yaralı

101 5 6
                                    

Hello bu hayalet kullanıcılarlarla ne yapıcaz azcik yorum yazın vote atin yahu

İyi okumalar başlarda belki sıkılabilirsiniz ama sonlara doğru sıkılmazsınız.

Sirius'da benimle birlikte arkaya döndü. Gördüğü şeyle dili tutulmuştu. Hemen arkadaşının yanına gitti. Onu tıpkı abisi gibi kucakladı. Remus'un elindeki asa yere düştü.

Peter'da bunu fırsat bilmiş olacaktıki asayı aldı ve sirius'a uzattı. Ben bunu fark ettiğim anda asamı ona doğrulttum.

"İmpedimenta!" (Dondurma büyüsüdür)

Peter olduğu yerde sabitlendi. Sirius remus ile konuşuyordu.

"Remus! Dostum bugün iksirini içtinmi!?"

"Sen busun kendini biliyorsun!!"

"Kaçın! Hemen gidin burdan!"

Onu burda tek bırakamazdım.

Remus çok bağırıyordu, çok acı çektiği belliydi. Ayakları büyüdü,tırnakları sivrileşti,ve sırtı kamburlaştı. Boyu bizim 2 katımız olmuştu.

En sonunda dönüşüm tamamlandı. O anda sirius'u elinin tersiyle fırlattı. Sirius çalılıkların arasına düştü.

Remus doğruca yere bakıyordu. Acı çekiyormuş gibi inlemeler çıkartıyordu. Nefeslerini buradan duyabiliyordum.

"Cici köpek akıllı köpek..." diyordu ron sessiz bir şekilde. Korkudan sesi kısılmıştı.

"Profesör?" Diye seslendim ona.

"Ne yapıyorsun helen." Diyen yanımdaki ron'a baktım ve iki adım ileri gittim.

"Profesör lupin?"

Lupin kafasını kaldırdı ve sesli bir şekilde uludu. Bu ulumayla tüm kurt adamları başımıza toplayabilirdi.

Öyle yüksek sesle uluyunca hemen geri çekildim. Bize nefretle bakıyordu. Artık bir kurt ne kadar nefretle bakabilirse o kadar. Korkuyu iliklerime kadar hissetmiştim.

Bir anda ağacın altından severus çıktı. Hemen yanıma geldi bana doğru dönüktü bu yüzden kurt adamı dönmedi.

"Neden bunu yap-!"

Arkasından gelen hırlama sesi ile hızlıca arkasını döndü. Kollarını iki yana açıp bizi sarmaladı. Oda korkmuştu.

Kurt adam patisini kaldırdı, tam o sırada animagus formunda olan sirius gelip onun bacağını ısırdı.

"Sirius!"

Kurt adam sirius'u geriye fırlattı ve bize geri döndü. Sirius tekrar onun bacağını ısırdı, sonrada küçük tepenin üstüne doğru koşmaya başladı. Kurt adamda onu takip etti.

Ben ve harry aynı anda koşmaya başladık. Harry benden öndeydi bu yüzden koşup gitmişti, ama ben severus'a yakalandım. Beni yakamdan tutup kendide çekmişti.

"Severus bırak!!"

"Olmaz hemen şatoya sirius halleder!"

Karşımızdaki küçük tepeden kurt adamın başı ve kolları göründü patilerinin arasında köpek formunda sirius vardı. Onu aldı ve uzaklara fırlattı. İşte tam o anda içim acıdı eğer birşeyler yapmazsam sirius ölücekti. Hayatımdaki tek ailem babam ölücekti.

Hemen severus'un arkasından karanlık ormana doğru koştum. Bu sefer beni tutmasına izin vermedim.

Ormanın içine daldım hızlıca dolanarak tepeyi görebileceğim bir yere geçtim. Sirius ortalıkta yoktu ama kurt adam harry'e saldırmak üzereydi.

hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin