duruşmaya hazırlık

74 5 0
                                    

(Bunu servisteyken yazıyorum sksjsksjsksjks)

Onu görünce hayat neşem yerine gelmiş gibiydi. Evet işte hayatımın geri kalanını geçireceğim adam buydu. Onu kendimden bile çok seviyorum. Hayatımın geri kalanını ona verebilirim. Onu sonsuza kadar öpebilirim. Merdivenden aşağı indim ve bir basamağına oturdum. 

"Napıyorsun burda?"

"Hiç kitap almaya geldim."

"Ha yani beni istemiyorsun kaçtın öylemi?"

"Saçmalama sev! Sadece biraz dalgındım."

"Neye üzüldü benim sevgilim?"

Eliyle saçımı okşamaya başladı.

"Sevgilin çok şeye üzülüyor ama şuan hepsi bitti. Çünkü sen geldin."

Yüzünde sinsi bir sırıtış belirdi.

"Bana ilaç gibi geliyorsun severus.."

Kız yavaşça ona yaklaşmakta olan adamın gözlerine baktı.

En sonunda dudakları birleşti. Tutkulu bir öpücükten sonra adamın kızın saçında olan eli yavaş yavaş aşağı inmeye başladı. Kızın biraz bacağını okşadı. Sonra eli bacak arasına gitti ve kızın alt tarafını okşamaya başladı. Dudakları tekrar birleşmişti.

(Evet bunu koymak için helen'ı merdivene çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Evet bunu koymak için helen'ı merdivene çıkardım.)

Ayrıldıktan sonra kız inlemelerini tutamadı. Adam bir parmağını kızın içine gönderdi.

"Seni çok özledim."

"Bende."

Adam kızın giysisini yavaşça çıkarmaya başladı. O sırada ikinci parmağınıda kızın içine gönderdi. Hem kız hemde severus iç çamaşırlarıyla kalmıştı. Severus kızı alıp oradaki bir masaya oturttu ve iç çamaşırını yırtıp attı. Kendininkinide çıkarttı. Artık adamın sabrı tükenmişti. Hızla kızın içine girdi. Kızın ağzından yüksek bir inleme cıktı. Adam kızı hızla beceriyordu ve bunu yaparken inlemelerine engel olamıyordu.

"AH! Evet daha hızlı!"

Kızın boşalacağını hissettiği zaman içinden çıktı. Dilini vajinasında gezdirmeye başladı. Kız adamın kafasını kendine daha çok bastırdı. Adam tekrar kızın içine girdi ve onun boşalmasına yardım etti. Kız boşaldıktan sonra dizlerinin üstüne çöktü ve adamın aletini ağzına aldı. Gelgit yapmaya başladı. Adam bundan baya zevk alıyordu. Kızın saçını tutup daha sert ileri geri hareket ettirdi. En sonunda boşalınca çift orda soluklanıyorlardı. Saat gece 2 olmuştu. Sessiz bir şekilde severus'un odasına gittiler. Duş alıp uyudular.

( şimdi ben genellikle smut yazarken gözlemci bakış açısı kullanıyorum çünkü daha rahat oluyor ama smut bitince gine kahraman bakış acısına geri dönüyorum.)

hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin