Çöküş ve yükseliş

37 3 0
                                    

Mafya Gelin 18.BÖLÜM

Kendimi Tae'nın başında saatlerce ağlarken bulmuştum. Bir süre sonra inadıma dayanamayıp beni Tae'nin odasına aldılarında...ağlamaktan içim dışıma çıkmıştı ve en kötüsü..artık ağlayamıyordum,sanki göz yaşlarımın sonunu saatler önce dökmüşüm gibi.her ne kadar gözlerimi kıssam ,uyanması için yalvarsam ve çok kötü hissetsem de ağlayamıyordum.
Mike ile Aaron bizi bir süre yalnız bırakmıştı zaten ama saatlerce ağladığımı onlar da biliyordu..artık durmamı söylüyorlardı ama ben durmak istemiyordum...


Tae'nin uyanmamasının 4.günü

Tam dört gündür yanından ayrılmamıştım elim hep elindeydi...
hemşirelerin getirdiği yemekleri reddediyor mike ve Aaron'a aç olmadığımı söylüyordum.
İlk başlarda cidden aç değildim ve yemek istemiyordum..ama sonra aç olsam da yemek yemeğe hakkım olmadığını düşünmeden edemedim. Tae bu haldeyken ben nasıl yemek yerdim..
İçimde büyüyen bir suçluluk duygusu vardı ve buna engel olamıyordum.
Beni kurtarmak zorunda değildi..benim yüzümden yaralanmıştı ve ben gene de ona kötü davranmış kendimi ondan uzak tutmuştum..oysa o beni korumuştu,yardım etmişti,SEVMİŞTİ...
Ama ben tam bir yüz karasıyım ve güvenemedim.
Bu yüzden kendimden nefret ediyorum!

Tae'nin uyanmanmamasının 5.günü

Artık başımdaki ağrı dışında hiçbir yerimi hissetmiyordum.Hissizleşmiş gibiydim..gözlerim ağlamaktan şişmiş,göz altlarım uykusuzluktan morarmıştı,tenim solmuştu...kısacası yaşayan bir ölü gibiydim..saçlarımı da taramamıştım...
Mike odaya girdiğinde irkildim.
M-ayh! Bir an ruh gördüm sandım..
Normalde bu şakasına gülerdim ama gülmeye bile halim yoktu.
M-sana ne oldu böyle...tam bi..ölü gibisin.
-ne oldu..
M-ah artık yeter demeye geldim.
-ne...
M-yemek yemelisin Mary..ayrıca bi saçını tara korkutucu oluyor..
-.."sadece boş gözlerle ona baktım"
M-hadi kalk bakalım yemek yemeye..
-mike aç değilim sana dedim..
M-günlerdir yemek yemedin mary yüzünden bile anlaşılıyor..sen hiç aynaya baktın mı??
-..."hayır bakmamıştım çünkü korkuyordum"
M-bi bak istersen çünkü iyi değilsin. Ayrıca yemek yemezsen sana ben yedireceğim ve inan Tae uyanınca bu hiç hoşuna gitmez..
-anlamıyor musun mike! "Birden sesim yükselmişti"o uyanmayacak ve bana bunu hatırlatmayı kesin! Yemek yemiyorum çünkü buna hakkım yok! Aynaya bakmıyorum çünkü korkuyorum!kendimden korkuyorum mike ve siz bana bunu inatla hatırlatıyordunuz!
M-mary..biliyorum..zor ama-
Sözünü kesmiştim..
-Artık ağlayamıyorum bile! Sadece uyanmasını bekleyecek ondan özür dileyecek ve gideceğim! İstediğiniz bilgiler bende yok..anlayın artık...
M-bilgilerin de kasanın da canı cehenneme! Ne demek gideceğim! Bizi bu şekilde başından savamazsın!
-bu baş savmak değil! Ben..bu benim hatam ve hatamı düzelteceğim!
M-senin tek hatan onu seni sevmediğini düşünmen!
-..ne..
M-ah hadi ama Mary aptala oynama!
-..."kendime bile tam itiraf edemediklerimi bir başkasının ağzından duymak ne de ilginç"
M-Adam senin için ciğerini verdi! Onun sayesinde yaşıyorsun şu an ama gene de onu bırakacak mısın? Tanrım cidden bu bencillik! Hala seni ne kadar sevdiğini anlayamaman çok aptalca...
-"her yanımı suçluluk duygusu sarmıştı ve biri beni boğuyordu sanki"
M-Tae uyanınca..ki uyanacak!..ondan özür dilemek yerine onu sevdiğini söylemen çok daha mantıklı..o bunu hak ediyor..sen de öyle!
-o kadar kolay değil...
M-kolay olmayanı söyler misin bana?
-..
M-ah onu sevmiyor musun?..bu mu derdin..çünkü ben buna inanmıyorum!
-..ben..bilmiyorum sadece..
M-söyler misin o zaman kendini neden bu kadar yıprattın..yani neden ağlayamayana kadar göz yaşı döktün? Neden hala buradasın?
-...
M-bunu iyice düşün ve aptalca kararlar vermeyi bırakıp bir şeyler ye! "Havaya bir elma attı ve yakaladım"
M-vitamin..iyi gelir.. dedi ve odadan çıktı.

Söyleyecek bir şeyim yoktu. Her yerimden suçluluk akıyor gibi hissediyordum..
Bu söylenenler yüzüme bir duvar gibi çarpmıştı ve..bunları Mike'tan duymak da ilginçti..
Sanırım Tae'yı sandığımdan daha çok önemsiyorlardı..bunu bile fark edememişim.

Aradan 1.30 saat geçer
Mike'ın verdiği elmayı zor da olsa yemiş ancak sonra acelecece tuvalete gidip geri kusmuştum..
Midem bile kabul etmiyordu yemek yememi.

Yatağın başındaki rahatsız koltuğa kendimi bırakmış boş gözlerimi bir yere dikmiştim ama nereye diktim ben bile bilmiyorum...
T-nereye bakıyorsun?
-!
Gözlerimi birden odakladım..Tae..uyanmış benimle konuşuyordu..aman tanrım saırım artık beynim göz yanılsamalarına geçiş yapmıştı. Bu..yani uyanması ve benimle konuşması...
-.."yutkundum" Tae sen nasıl..ahh bu büyük bir göz yanılması..
T-hahah.."dudaklarından keyifli bir gülüş çıktı" merak etme beynin iyi
-ama.."elim istemsizce suratına gitti,gerçek mi anlamalıydım"
Elimi önce yanağına oradan çenesine ve dudaklarına değdirdim..aman Tanrım..uyanmıştı!
-"gözlerim dolamadı..istesem de dolamadı ama mutluluktan anlayabilirdim" aman tanrım.."kendime engel olamadan boynuna sarıldım"
T-"o da sarılmama karşılık verdiğinde eli sırtımda geziniyordu"
-sen..sen tam bi manyaksın!
T-..aa..beklediğim tam bu değildi..
-kahrolası! Ne halt ediyorsun sen!
T-şey..
-öleceksin sandım! "Ona daha sıkı sarıldım"
T-ama iyiyim bak..
-"ondan uzaklaşıp cidden iyi olup olmadığına baktım""yüzüne sanki renk gelmişti"
Be yaptığımı anladım ve bana daha çok gülümsedi. Onu incelemem hoşuna gitmiş gibi..
Ancak gülümsemesi bana bakınca doldu. Bu sefer o beni incelemeye başladı.
T-..güzelim..ne oldu sana?
-..ne..aa ben iyiyim tanrım seni görme-
Sözümü kesip devam etti.
T-neden bu kadar yorgunsun..?
-ah cidden mi..şey üzgünüm daha iyi görünmek isterdim ama anlarsın ya..
T-zayıflamışsın. "kaşlarını çattı" ne zamandır açsın sen?
-şey..aslında elma yemiştim ama-
T-..ah yaran.."bakışları karnıma döndü"
-ah merak etme iyiyim..senin sayende..

Gerçekten mükemmel olmasam da iyiydim iki hafta sonra dikişlerimi de aldıracaktım..

-sen nasılsın...
T-iyiyim..hem de çok :)
-yalan söyleme..duydum... Ne diye alerjine baktırmıyorsun sen!
T-ama..o kadar vakit yoktu..
-haklısın ama gene de.. "hayır böyle olmamalı özür dileyecek ve gidecektim ancak şu an onunla kavga etmek istemiyorum.."
T-neden öyle bakıyorsun? "elimi tutuyordu"
-şey ben..üzgünüm "elini elinden yavaşça çektim""tabiki bunu fark etti"
T-"eline bakarken anlamamış gözüküyordu"
-ben..ben doktora haber vermeliyim..
Dedim ve hızla odadan çıktım
      ...

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin