baygınlık

62 1 0
                                    

Gözlerimi açamıyordum ama etraftaki sesleri çok rahat duyabiliyordum.

"Sence ne zaman uyanır sirius?"

"Bilmiyorum harry, snape sen neden burdasın?"

"Öğrencim olduğu için olabilirmi acaba!"

"Yoksa senmi birşey yaptın!?"

"Hayır tabiki odasında baygın bulunmuş ben ne yapabilirim!"

"Yeter sessiz olun artık konuşacaksanız dışarı!" Dedi madam pomfrey ve herkez sessizleşmişti.

Gözlerimi sonunda açma gücü bulduğumda yavaşça açtım. Ayak ucumdaki masada regulus-kedi formunda- arkasında snape ve sirius yanımda ise harry vardı.

"Sirius bak uyandı!"

Sirius hemen yanına gelip elimi tuttu.

"Nasıl hissediyorsun meleğim?"

"E-eh işte."

"Çekilin bir kontrol yapayım."

Sirius yanımdan uzaklaştı, onun yerini madam pomfrey aldı. Gerekli şeyleri yaptı.

"Nesi var yani?" Diye sordu harry merakla.

"Vücudu çok yorgun düşmüş bunlar psikolojik olaylara bağlı diye düşünüyorum biraz kafa dinlemesinde fayda var."

Severus çoğu şeyi biliyordu ama onunda bilmediği şeyle vardı. Hiçbirşeyi hiç kimseye tam olarak anlatmamıştım buda benim kafayı yememe neden olmuştu galiba.

"Teşekkürler madam pomfrey."

Ayaklanmaya çalışınca sirius beni omzundan tuttu ve geri yatırdı.

"Noluyor ya?"

"Dinlenmen lazım."

"Ben iyiyim sadece bu aralar uykumu alamadım ondandır birşey yok benim."

"Olmaz duymadınmı madam pomfrey'i biraz kafanı boşaltmalısın."

"Sirius sınav haftası şuan dinlenirsem sınavdan bok geçerim!"

"Babaya hiç bok denirmi amk!"

"Sen ne diyorsun ya!?"

"Neyse tamam iyi olduğuna eminmisin?"

"He he"

"Helen!"

"Of tamam bak düzgünce söylüyorum iyiyim sınav stresi sadece!"

"Tamam ilaçların odanda zaten götürmüştük."

"Hadi o zaman merline emanet bays."

Yataktan hızlı bir şekilde kalktım başımın dönmesine ve arkamdan seslenen kişilere aldırmadan odama doğru hızlı adımlarla ilerledim. Ortak salonda kimse yoktu ders saati olduğu için olabilirdi. Bütün gece baygın kalmıştım ve şuan vücudum çok yorgundu. Odama gittikten sonra kendimi yatağa attım. Biraz dinlendikten sonra yatağın yanındaki ilaç kutularını alıp ne olduklarına baktım.

"Sakinleştirici ve antidepresanmı? Hadi canım ordan!"

O kadar delirdiğimi düşünmüyordum evet çok fazla kötü olay arka arkaya geliyordu, kendimi berbat hissediyordum ama o kadarda değil yani. Ve birden aklıma geldi.

"Bugün işaret alıcam..."

Kafamda binbir türlü düşünceler dönmeye başladı ama hepsi bir diğerinden daha saçma ve imkansızdı. Maskeli bir balo olucaktı kıyafetim hazırdı ama bir maskeye ihtiyacım vardı. Bende hemen hogsmade'de gitmeye karar verdim. Üzerime siyah kazak, bir siyah pantolon ve siyah bir pelerin giydim renkli birşey giymeye hiç niyetim yoktu zaten balo kıyafetim bile siyahtı. Acaba doğum günüm olduğumu unutmuşlarmıydı? Severus unutmuş olmazdı çünkü işaret alacağımı biliyordu ama babam veya harry , neyse kötü düşünmemek gerek akşama kadar hatırlarlar sanırım. Koridorda yürürken gözlerin bana kaydığını hissettim ama çok umursamadım takı malfoy arkadaşlarıyla karşıma çıkana kadar.

hayat karmaşası (severus snape~ Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin