)
M-..of şaka yapıyorum ya..
Tae-şu anda sırası değil
M-dostum şakanın sırası yoktur
Tae-...
M-...
-..aaaa pekiii..hadi..yola çıkalım ha?

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin