Roy denen pislikten ayrılalı yaklaşık iki gün oldu...
Ve Tae ile teknik olarak barıştım. Ama içimde bir yerlerde hala sürmekte olan şüpheci bir yan var... bu yanımı hiç sevmesem de davranışlarıma etki ediyor...
Tae'nın bana yaklaşmasına beni öpmesine izin vermiyorum"ne kadar çok onu istesem ve özlesem de" ve bu istemsizce oluyor.
Vücudum ve beynim o bana yaklaşmaya çalıştığında adeta alarma geçiyor ,bende bir korku uyandırıyordu.Onu her gün görsem,yüzüne gülümsesem,konuşsam bile bu bana yetmiyordu...kalbim onun için atıyordu..ama beynim onun için çalışmıyordu.
Biliyorum çok karışık ve biliyorum çok anlamsız ama tam anlamıyla böyle...
Kalbim her ne kadar ona ihtiyaç duysa da beynimde bir yer..güvenimi sarsıyor...*Saat akşam sekiz civarı*
Yemek yedikten sonra odama geri çıktım bu aralar günlerimi genelde odamda geçiriyorum. Yemek yemek dışında hiç çıkmıyorum. Ve Tae bunu fark ediyor , sürekli gelip iyi olup olmadığımı ,sorunun ne olduğunu soruyor... cevabım ise hep aynı ; iyiyim cidden..sorun yok...🙂
Bir sorun var diyemiyorum. İyi olmadığımı,güvenemediğimi,onu istesem de korktuğumu söyleyemiyorum...
Ve bu beni mahvediyor..(Kapım tıklanmadan açıldı)
T-tamam bana cidden sorun ne söylemelisin...
-..ne oldu?
T-ne mi oldu..halini fark etmedim mi sanıyorsun??
-...bir şeyim yok benim..
T-cidden mi..çünkü yemek dışında odadan çıkmaman ,benimle konuşmaman,beni engellemen ve gülümseyememenden bir sorun olduğunu düşündüm.
-..sadece..biraz yorgunum..
T-bana neden böyle olduğunu söyle Mary... lütfen..
-bak sana güvenemiyo-
-..yok bir şey..sadece düşünceliyim..
T-...
T-bana..güvenmiyor musun..?? Seni...korkutuyor muyum????
-..hayır sadece.. bu zor.
T-...haklısın..kimse kolay olacağını söylemedi. Ama Mary..sana bunu daha önceden de söyledim sana bir şey yapmayacağım ve başına bir şey gelmesini de engelleyeceğim... artık tehlikede değilsin Mary...neden bunu anlamıyorsun??
-...bilmiyorum..sadece...yalnız kalmalıyım...
T-..tamam...Tae'da odamdan çıktıktan sonra vücuduma bir yorgunluk Çöktü. Ben de uyumaya karar verdim..uyku şu anda tek huzurum..ve ben ona saklanıyorum...
Gece Saat 3.45
Nefes alamayarak gözlerimi acilen açtım..karanlık odamda bir karartı daha vardı ve benim üstümdeydi..nefes alamıyordum!!!
Nefes ..alamıyorum! Beni boğuyordu..
Ellerimle onu engellemeye çalıştım boğazımı tutan elini tırnakladım ..ama o vaz geçmedi.. sonra da karnımın orada bir acı hissettim..o kadar acıyordu ki..içinde bir şey vardı..
Ve bir kan kokusu...beni..bıçakladı..Acıdan ve nefes alamamaktan bilincim kapanmaya başladı..sadece birden açılan ışıktan kamaşan gözlerimle gördüklerimi hatırlıyorum.. abim..benim üstümdeydi ..beni boğan ve bıçaklayan.. Tae'nın bağırışı ve abimi ölesiye dövmesi.. bana bakan acı dolu gözleri..ve boğuk gelen o sesi..
T-kahretsin!...Mary lütfen! ..çok üzgünüm çok üzgünüm.."sesi gitgide daha da boğuklaştı ve sonra da kesildi"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Gelin
Teen FictionKendi hayatını düzene koymaya çalışan Mary bir gün geç saate eve gitmeye çalışırken hiç görmemesi gereken bir olaya şahit olması ile Başını büyük bir belaya sokar. Karşısında ölen dedesi ile ilgisi olan bir mafya vardır. Peki mary başını bu beladan...