Hemen arkamı döndüm. Bana bakan ve gülümseyen sirius ile karşılaştım. Hemen koşup yanına gittim, elini tuttum.
"Baba... sonunda uyandın."
"Evet ne oldu en son hatırladığım şey bir ruh emici gördüm sonrası yok."
"Ruh emiciler ruhunu emiyorlardı sonra kurtuldun."
Gözümden yaşlar akıyordu. Elini yanağına koydu.
"Ah küçük meleğim ağlama."
"Bunlar mutluluk göz yaşları."
içten Bir şekilde gülümsedim.
"Şey.."
"Evet?"
"Şimdi peter yakalandı suçlu olduğuda aşikar yani seni bırakırlar değilmi?"
"Yani buna mahkeme karar vericek bu yüzden benim iyileşmemi beklemiş olmalılar gelirler birazdan."
O sırada kapı açıldı.
"Geldiler."
Hızla kafamı kapıya çevirdim. İçeri önde cornelus fugce, arkasında 2 seherbaz, dumbledore ve snape girdi.
"Sayın mrs. Black sizi büyücülük mahkemesinde yargılamak üzere götürmek zorumdayız."
"Ama daha yeni uyandı!"
"Lütfen zorluk çıkarmayın miss. Black."
İlk önce sirius'a sonra severusa yardim et dercesine baktım. Severus birşey yapamam anlamında kafasını salladı.
Sirius kalkmaya çalışınca onun koluna girdim ve ayağa kaldırdım.
"Sizinde bizimle gelmeniz gerekiyor miss. Black peter pettigrew'u söylenenlere göre siz yakalamışsınız."
"Elbette sayın bakan."
1 seherbaz sirius'u diğeride beni tuttu. Sonra mahkemeye cisimlendik bizim arkamızdan Dumbledore ve snape geldi.
"İlk mahkeme saati 18 dakika sonra hazır olun."
"Korkma helen birşey olmayacak şahitler var."
Üzgün bir şekilde yere baktım.
"Daha başlamadı değilmi?"
"Ron!"
Koşup ona sarıldım.
"İyileşmissin."
"Evet, mahkeme ne zaman."
"15 dakika sonra."
Aradan biraz zaman geçti ve kapıdan biri çıktı.
"Sirius balck ve peter pettigrew'un davası için şahitler içeri bekleniyor!"
Derin bir nefes aldım son birkez severus'a baktım ve ron ile birlikte içeri girdik.
"Peter pettigrew'u sizin yakaladığınız doğrumu miss. Black?"
"Evet sayın bakan."
"Bu durumda peter pettigrew kendisini 12 yıl boyunca ölü gösterip, katliam yaptığı için ayrıca bu suçları sirius black'in üstüne attığı için 30 yıl azkaban hapsine mahkum edildi sirius black ise serbest bırakıldı!!"
Bakan tokmağını masaya vurdu.
"Duruşma bitmiştir!"
Peter yalvarıyordu. Bende koşup sirius'a sarıldım.
"Kurtuldun! Kurtuldun!!"
"Evet. Artık gerçek bir aile olabiliriz!"
Hep beraber Dışarı çıktık arkamdan gelen sirius'u görünce herkez çok sevinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)
General Fictionnasıl olduda bir anda hayatı bu kadar değişti küçükken ölen annesi aklına geldi yani en azından o böyle biliyordu hayatını değiştiricek bu önemli şeyler nasıl başlamıştı tek bildiği şey o gün onu o evden kurtaran kişinin kömür siyahi gözlerine bak...