Herkes odadan çıktıktan sonra yalnız kaldım. Ne yapmalıydım? Ve nasıl bir şeyin içine sürüklenmiştim?
Bu gerçekten fazlasıyla ironik!
Beni kaçıran .. sonra tekrar kaçıran üç adam şimdi de onlar ile kalmamı söylüyordu!!! Ve de değerli olduğumu...
Neden değerliyim ?
Beni kaçırma sebepleri de bu mu?
Yoksa değerli olduğum için mi beni burada tutuyorlar?
Aaah şimdi anlamıştım " değerli olduğum için beni öldürmüyorlar..."
Yani sıradan bir insan olsam ,onların işine yaramasam beni de o sokaktaki kız gibi öldürecekler...
Değerimi kaybetmemeliyim!
Bana işkence edenler işe yaramadığımı anladı!
Onlar da anlamamalı ? " yoksa ölürüm"
***
Açlıktan karnım ağrıyana kadar odadan çıkmadım. Kimse de yanıma gelmedi. Sanırım herkes aynı durumda.
Mike bizim ile kafasında en kötü senaryoyu kuruyor..
Aaron şaşkın..
Pislik (tae)ise.. onun ne yaptığı hakkında hiçbir fikrim yok!Daha fazla dayanamayıp odadan çıktım ve Aaron'un beni gezdirirken mutfak olduğunu öğrendiğim odaya gittim ve buz dolabını karıştırmaya başladım! Neden hiçbir şey yoktu bu dolapta?! Kıtlıkta mıydık? Bu üç adam da karnını nasıl doyuruyordu ki?
Tae-Bir şeye mi baktın?
Hızla arkamı döndüm ve bakın kim ile karşılaştım" aa bu bizim pislik"
-açım.
Tae- Anlıyorum, ben de açım.
-ve..
Tae- vee gördüğün kadarıyla evde yemek yok.
-vee..?
Tae- yani ben alışverişe çıkıcam . Bir yere çıkmaya çalışmazsan sevinirim:)
-çıkmak..çıkmak.. Aman Tanrım Roy! " bunu mırıldanır gibi söylemiştim.
Tae-Ne?
-Ahh beni çok merak etmiş olmalı ! Ne yapıcam ben?
Tae-o kim mary? " sesi sert çıkmıştı"
-o benim- ... seni ilgilendirmez!
Tae- Roy Grey, 26 yaşında, avukat , kan grubu AB+ , evlilik durumu yok.
-Sen .. sen bunları nereden biliyorsun?
Tae-Sen dahil çevrendeki herkesin bilgilerini biliyorum Mary.
-Ne ?!
Tae-yani iyi anlaşmamız senin için daha iyi olucak!
Sertçe yutkundum. Ne yani şimdi bu adam Roy'a zarar verebilir miydi?
Hayır! Roy buna izin vermez . O güçlü .
" değil mi"
Tae- ben çıkıyorum. Aaron dışarıda yani Mike'lasın.
Başımı tamam anlamında yavaşça salladım.
***
Tae ve Aaron dışarıda yani sadece Mike..sadece Mike..Mike- Naber fıstık;)
-Ahh! Mike elini hemen belimden çek!
Mike- Ah neden ben rahatım.
-Çek yoksa burnunu ikinci kere kırarım!
Mike- " sertçe yutkundu" tamamdır. Anladım. Uzak ..
diyip ellerini teslim olmuş gibi kaldırdı.
Anlaşılan gerçekten korkmuştu.
Mike- Ben odamdayım fıstık. Yani teras ve kapıdan uzak durduğun sürece özgürsün.
—Çok sağol Mike(!) " gözlerimi devirdim"
O ise bu hareketime gülüp hızla merdivenlerden odasına çıktı.
Ben de odama çıkmaya karar verdim.
Mike'tan sonra merdivenlerden odama çıkınca odamın nasıl bir konumda olduğunu gördüm.
Odamın sağında Aaron , solunda Mike ve tam karşısında ise Pislik " tae"
vardı.
Ah etrafım sarılmış durumda!
Odama ilerlerken Mike'ın odasından sesler geldiğini duydum ve oraya yöneldim.
Biliyorum yapmamam gerek ama ..
Başımı kapısına dayadım ve....
AMAN TANRIM!!
Ah bu olamaz! Sadece şunu diyebilirim ki odadan hiç de doğru sesler gelmiyordu!
Hızla kapıdan uzaklaştım ancak.. bu bir fırsattı. Eğer onu odasında bu şekilde basarsam onun ile bir anlaşma yapabilirdim! Ah bu gayet akıllıca!!!
Kendimi hazırladım ve içeri daldım!
-Aman Tanrım Mike sen...
Mike- hey ! Ah hayır ! Sen buraya neden geldin ki?
Mike'ınki -tatlım o kim?
Mike-O .. o Mary...
-Mike bu Tae'nın hiç hoşuna gitmeyecek!
Mike hızla kızın üzerinden kalktı ve yanıma geldi .
Mike- Hey Mary ona söylemene gerek yok..Değil mi , buna hiç gerek yok.
-Olmaz Mike bu çok yanlış!
Mike-Biliyorum ama gene de .. bilmesine gerek yok. " sesini kibar ve sakin tutmaya çalışsa da ne kadar korktuğunu anlayabiliyordum"
Mike' a gözlerimi dikip başımı biraz yan yatırdım.
Mike bu bakışı en anlayacak kişiydi! O kızları anladığım kadarıyla çok iyi tanıyordu.
Mike-tamam bir anlaşma yapalım. Ne istiyorsun!
-Hmm beni buradan çıkar.
Mike-Olmaz!
-Mike! Beni buradan çıkar ama onlara kaçtığımı söyle ve ben kaçarken de duş aldığını söyle! Hem kız..arkadaşınla da yalnız kalırsın.
Biraz düşündükten sonra
Mike- ...Tamam . Ama eğer başına bir şey gelirse ve ya yakalanırsan kesinlikle benim adımı veremezsin!
-Anlaştık .
Elini sıkmam için uzattı.
Önce eline sonra da arkadaki kıza bakış attım .
-Mike..Çek o pis elini.
Mike- Emredersiniz. Diyip elini çekti.
***
Mike'ın odasının önünden hızla kendi odama girdim ve üstüme beni daha iyi koruyacak şeyler giydim.
Mike ise kız arkadaşını " ya da her neyi ise" biraz yalnız bırakıp bana kapıyı açtı.
Üstümü giyinip hemen bu yerden çıktım. Mike ise beni görmemiş gibi yapıp içeri geri girdi.
Ahh sonunda kendi iradem ile dışarıdayım.
Bu duygulanmama sebep olsa da şu anda buna vakit yok!
Şimdi Roy için, özgürlüğüm için, kendim için kaçma vakti!Kaldığım bu lüks ev ormanlığın arasındaydı . Bu yüzden hızla ormana girdim." Amma da ıssız "
Ormanda biraz ilerledikten sonra bomboş bir otoyola çıktım.
Gerçekten burası neden bu kadar boş?
Tek tük araba geçmesi dışında burada herhangi bir canlı belirtisi bile yok!
O halde araba bekleyeceğim . Ancak bir yandan da yürümeye karar verdim . Öyle bomboş beklersem Tae'nın beni bulma ihtimali artar . Ya da Aaron'un.
Bir yandan otoyolda yürüyor bir yandan da elim ile otostop çekmeye çalışıyordum. Ancak geçen hiçbir araba beni almıyor,üstüne bana küfrediyordu. " Burası nasıl bir yer böyle??"
Gene bir araba önümden geçti
-Hey hey lütfen beni alın.
Arabadaki- çekil önümden pislik!
Hız yapıp önümden geçip gitti.
-Seni adi herif, görmüyor musun yardıma ihtiyacım var. " ağlamaya başladım"
Hava kararıp serinliyor ,üstümdekiler beni soğuktan korumaz hale geliyordu.-Sana kaçma dedi. Neden dinlemezsin ki!
" kendi kendime söyleniyordum"
Bir yandan gözümden tek tük göz yaşları akıyordu. Ve kollarımı da üşüyen bedenime sarmıştım. Yani kısacası tam bir zavallı gibi görünüyordum...
Bir araba daha...
Simsiyah arabanın aynalı camlarından dolayı içerisi gözükmüyordu. O da hızla geçti önümden .Ama.. durdu.
Aman Tanrım durdu. Benim için .
Buz kesmiş halimle bile koşmaya başladım.
Sonunda.. artık bitti.
Koşarak arabaya ilerledim . Ve arabanın şoför kısmındaki kapısı açıldı.
Olamaz ..olamaz olamaz!
Neden burada ki!
Tae...
" Mikee!" Bunu o yapmış olmalı .
Tae- sana bir yere gitmemeni söylemiştim!
Tae'ya bir bakış attım ve sonra hızla koşmaya başladım. Nereye olduğunu bilmiyorum ama gene de koştum. Oraya tekrar dönmek istemiyordum! Özellikle onunla.
Tae'da hızla arkamdan koşmaya başlayınca içimi bir korku kapladı. Ayrıca dışardan bakınca Tom ve Jerry gibi göründüğümüze eminim.
Hızımı arttırmayı denedim ama soluk soluğaydım.
Bir yerde illaha durmalıydım. Bu yüzden kendimi sık ağaçların olduğu ormana yönlendirdim.
Tabiki o da hemen arkamdan ormana girdi.Ağaçların arasında yavaşlamaya başladım.
Nereye gidebilirdim ki zaten. Ormanın ortasından bir yere varılmazdı! Ben de saklanmaya karar verdim.
Bu zor bir saklambaç olucak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Gelin
Novela JuvenilKendi hayatını düzene koymaya çalışan Mary bir gün geç saate eve gitmeye çalışırken hiç görmemesi gereken bir olaya şahit olması ile Başını büyük bir belaya sokar. Karşısında ölen dedesi ile ilgisi olan bir mafya vardır. Peki mary başını bu beladan...