sırlar odası ve gellert

79 3 2
                                    

Bu arada artık helen 2. Karakter yani geçen bolum 2 seçenek sundum ya o iyi okumalar.

************

Onu aldım ve tuvalete sürükledim.

"Ne diyorsun sen!?"

"Yalanmı!? Sen çok aptal bir insansın! Onların seni kandırmasına izin mi verdin gerçekten!? Bende seni iyi biri sanardım! Baban seni sevmese haklı olurdu! Sen black'lerin yüz karası-!"

"YETER!"

"Ne oldu!? Gerçekler çokmu acıttı!?"

Derin bir nefes aldım. Zihnimde bir ses yankılandı.

"Ne duruyorsun kimse yok! Öldür onu!"

Elime asamı aldım.

"Crucio!!"

"Ahh!!"

Ginny acıyla yere yığıldı. Asamı havada oynatıyordum. Ben oynattıkça ginny daha fazla bağırıyordu.

"Ahh sıkıldım artık!"
"Avada ka-"

Bir anda kapı yumruklaşmaya başladı. Beni burda görürlerse felaket olurdu! Ama bir saniye 2. Kattaki kızlar tuvaletindeyiz (buda ne tuvaletmis amk her olay burda oluyor) demekki sırlar odası burda. Ortada duran lavabonun yanına gittim. Evet yılan simgesi vardı. Doğru hatırlıyordum. Lavaboya fısıldadım.

"Haahassayyahatehh."

6 lavabonun her biri arka tarafa gitti ve ortada bir delik açıldı. Delikten içeri kaydım tabiki ginny ile birlikte ve lavabo ardımızdan kapandı.

Kemikli yoldan ilerledim ve ve yuvarlak, yılanlı bir kapıya geldim.

"Haahassayyahatehh."

Yine aynı şeyi söyleyerek içeri girdim. Karşımda kocaman bir salazar slytherin heykeli vardı. İlerledim ve heykelin önüne geldim. Heykelin ağzı açıldı ve kocaman bir yılan cıktı içinden. Gözlerimi hemen kapattım çünkü bu bir basiliks'di ve ölmek istemiyordum.

Yılanın bana doğru süründüğünü hissedebiliyordum. Kıpırdamadım. Öleceksem zaten yapacak birşey yoktu.
İyice yakınıma geldi sonra durdu ve burnunu burnuma değdirdi. Yavaşça gözlerimi açtığımda onun gözleri kapalıydı. Yüzümde sıcak bir gülümseme yer aldı. Elimi ona uzattım ve biraz sevdim.

Arkadaki karanlıktan biri cıktı.

"Haaahessehiesshatayhaaseythahaa ssshaayeehseytha eethahassheiayyahatehhayyaayathsshei."
(Yuvana dön basiliks, çatal dil ne kadar zormuş ksjssksj)

Basiliks arkasını döndü ve heykelin ağzına girdi. Tom arkamda uçan ginny'e baktı.

"bir cesetimiz var ha?"

"Henüz değil.. sadece baygın."

"Ne oldu?"

"Valla ne sen sor ne ben söyleyeyim, tek bildiğim tuvaletin kapısını birileri yumrukladı ki büyük ihtimalle ginny'nin çığlıklarını duydular, bende buraya indirdim."

"Anladım, öldürecekmisin?"

"Hayır!? Bunu yaparsam benden bilirler. Hafızasını silsek?"

"En güvenli yol olduğu söylenemez. Bence öldür gitsin."

"Kolaysa sen yap tom! Hem ron'a ne derim!?"

"Onlar gelmeden önce öldürüyordun ama?"

"Bir anlık öfkeydi sadece! Sen bizi duydunmu?"

"Elbette o kadar bağırdınızki basiliks bile uyandı."

"Ne yapıcam ben şimdi?"

"Gel biraz konuşalım."

hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin