Dedim bu insanlar benden hikaye bekliyor atayım bari baya uzun oldu iyi okumalar
***********************
Ortak salondan çıktım ve yukarı kattaki koridorda gezinmeye başladım. Bir elimde harita bir elimde asam ile yürüyordum. Peter pettigrew'u görüyordum, Benim olduğum tarafa doğru geliyordu. Nefes alış
Verişlerim artmıştı, kendi kalp atışlarımı duyabiliyordum.Peter bana doğru gelirken korktum iyice artmıştı. Elimdeki asa ile ileriye ışık tutuyordum, bir haritaya bir koridora bakarken, peter iyice bana yaklaştı.
Önüme gelmiş, hatta sağ tarafıma doğru ilerlemişti. Bende onunla beraber sağ tarafıma döndüm. Peter' ı görmeyi beklerken, sağ tarafıma duran ayna ile ufak bir çığlık attım.
Peter arka tarafa doğru gitti. Bende ışıktan rahatsız olan tablolara daha fazla katlanmayarak, odama dönmeye karar verdim.
Ama haritaya baktığımda severus snape benim olduğum tarafa doğru geliyordu. Bende hemen haritayı kapattım.
"Muziplik tamamlandı."
Ardınan asamı salladım.
"Nox."
Eminimki aradan 3-4 saniye geçmiştir. Arkamı döndüğümde profesör snape ve bana doğru ışık tutan asası ile karşılaştım.
"Bu saatte burda ne yapıyorsunuz miss. Black¿¿"
"Ben uyur gezerim."
Severus bir süre yüzüme baktı.
"Ceplerini boşalt!"
"Bana inanmıyor musun severus¡¿"
"İşimi zorlaştırma ve ceplerini boşalt helen!"
Oflayarak cebimdeki parşömeni çıkarttım.
"Nedir bu¿"
"Sadece parşömen."
"Aç!"
Parşömeni açtım ve ona uzattım.
"Sırları açığa çıkar."
Asasını parşömene tuttu. Parşömende bir yazı belirdi.
"Oku!"
"Mösyöler,kılkuyruk,patiayak,aylak ve çatalak profesör snape'e saygılarını sunarlar ve.."
Orada durmuştum.
"Devam et!"
"Ve o anormal derecede büyük burnunu başkalarının işlerine sokmamasını rica ederler."
Aşağısında komik bir snape çizimi vardı. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Ne cürretle böyle bir!-"
"Profesör?"
Gelen lupin'di.
"Aa lupin,bende helen'nın üzerinde bulduğum ilginç bir parşömene el koydum,belki bakmak istersin senin uzmanlık alanına giriyor!"
Elimden parşömeni aldı ve lupin'e uzattı. Lupin'de eline alıp inceledi.
"İçinin kara büyü ile dolu olduğuna eminim!"
Lupin biraz sırıttı ve şöyle dedi.
"Sanmıyorum daha çok zonko'dan alınan bir şaka ürününe benziyor."
Snape lupin'nin elinden haritayı almaya çalışınca lupin elini geri çekti.
"Ama ginede incelesem iyi olur,dediğin gibi bu benim uzmanlık alanıma giriyor. Helen benimle gelirmisin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)
General Fictionnasıl olduda bir anda hayatı bu kadar değişti küçükken ölen annesi aklına geldi yani en azından o böyle biliyordu hayatını değiştiricek bu önemli şeyler nasıl başlamıştı tek bildiği şey o gün onu o evden kurtaran kişinin kömür siyahi gözlerine bak...