Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar, iyi geceler; biz bir k oldukkk♡♡♡Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar
"Mercan Hanım, iyi geceler. Bu saatte rahatsız-"
"Sadede gel. Sıkıntı yok." telefonu kulağıma tutarken gözlerimi açmaya çalışıyordum. Aşkın'ı da sesimle uyandırmış olmalıyım ki karşı kanepeden kıpırtı sesi geliyordu. O kadar yorulmuştuk ki kanepelerde uyuyakalmıştık.
"Bugün gelecek olan dj araba kazası geçirmiş, aslında bir şeyi yok ama sahne almak istemiyor inatla ve başka kimseyi bulamıyoruz. Acilen lazım ve ben ne yapacağımı bilmiyorum."
"Yani kalkıp gelmemi istiyorsun?"
"Hem geçen seferki performansınızdan sonra herkes çok memnun olmuştu."
"O konuyu açma bile, yarım saate geliyorum." bu işten sonra da işimi baltalayan adamla konuşacaktım. Biraz sinirlenmiştim açıkçası. Kim yolunda giden bir şey tersine dönünce memnun kalırdı ki zaten.
"En kısa sürede gel lütfen."
"Tamam, kapat da hazırlanayım." telefonu kapattığımda elimi sıkıntıyla yüzüme sürdüm.
Geçen, yani bir yıl önce ben kendi isteğimle bunu yapmıştım. O zamanlar bu konuda eğitim alıp kendimi denemek istemiştim ancak herkes beğenmişti ve 'aniden dj çıkan bar sahibi' olarak tanınmıştım. İşin kötü tarafı babam videoyu nereden gördüyse diye sormayacağım ama görmüştü. Yüzüm belli olmadığı için anlamamıştı ama bana benzediğini mırıldanmıştı. Bugün bu işten yırtma imkanım olmayabilirdi.
"Bir sorun mu var?" Aşkın'ın da gözlerini açtığını görünce gülümseyerek yerimden kalktım.
"Barda ufak bir sorun varmış, gitmem gerek."
"Beraber gidelim."
"Tamam ama en özenli olabilecek derecede yanında ne varsa onu giyin." Çağın abi birkaç parça bir şey getirmişti, muhtemelen gecenin yarısında aniden ortama gireceğini düşünmediği için orta halli kıyafetler getirmiştir ama bu o kadar da önemli değildi.
Hızlıca yukarı çıkıp üzerime siyah bir crop ve siyah bir etek giydim. En hızlı, ortama uygun ve ve güzel görünecek seçenek bu gibiydi. Onun üzerine de psikolojik olarak çok açık giyindiğim zaman kendimi savunmasız hissettiğim için altı siyah, üste çıkıldıkca kırmızı ve yakasına kadar da beyaz çizgiler olan bir deri ceket giyindim. Saçımı ise yukarıdan bağladım. Sarı bir saç için bana göre en iyi seçenek buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sahasında
AventuraBarlas Aşkın Akyol genç yaşında, kariyerinin zirve dönemlerini kendi ülkesinde ve kendini ait hissettiği takımda geçirmeye karar vermiştir. Gerçek sevgiyi kendi taraftarlarının gözünde gören genç adamın hayranı sanıp ilk görüşte hayranı olduğu kızın...