En sevdiğim yazar başka bir liseyi tutturdu ve ben orayı kılpayı kaçırdım.. bu içime oturuyor işte belki şuan aynı lisede olabilirdik belki arkadaş bile olabilirdik ama 15 puan herşeyi çok değiştiriyor bütün kitaplarını en az 10 kere okumuşumdur sıkıldıkça okuyorum valla yemin ederim. O kadar güzelki snape'i baba rolünde mükemmel yazıyor ben onun kadar iyi yazamıyorum ve şuan vicdan azabı çekiyorum neden bilmiyorum başarılarının devamını diliyorum @bnegusnape VE ARTIK BÖLÜM YAZ BIZ BURDA BEKLIYORUZ BÖLÜM BEKLİYORUZ öhöm şaka bir yana kitapalrina ve sana aşığım son özüm budur :D öpüldün♡♡♡♡♡♡BneguSnape
**************************
Sabah mutluluğa uyandım. Artık özgürdüm. Babamı görmek için yanıp tutuşuyordum. Ayağa kalktım, banyoya gidip yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirdim ve aşağı indim. Kimse yoktu, bende beklemeye başladım.
"Günaydın."
Arkama baktığımda barty gelmişti. (Ve bu arada bu barty'i bir şekilde hikayeye eklemem lazımdı çünkü Barty'i cookkkk seviyore)
"Sanada."
"Kahvaltı yaptınmı?"
"Hayır, zaten canım istemiyor."
"Uzun bir yolculuk var istersen birşeyler ye."
"Hayır ama bir şey sorucam."
"Tabi."
"Beni neden çıkardınız?"
"Evet bunu sana anlatmıştık."
"Ama hiç inandırıcı gelmedi gerçekten, yani odam bile hazır?"
"Üzgünüm ama bu konu hakkında konuşamam black kızı."
Yanağımdan makas alıp yukarı cıktı. Neden kimse birşey anlatmıyordu? Bunları düşünmedim. Sonuçta özgürdüm. Bakalım beni ne maceralar bekliyordu. Kahvaltımı yaptıktan sonra pelerinimi giydim ve şapkasını örttüm.
"Dikkat et barty, bu çok tehlikeli olabilir."
"Peki."
Grindewald kapıdaydı bizde barty ile kapının önündeydik ve cisimlenecektik.
"Sende dikkatli ol black kızı."
"Bana şunu söylemeyi bırakırmısınız?"
Grindewald başıyla onaylama işareti yaptı. Sonra barty kolunu uzattı, bende tuttum. Cisimlenmiştik. Evimin önündeydim. Yuvamın, sevdiklerimin olduğu yerdeydim.
"Burdan sonra gelemem, hadi sen git."
"Şey.. teşekkür ederim, herşey için."
"Ne demek."
Gülümseyip yürümeye başladım. Kapıyı tıklattım. Büyülü olan kapı bir black geldiği zaman açılırdı. Bu seferde öyle oldu. İçeri sessizce girdim. Kimse yoktu ama mutfaktan sesler geliyordu. Belkide toplantı yapıyorlardı. İlerledim ve kulağımı mutfak kapısına dayadım.
"Planın nedir sirius?"
"Bir planım yok remus ama acı veriyor, kızımdan ayrı olmak, çok acı verici."
"Seni anlıyoruz dostum.. ve elimizden geleni yapıyoruz ama bakan çok katı. Birini kurban etmesi gerekiyordu."
"Benim yüzümden atıldı ve ben hiçbirşey yapamıyorum!"
"Hayır reg kimse seni suçlamıyor.. helen seni kurtarmak istedi sadece."
Regulus başını ellerinin arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)
General Fictionnasıl olduda bir anda hayatı bu kadar değişti küçükken ölen annesi aklına geldi yani en azından o böyle biliyordu hayatını değiştiricek bu önemli şeyler nasıl başlamıştı tek bildiği şey o gün onu o evden kurtaran kişinin kömür siyahi gözlerine bak...