Severus Snape

182 8 23
                                    

Profesör arkama geçti ve göğüslerimi sıkmaya başladı. Yüzümdeki şaşkınlık ifadesini gizlemekte zorlandım fakat Severus'un pekte umrunda değildi. Hızlıca ayağa kalktım ve dudaklarına yapıştım. Kıyafetlerimi teker teker çıkardı. Sadece iç çamaşırlarım kalınca durdu ve beni yatağa itti. Kendide yanıma geçti ve kızlığımı okşamaya başladı. Ağzımdan ufak bir inilti çıktı.

"Birileri dayanmakta zorlanıyor ha?"

Sonra kendi pantolonunu çıkardı. Artık ikimizde çıplaktık. Erkekliğini kızlığıma doğru getirdi ve hiç beklemeden içime girdi. Yüksek bir inilti çıkardım. İçimde hareket etmeye başladı. Git gide daha hızlı bir ritim uyguluyordu.  Duvarlarımın sıkıştığını hissettim. En sonunda boşaldım ve Severus içimden çıktı.

"Banada yardımcı olmalısın."

Dedikten sonra ayağa kalktı. Ne yapmam gerektiğini anlamıştım. Gittim ve önünde diz çöktüm. Erkekliğini ağzıma aldım ve yavaşça geldik yapmaya başladım. Yetmemiş olacakki Severus saçlarımı tuttu ve daha hızlı yapmaya başladı. En sonunda boşalırken biraz inledi. Sonra beraber yatağa geçtik.

Yastığı düzeltip yattı bende onun üstüne yattım.

Ve uykuya daldık(ilk sefer olduğu için severusu çok da psikopat yapmak istemedim ksjsksjsk daha sonraki bölümlerde daha detaylı yapabilirim belki ksjsksj)

Uyandığımda saat 10'a geliyordu severusun dersi yoktu ama ben tüm dersleri kaçırmıştım.

Aslında bu çok bi sorun değildi,severus'la geçen her dakikaya ömrümü verebilirim.

Severusu uyandırmadan yavaşça kalktım ve banyoya ilerledim,sıcak bir duş aldım üzerime havlu sarıp çıktım.

Kapıyı açtım ayakta duran severusu görünce ödüm koptu.

"Ayhh!"

"Sakin ol benim!"

"Senin olduğunu biliyorum bir anda karşıma çıkınca korktum sadece!"

Tüm gece gördüğüm kaslı karnına baktım,altında bir eşofman vardı ama kasları hala çok çekiciydi.

"Öhm! İzninle duşa giricem!"

"Ay tamam yedik sanki gir hadi!"

Severus banyoya girdi ve kapıyı kapattı,bende üstümü giyindim severus duştan çıktı ve üstünü giyindi.

Ben o sırada masadaki kağıtlara bakıyordum, arkamdan gelip ellerini belime sardı.

Yüzümde istemsiz bir gülümseme oldu.

Kafamı ona doğru çevirdim ve gülümsedim.

"Nasılsınız bayan snape.. yoksa sınav sorularınamı bakıyorsunuz?"

"Ne kadar romantiksiniz(!)"

Kıkırdadı.

"Uyumadan önce baya romantik olduğumu düşünüyorum ya siz?"

"Evet gerçekten çok romantikdiniz ve ben bayan snape değilim ben bir black'im."

"Benim için şuandan itibaren bayan snape'siniz."

Gülümsedim ve arkamı döndüm, ellerimi boynuna doladım.

"Peki siz nasıl istiyorsanız öyle olsun."

Beni kendine çekti ve dudağına minik bir buse kondurdu.

O sırada kapı çaldı.

"Sen burda kal,ben bakıp geleyim."

Büyüyle üstünü değiştirdi ve yatak odasının kapısını kapatıp çıktı.

Bende odada birşeylerle oyalanıyordum.

hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin