"Y-yani sen.."
"Evet ben lord voldemortun ta kendisiyim"
"Yani bana fısıldayan kişi hep senmiydin"
"Hayır helen o benim gelecekteki halim ben bir anıyım unuttu mu?"
"Ama az önce g-gerçeğim demiştin"
"Ahh hadi ama bu kadar saf olma sence bu mümkünmü dumbledore beni görücek ve birşey yapmayacak öylemi?"
"Yani seni gördü"
"Evet gördü"
"Ve burda kalmana izin verdi çünkü bir anısın"
"Sayılır..."
"Nasıl yani?"
"Onu biraz zorlamış olabilirim."
"Ona lanet falan uygulamadın değilmi!"
"Sadece geri gidicem dedim ama gitmedim ve şuan beni gittim biliyor senin elindeki günlük,ben orda yaşayan bir anıyım o defter yok olmadığı sürece girip çıkabilirim."
"Peki ne istiyorsun"
"Seni helen seni istiyorum"
"Ne!!"
"Duydun bizim tarafa katıl karanlık tarafa beraber büyücülük dünyasına hükmedelim,sen karanlık leydi ben karalık lord kulağa hoş geliyor değilmi,bu senin kanında var sen bir black'sin helen.."
"Bu asla olmicak riddle!!! Ayrıca neden benden başka biri yokmuydu?!"
"Kehaneti bilmiyorsun galiba"
Ona sorar gözlerle baktım
"Bir black yani bu senin baban oluyor anneme büyük bir aşkla bağlıymış. Bir slytherin varisi sadece black soyundan gelen birine aşık olursa bu kehanet gerçekleşir. Bu aşktan bir çocuk dünyaya gelir 24 ocak da bir kız çocuğu söylentiye göre bu tarihte doğan kız çocuğu çok özel yeteneklere sahip olur çok güçlü olur,eğer doğru yetiştirilirse onun karşısında kimse duramaz ve bu kız çocuğu sensin helen"
"Ben daha 2 slytherinli kıza yenilirken bu kadar güçlü olmam imkansız"
"Yanlış yetiştirilme biçimi malesef.. gel bize katıl çok güçlü olursun hemen cevap ver demiyorum"
"Ama b-"
"Cevap vermek zorunda değilsin 1 hafta süren var iyice düşün unutma ya bizi seçersin yada bizi seçersin.."
Ve çıkıp gitmişti dedikleri çok saçmaydı ya beynim bana oyun oynuyordu yada tamamen gerçekti bunların bir rüya olmasını umarak yatakhaneye gittim kapıyı yavaşça açarak girdim ortak salonda kimse yoktu yukarı çıkıp odama girdim kapıyı ardımdan kapattım ve yatağa atladım hemen uykuya dalmıştım...
***************************
Sabah kapımın yumruklanmasıyla uyandım zorda olsa kalkıp kapıyı açtım"Günaayydıııın sonunda uyandın ya" dedi hermione ve içeri daldı
"Bir dakika sen buraya nasıl girdin"
"Şifreyi sadece sen bilmiyorsun tatlım"
"Of neyse ne oldu?"
"Seni kahvaltıya çağırmak için geldim hadi hazırlan gidelim"
"Tamam"
"Helen?"
"Hı?"
"Bu nedir?" Elindeki siyah defteri göstererek
Gözlerim kocaman açıldı defteri elinden kaptığım gibi çantama tıkıştırdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)
General Fictionnasıl olduda bir anda hayatı bu kadar değişti küçükken ölen annesi aklına geldi yani en azından o böyle biliyordu hayatını değiştiricek bu önemli şeyler nasıl başlamıştı tek bildiği şey o gün onu o evden kurtaran kişinin kömür siyahi gözlerine bak...