Mike ve gerçek aşkı

88 5 0
                                    



Mike'ın bakışından

Ağlamamak için gözlerini yukarı dikti.
"Bu işe yaramıyordu..."

Mike- Darlen lütfen..

Bir tepki vermeyip gözünden yaşlar süzülmeye başlayınca beni durdurmayacağını anladım ve onu nazikçe omuzlarından tuttum .
Mike-Darlen , o gün.. ne gördüğünü bana anlat.
Darlen-Mike istemi-
Mike-Darlen! O gün hiçbir şey yaşanmadı. O yüzden bana gördüklerini anlat.
Gözlerini önce kaçırdı sonra da yere dikti.
Darlen- benim.. vardiyaya kalmama gerek kalmadı ve.. sana .. gelicektim.  Eve gelip kapıyı çaldım . Ve.. sen açtın " yutkundu". Ama arkanda o kız vardı.. Ve.. ve ben de.. o kim dediğimde.. bana sevgilin olduğunu söyledi. Ve ..
Mike-Ve..
Darlen-Ve.. vesi yok işte mike! " gözlerindeki yaşlar artmıştı.."
Mike-Ve Darlen.. sana bunun doğru olmadığını söyledim. O kıza neden inanasın ki! Onunla bir ilişkim olmadı .
Darlen- "tam gözlerimin içine bakarak" Yalan söylüyorsun Mike! Ben.. seninle o kızın.. fotoğraflarını gördüm.
Mike-Sen .. çekmecemi mi karıştırdın?!
Darlen- Mike..Biliyorum yapmamalıydım ama .. gördüm işte. Ve bu gerçeği değiştirmiyor! Onunlaydın Mike!
Mike- İki yıl önce, Darlen. Senle tanışmamıştım bile. Ve onunla ayrılmamın sebebi de buydu, bir yalancı olması..
Yani .. böyle bir şey asla olmadı ve olmaz da!
Darlen-Ben..   " dedi ama cümlesini tamamlayamadı. Göz yaşlarına hıçkırıkları da eşlik etti ve gözlerini hiç yerden kaldırmadı."
Mike-Darlen..
Darlen- Özür dilerim.. özür dilerim Mike!  " sesi çok kısık olsa da pişmanlığı çok yüksekti.."
Mike-Sorun değil.. sorun değil Darlen . Ona doğru bir adım daha yaklaştım ve onu kollarımın arasına aldım.  Onu o kadar özlemiştim ki...
Darlen-Mike.. " kafasını göz göze geleceğimiz şekilde kaldırdı " madem ..ayrılmıştınız..o kız neden evindeydi??
Mike-Ah kedisini ayrılmadan önce bana bırakmıştı.. ve bir süre geri alamadı. Kısacası kedisini almaya geldi.
Darlen- o kedi senin değil miydi??!
Mike -hayır.
Darlen-İyi  .. o kedi de çok gıcıktı. Bana yaklaşmayıp hep sana sevdiriyordu kendini!
Mike-Sen.. az önce bi kediyi mi kıskandın ??!😁
Darlen- Hiç de bile... sırıtma Mike!
Mike- hahahah! "Bi kahkaha attım"
                                     *
Mary'nin gözünden devamm :))

Mike'a biraz olsun yardım etmek için bir yalan uydurup tuvalete gittim.
Aynada kendime bakınca ıslak kumun hala bedenimde olduğunu gördüm ve hızlıca bir duş aldım.
Kafam allak bullaktı ve ben bunun için hiçbir şey yapamıyordum.
Neden .. Aaron Tae'ya öyle davrandı ki
Neden ,neden, NEDEN???

Duştan çıktıktan sonra salondan sesler duydum ve oraya gittim.

" mike-Darlen bir kere dinle..
Darlen- ...
Mike-..
Darlen..
Mike- o gün hiçbir şey olmadı. "

Ahh mike! Seni pislik. Daha fün sabah onu başka bir kızla görmemiş miydim ben! Hem de..  Aman neyse!

Ağlama sesleri bir süre sonra kahkahaya dönüşünce yavaşça odaya girdim ve gözlerimi sinirli şekilde Mike'a diktim.

-Mike biraz konuşabilir miyiz?
Mike-Taamaam. "Bunu şüphelendiğinden uzatarak söylemişti"
Mike-Biraz bekle bebeğim. " Darlen'a döndü ve onu anlından öptü"

Ah ne yani şimdi de iki dakika önce küs ve birbirine fazlasıyla dargın çift birbirine tekrar aşık mı olmuştu??
Bebeğim mi ? Ah hadi ama!

Salonun dışına geçtik ve anında Mike'ın karnına yumruğu indirdim.
Mike-Agh! Bu ne içindi ?  " güzel artık ona neden vurduğumu biliyor "
-Seni pislik! Sen o kızı hak etmiyorsun. Daha dün sabah..
"Ağzımı eli ile sıkıca kapattı"
Mike-Hey daha yeni barıştık!
-Seni pis.. liğiğk. Oğo.. kız da kim..di! " eli ağzımda iken konuşmam baya zor oluyordu"
Mike-O .. tek gecelikti! 
-Ne!
Mike- Eevet! Genciz.. olur öyle!
-Ah gerçekten mi!?
Mike-Evet.
-Hmm.
-Mikee!  " ona elimle yaklaşmasını işaret ettim.
O da yaklaştı..
Ve işte o muhteşem an!
Tekmemi kuvvetli bir şekilde bacağına savurdum.
Bu şekilde bacağı büküldü ve yere diz çökmek zorunda kaldı. "Benim önümde diz çöktü😏"
Mike-Aghh! Seni..
kaşlarımı yukarı doğru kaldırdım ve ona tehdit dolu bir bakış attım.
Mike-Seni küçük.. arkada..şıım. Bunu..hak ettim.. değil mi?!
Olumlu anlamda başımı salladım.
Seni pislik...

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin