zorlu ders

116 7 10
                                    

Gözlerimi açmakta zorluk çektim ama açınca beyaz tavan ile karşılaştım evet tekrar revirdeydim.

"Noldu bana?" Diye karşımda duran madam pomfrey'e sordum.

"Profesör snape'in anlattığına göre siz düello yaparken sana bir lanet göndermiş senin engelliyeceğini düşünmüş ama lanet sana çarpmış çarpmış dediğim koluna gelmiş biraz yara var ama akşama çıkabilirsin." Dedikten sonra gülümseyip gitti.

Kolum sargıdaydı kapıdan biri girince kafamı o tarafa çevirdim severus geldi sanmıştım en azından bir özür bekliyordum ama içeri giren harry'i görünce modum düştü ona rağmen gülümsedim.

"Tekrar ne oldu sana?" Diye sordu endişeli bir şekilde.

"Bir şeyim yok özel dersteydim lanet yedim."

"Snape seni fazlamı zorluyor?"

"Hayır tamamen benim dikkatsizliğim bir büyü söyledim ıı.. sectumsempra evet oda dediki beni kendi büyüm ile yenemezsin bende tam sizin büyünüzmü demeye kalmadan yerde buldum kendimi."

Harry gülümsedi.

"Düelloda sohbetmi ettiniz?"

"Hayır sadece sordum."

"Basit bir lanetmiş herlade kolun çok acıyormu?"

"Hayır hatta hiç acımıyor burdan çıkmak istiyorum ya."

"Madam'la konuştum 1 saate çıkarsın."

"Yes be!" Kalkmaya yeltendim ama kolumun üstüne fazla yükledimki acıdı

"Yavaş bir yerine birşey olucak ayrıca şimdi değil 1 saat sonra çıkabilirsin dedi."

"Of nolur sanki şimdi çıksam!"

"Olmaz küçük hanım ben gidiyorum şimdi dersim var sende geç kalma."

"Tamam."

Sonra çıktı bende 1 saatin sonunda revirde çıktım ama insanlar bana garip bakıyordu koluma bakıyorlar diye birşey demedim odama çıkıp üstümü değiştirdim .

Üstüme cübbemi giyip kehanet dersine gitmek için yola koyuldum.

*******************************

Yolda herkez bana dimdik bakıyordu bende onlara bakınca kafalarını çeviriyorlardı en sonunda sınıfa gelmiştim içeri girince gözler benim üzerime odaklandı.

Utana sıkıla hermione'nin yanına gittim.

"Selam herm neden herkez bana böyle bakıyor?"
Derken kafam bana bakan insanlara dönüktü

"Bilmiyorum helen ama kafana çok takma koluna bakıyorlardır."

"Umarım öyledir..."

Profesör sınıfa girmişti.

T: hoşgeldiniz bugün çay yapraklarını okumayı öğrenicez herkez çaylarını bitirsin bakalım.

Bunu derken kollarını iki yana açmıştı açıkçası komik görünüyordu.

Çayımı bitirdim ve hemen içine baktım.

Siyah bir kurt ve ay görüyordum.

T: şimdi herkez arkadaşının fincanını alsın... hadi durmayın.

Hermionenin fincanını aldım oda benimkine bakıyordu sonra profesör yanımıza geldi.

T: evet kızım sen ne görüyorsun.

H: bir ay görüyorum bu kişinin yakın zamanda bir zorluk yaşayacağı anlama geliyor ve bir... Bir kurt ama kitap'da bunun bir tasviri yok galiba.

T:ver bakalım.

hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin