Bakan tokmağını masaya vurdu.
"Saat 12:30 davası başlamıştır!"
"Siz regulus acturus black eskiden bir ölüm yiyen olduğunuzu kabul ediyormusunuz?""Evet ama-"
"Ve şuanda hala bir ölüm yiyensiniz öylemi?"
"Hayır."
"Kanıtlar öyle demiyor bay black, 2 gün önce saat 6:48'de asanızdan yasak olan bir büyü çıkışı tesbit edildi."
Regulus boş gözlerle bakan'a baktı ama bunun suçlusu benim. Ginny'i bayıltdığım gece elimdeki asa benim değildi.. regulus'undu. Benim yüzümden azkabana atılacak.
"Ben böyle birşey yapmadım!"
Evet yapmadı.
"Üzgünüm bay black fakat deliller öyle demiyor."
Birşeyler yapmalıydım.
"Sayın bakan, eğer izin verirseniz?"
"Elbette."
Ayağa kalktım ve regulus'un önüne yürüdüm.
"Sayın bakan, elinizdeki asa bana ait, bu suçu üslenmeyede razıyım ama beni biraz dinlerseniz regulus black'in suçsuz olduğunu size kanıtlayabilirim."
Bakan eliyle devam et işareti yaptı. Regulus şaşkın bir şekilde olan biteni izliyordu.
"İlk öncelikle regulus black voldemor-"
"Onun ismini burda anmayız!"
"Afedersiniz.. kim olduğunu bilirsinizin düşüşünde büyük rol oynadı. Bir hortkuluğu gidip çalmaya çalışmak büyük cesaret ister, ayrıca severus snape ve igor karkarof gibi eskiden ölüm yiyen olan kişilerde aklandı. Hemde igor karkarof'un hala bir ölüm yiyen olmasına rağmen. Ayrıca sayın bakan elinizdeki asa bana ait olduğu için elinizde yeterli delil yok bu delil yetersizliğidirki bu durumda regulus black azkabana gönderilemez."
Konuşmamı bitirince derin bir nefes aldım. Merakla ne söyleneceğini bekliyordum. Gözlerimi yukarıdaki insanlarda gezdirirken o pembe kadının orada oturduğunu gördüm. Öksürdü ve söz hakkı için elini kaldırdı. Ince bir sesle.
"Herşeye rağmen regulus black eskiden bir ölüm yiyendi değilmi?"
"Evet ama-"
"Bu durumd-"
Kimse benim sözümü kesemez.
"Bu onun ölüm yiyen olmayı bıraktığı anlamına gelirki, madam umbridge size daha birçok örnek verebilirim. Mesela eski sihir bakanının oğlu. Barty crouch jr. Gibi."
"Barty kısa zaman önce azkabana atıldı."
"Peki sizce diğer dediklerim yeterli değilmi?"
Bakan biraz düşündü.
"Regulus black'in aklanmasını istiyenler kimler?"
Salonun yarısından fazlası el kaldırdı.
"Regulus black aklanmıştır ve dava bitmiştir.."
Regulus ile sarılırken bakan birşey söyledi.
"Fakat! Siz bayan yasak büyü kullanmaktan tutuklusunuz götürün!"
"Ne? Reg! Reggie!!"
Ruh emiciler iki kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladılar.
"Helen!"
Regulus peşimden koşmaya çalıştı ama onuda 2 adam tuttu. Uzaklaştıkça uzaklaşıyordum. Mutluluk kaynağımdan,ailemden,sevdiklerimden...
Uzun merdivenler çıktık ve en sonunda beni bir hücreye soktular. Gözümden düşen yaşlara engel olamıyordum. Beni içeri ittiler ve demir parmaklıkları üzerime kapattılar. Ne kadar desemde açamadım. Olmadı. Hücrenin en köşesine gidip bacaklarımı kendime çektim ve başımı onlara yaslayıp ağlamaya başladım. Soğuktu hemde hiç hissetmediğim kadar soğuk. Karanlıktı.. Hemde çok karanlıktı... Artık yanlızdım. Hiç olmadığım kadar yanlız.. Ama bu yanlızlığım uzaktan babamın sesiyle bitti. Parmaklıkların ardından bana koşan babamı gördüm arkasında regulus vardı. Hemen ayağa fırladım. Parmaklıkların arasından ellerini uzattı ve yanaklarıma koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)
General Fictionnasıl olduda bir anda hayatı bu kadar değişti küçükken ölen annesi aklına geldi yani en azından o böyle biliyordu hayatını değiştiricek bu önemli şeyler nasıl başlamıştı tek bildiği şey o gün onu o evden kurtaran kişinin kömür siyahi gözlerine bak...