severus'un arkadaşı

83 4 7
                                    

Yemek yemek için aşağı indim. Harry bana el salladı ama ben onun yanına gitmek istemedim, aslında kimseyle konuşmak istemiyordum. O yüzden slytherin masasından insanlara uzak bir yere oturdum. Yanımda getirdiğim kitabı açıp okumaya başladım.

Bu kitabı kütüphaneden almıştım ve gellert grindewald hakkındaydı. İlgimi çekmişti bir kere okumaya başlayınca bir daha bırakamadım. Kütüphanede ne kadar böyle kitap varsa alıp okumaya başladım. Onun çok güçlü bir büyücü olduğunu biliyordum hatta voldemort'tan bile güçlü olabilirdi. Onun geliştirdiği bir sürü büyü vardı bunlarıda öğrenmek istiyordum ama kütüphanede böyle bir kitap yoktu. Bende hogsmade'e gitme kararı aldım. Bu hafta sonu oraya gidicektim. Regulus'un davası 2 gün sonraydı. Umarım aklanır.

Yemeğim bitince kalktım ve odama geri gittim birkaç eşya alıp kütüphaneye gidicektim.

"Geldinmi?"

"Yok daha yemek yiyorum reggie!"

"Tamam ya kızma hemen iyimisin?"

"Evet! Evet! Evet! Bir milyon kere evett!"

Biraz kıkırdadı.

"Kütüphaneye gidicem geç gelirim beni merak etme."

"Çok geç kalma orası soğuk yine hasta olursun."

Onu başımla onayladım ve dışarı çıktım. Ilk önce gryffindor ortak salonuna gittim. Şansıma harry daha içeri girmemişti kapıdaydı.

"Harry!"

"Helen? Ne oldu?"

"Senden birşey isteyecektim."

"Tamam nedir?"

"Görünmezlik pelerini, bana lazım verirmisin?"

"Tabiki gel."

Tablodan içeri girdik. Harry odasına gidip elinde pelerin ile geri döndü.

"Al."

"Teşekkürler."

Ben tam gidecekken.

"Neden yanımıza gelmedin hasta değilsin değilmi?"

"Hayır sadece.. biraz yanlız kalmak istedim."

"Anladım, ne olursa olsun yanıma gelebilirsin bunu biliyorsun değilmi?"

"Evet harry teşekkürler."

Ona sarıldım ve ortak salondan çıktım. Kütüphaneye doğru ilerledim. Içeride çok öğrenci yoktu bende arka taraflarda bir masa seçip oturdum. Ders çalışmaya başladım.

-saat 10:30-

Öğrenciler yavaş yavaş gidiyordu. Hiç kimse kalmayınca bende pelerini üstüme atıp yasak bölüme ilerledim. Amacım grindewald ile alakalı birkaç kitap bulmaktı ama çok fazla şey vardı. Bende hem istediğim kitapları hemde bazı yasak kara büyü kitaplarını aldım ve hogwarts'ın karanlık koridorlarında yürümeye başladım. Odama doğru ilerliyordum, ortalıkta kimse yok gibi görünüyordu. Ortak salonun kapısına kadar gelmiştim.

"Safkan!"

Şifreyi söyledikten sonra odama koştum. Içeri girip ardımdan kapıyı kapattım. Reg çoktan uyumuştu, bende aldığım kitapları rafa yerleştirdim ve üstümü değiştirdim. Elime rasgele bir kitap alıp yatağa uzandım.

"Grindewald'ın sırları." (Tarafımdan uydurulmuştur bilesinizz)

Kitabı açıp okumaya başladım. O kadar dalmışımki saatin 4 olduğunu bile fark etmedim. Kitabı kapatıp baş ucumdaki komidine koydum. Yarısına gelmiş olmama rağmen çok güzeldi. Oluşturduğu büyüler, kullandığı teknikler... Bu adam tam bir efsaneydi...

hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin