Kalp kırıklığı

80 5 1
                                    

Kendimi toparladım ve Tae'nin odasına girdim. İlk defa onun odasına giriyordum ve burası.. burası mükemmeldi.
Odası ne çok koyu ne de çok açık tonlardaydı.
Bad boy havası yoktu ama çok beyaz da değildi.
Tam kararı bir odaya sahipti ve bu tam da onu yansıtıyordu. "Mükemmel..."

Yatağı pencere kenarındaydı ve doğan güneş yüzüne vuruyordu..
gözleri kapalıydı " sanırım uyuyordu"
Yatağının yanında herhangi bir sandalye yoktu ben de yatak ucuna oturdum.

Kocaman bir yatağa sahipti ama o benim de oturduğum köşede yatıyordu.
yüzü Aaron sayesinde yaralanmıştı.
Dudağı patlamış, kenardan hala taze olan kanı akmak ile akmamak arasındaydı, gözünün etrafı morarmıştı ve alnı kanıyordu. "Tanrım alnı kanıyor!" Darlen burayı görmemiş olmalı.
Hala komodinde duran batikon ve pamuğu aldım ve kanayan yarasının üstüne çok çok hafif şekilde pansuman yapmaya çalıştım.
Yatağın en ucundan bunu yapmak çok zordu ve neredeyse Tae'nin üstüne düşüyordum.
Daha yakınına gitmeliyim...
Yatağın ucundan ona doğru ilerledim . " şu anda o mükemmel yüzünü çok çok daha net görebiliyordum ve bu beni.. büyülüyordu."

Pamuğu yarasına hafifçe bastırsam da kaşları çatıldı ve gözlerini açmadan elini alnına götürdü.
Eli elime değiyordu .. elleri çok.. sıcaktı.
"Ateşi mi var yoksa!!"
-Tae senin ..ateşin mi var??"
Elimi alnına bastırdım. Daha önce nasıl fark etmedim cidden bilmiyorum ama alnı aşırı derecede sıcaktı.
-Tae ateşin var!
Tae-..ne. "Hala tam ayılamadı"
-Aah Darlen!
Hızla odadan fırladım ve Darlen'ı bulmaya aşağı kata indim.
-Mike Darlen nerede??
M-Beş dakika önce çıktı. Neden ki?
-Tae'nin ateşi var!
M-ah sorun yok alnına ıslak bir bez koy yeter.
-Ne ben mi?? Neden sen yapsana!
M-Aaron'u bulmalıyım. O kadar sakin bir adam bile çıldırdıysa cidden sorun var demek!
-Ama-
M-ben çıkıyorum. ... sakın bunu fırsat bilip de kaçmaya kalkışma . Gene başıma dert açılmasın. Dedi ve evden hızla çıktı.

Mutfağa gidip tezgahta duran kaba su koyum ve bir de bez aldım.

Tae'nin odasına çıktığımda yorganına daha da sarıldığını gördüm.
-Hey hey ateşin var yorgana sarınma!
Anlamadığım şekilde bir şeyler mırıldandı.
Bezi ıslatıp sıktım ve Tae'nin alnına koydum.

Hiçbir şey yapmadan biraz dinlenmesine izin verdim.

Yaklaşık yirmi dakikanın ardından tekrar gözlerini açtı ve doğruldu.
-Dur kalkma-
Doğrulduğu yerden elimi tuttu. " aaah neden elimi tutuyor ki"
Tae-"boğazını temizledi" teşekkür ederim.
-Ne.. neden ki?
Tae-beni..kabul ..ettiğin için..
-ne!?
Tae-dün gece..
-aaah ona gelicek olursaak..
Tae-ne yani istemiyor musun??
-hayır hayır istiyorum sadece..biraz düşünmem lazım ..
Tae- " derin ve uzun bir nefes aldı"anlıyorum..

-şeyy ben.. gidip sana bir yemek hazırlayayım..acıkmış olmalısın??
Tae-tamam..

(Mary içeri mutfağa gider ve Tae yalnız kalır..)

(Tae'nin bakış açısından..)

kendimi Eeron hakkında kötü hissediyorum.. miras olayını..zaten ben kazanmıştım.. ve şimdi de..
Hayır! Ben mary'yi seviyorum ve üzgünüm Aaron ama onu sana asla..asla asla vermem. "İç sesi"

Mary benimle ilgilendikten sonra "ki bu çok hoşuma gitti " odadan çıktı .

Telefonum çaldı .. arayan babamdı.

Mafya Babası-Seni işe yaramaz p*# ku* su!
T-sana da merhaba baba..
MB-seni hı^%}ar herif bana kızı konuşturacağını söyledin.. nerede?? He kasanın ,şifrenin ,tanıdıklarının bilgisi nerede?? Sen benimle kafa mı buluyorsun he!
T-baba lütfen ben onu sev- ben o işi halledicem biraz daha dayan
MB-Daha neye dayanayım !! Kızı geri getir.
T-Baba hayır-
MB-sana bir emir verdiim!!
T- " derin nefes" efendim.. kız konuşacak .
MB-Nasıl??
T-Onu..kendime aşık ettirdim. Bu yöntemi kullanabiliriz. İşe yaramaya başladı..
MB-Aahh demek bu yüzden bu kadar uzun sürdü he.. seni alçak pislik! Hahah işe yaradığı anda kızı öldür. Yük olmasın!
T-pe-peki efendim işe yaradığı anda!
MB-evet.. her neyse sakın bir kaç sıyrıktan dolayı yatayım deme!!
T-tabii efendim..
(Telefon kapanır)

"Mary' nin bakış açısından devamm"

Tae'ya yemek için birkaç şey yapacaktım ama etrafı çok da kurcalamak istemedim.. ona yerlerini sormam sanırım daha uygun olurdu.
Ben de öyle yapmaya karar verdim ve yukarı odadına doğru yol aldım...

Merdivenin sonunda odadan sesler geliyordu. Sanırım telefonla konuşuyor..
Onu biraz beklemeye karar verdim çünkü konuşmasını bölmek istemedim.

Bir süre sonra konuşmaya istemeden de olsa kulak misafiri oldum ve onları..duydum.
Kulaklarım benimle kafa buluyor olmalı.. bu duyduklarım..ve gerisi..yalam olmalı😰
Tae..duyduğuma göre o..o.. o beni kullanmaktan mı bahsediyor!! Şifre..kasa..
Aman Tanrım.. o da aynı..neden beni kurtarsın ki zaten.. neden ..beni sevsin ki!! Tüm bunlar ..oyun! " boğazım düğümlenmeye ve gözlerim ıslak damlaları taşıyamaz hale geldi" o beni kullanıyor...😖

Buradan acilen kaçmalıyım!!!

Mafya Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin