"Ahahahah"
"Haahha tamam tamam ciddileş, gel hadi zaten bütün derslerden kaldık bari sbd'yi geçelim."
"Kendi adına konuş benim bir tane bile zayıfım yok hıh!"
"Canım arkadaşım, bitanemmmm."
"Ne istiyorsun?"
"Aşk olsun ben sana iltifat edince birseymi istiyorum?"
"Evet."
"Tamam, şu canın arkadaşını çalıştırırsın dimiiiiii?"
Kafamı yana eydim.
"Off. Tamam tamam kıyamıyorum sana gel bir derslere girelim ondan sonra.."
"Tamamdır, hogwarts'a ilk giden kazanır, kaybeden kazanana kaymak birası ısmarlar ona göre!!"
Ben koşarken oda arkamdan koşmaya başladı.
"Bu haksızlık!"
"Hiçte bile!"
Gidip hogwarts kapısına dokundum ve zaferle elimi kaldırdım. Adriana koşarak yanıma geldi.
"Neyse hadi bu sefer ben ısmarlıyorum."
"Hafta sonu gideriz, hadi ders başlamak üzeredir."
Beraber muggle tarihi dersine gitmiştik. Aslında bu dersi almak istemiyordum ama babam istemişti. Bende o zaman onu kırmak istemediğim için kabul ettim ve ayrılamadım. Adriana ise.. Neden bu dersi seçtiği hakkında hiçbir fikrim yok.
Kendimize boş bir sıra buldum ve oturduk. Az sonra ders başladı. İkimizde hızlıca not almaya başladık. O kadar sıkılmıştımki esnemeye başladım.
"Başımda esneyip durmasana ya."
"Ne yapayım uykum geldi."
"Biraz derse odaklan."
Önümdeki notları göstererek.
"Zaten benim yapmaya çalıştığım şeyde bu."
"Hiç öyle dur-"
"Sessizlik!"
Profesör doğruca bize bakıyordu. Anında ikimizde sustuk. Bir daha ders bitimine kadar hiç konuşmadık. Ders çıkışında dedikodu yapmadan duramadık ama.
"Astoria'nın halini gördünmü? Çok komikti!"
"Evet! Evet! Hele hocayla tartıştığı zaman."
"Aynen öyle!"
Biraz sessiz kaldık. Fırtınadan önceki sessizlikmi bu?
"Ee kütüphaneye gidiyormuyuz?"
"Daha iyi bir fikrim var."
"Neymiş?"
"Ayaklı kütüphane."
"Ne?"
"Ayaklı kütüphane."
"Ne saçmalıyorsun helen ya!?"
"Saçmalamıyorum sen gerekli olan eşyaları al ve 2. Kattaki kızlar tuvetinin önünde bekle beni."
"Bakalım neler çeviriyorsun?"
"Hiçbirşey görürsün.. ben bi odama gidicem."
"Tamam yarım saat sonra buluşuruz."
"Tamam."
El sallayip uzaklaştım. Odama gittim. Ortak salonda kimse yoktu. Hızlıca odama girip kapıyı kapattım ama içeride biri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)
General Fictionnasıl olduda bir anda hayatı bu kadar değişti küçükken ölen annesi aklına geldi yani en azından o böyle biliyordu hayatını değiştiricek bu önemli şeyler nasıl başlamıştı tek bildiği şey o gün onu o evden kurtaran kişinin kömür siyahi gözlerine bak...