İntikam

31 2 2
                                    

Mafya Gelin 22.BÖLÜM

Şok içindeydim.. dedem yaşıyor mu??
-..sen..ne dedin..
T-o yüzden çok uğraşıyorum güzelim.."bir eli yanağıma gitti ve baş parmağıla hafifçe yüzümü okşadı"
-.."tam gözünün içine baktım ve aklımdan o an bir şey geçti" yardım etmek istiyorum.
T-..."afallamış görünüyordu"
-Tae yardım etmek istiyorum. Bana silah kullanmayı öğret..dedemi bulucam.
T-aşkım..bu bi film değil..
-sence ben bunu bilmiyor muyum?!
T-..gene de çok tehlikeli ve o kadar zamanımız olmayabilir.
-Tae. En azından denemek istiyorum... çok hızlı öğrenirim ve..sana yük olmam ciddiyim..
T-mary.."başını iki yana salladı"
-"ondan uzaklaştım" hayır. Ben de yardım edicem. Buna benim de hakkım var. Baban beni kaçırdı ve günlerce orada kaldım ben! Yetmiyormuş gibi bir de adamını gönderip beni bıçaklattı! Sence ben onu senden daha az mı öldürmek istiyorum..ha? Öyle bi halim mi var!?!
T-...
-kaç günümüz var?
T-babamın kasayı bulmasına mı..?
-hayır. Bizim hazır olmamıza? Ben kasanın yerini biliyorum ve ondan önce oraya gideceğiz.
T-mary bu cidden hafife alınmamalı..
-biliyorum. Ve soruma cevap vermedin.
T-"derin bi iç çekti" yaklaşık üç hafta...
-tamam.
T-mary hiçbir şey tamam değil.
-bana silah kullanmayı öğret.
T-ne..hayır Mary!
-bunu ben istiyorum! Ve sana öğretir misin demedim! Bu bir soru değildi. Ya sen öğretirsin..ya da ben öğrenmenin bi yolunu bulurum.

uzun bir süre yüzüme baktı. Hatta o kadar uzun baktı ve sustu ki bir an asla konuşmayacak sandım.. ama konuştu
T-yat ve dinlen..yarın yorucu bi günün olacak.
-"onu başımla onayladım ve odama geri çıktım"

Aman tanrım ..ben az önce bi savaşa ortak mı oldum... kafayı yemiş olmalıyım!
Ama içimde bir his var ve bu hissin ucu bucağı yok. Hem tir tir titreyim hem de deli gibi terliyorum. Bu his böyle işte... içimde tutuşuyor ve bu hissin adı sanırım intikam.
Meğer bir süredir aklımı karıştıran..beni tereddütte bırakan şey buymuş! İNTİKAM İSTİYORUM! Bu da içimde ilginç bir heyecan bırakıyor.. intikam istiyorum çünkü kaçmak istemiyorum.intikam istiyorum çünkü bi korkak olamam.intikamımı almak için çalışıcam çünkü ben bunu istiyorum. Ve kimse beni bundan geri çeviremez!

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin