Noaptea a trecut așa de repede...
M-am trezit de dimineața din cauza unor țipete ciudate care se auzeau de pe hol. Nu știam de la cine vin acele urlete și de unde. Țipetele erau din ce in ce mai tari. Era o voce de bărbat. Dintr-o data se aude o împușcătură.Am tresărit. Mi sa făcut frica așa ca am ieșit pe hol sa vad ce se întâmplă. Am înghețat când am văzut pe jos un bărbat mort. Podeaua era umplută cu sânge. Îl vad pe TOM care ținea un pistol in mână. Îl credeam in stare sa omoare oameni, dar nu in casa. Sau cel puțin nu pe holuri.
Atunci simt o mana pe umeri. Din instinct dau cu cotul puternic. M-am întors și l-am văzut pe BILL pe podea.
,,Al dracu!" Spune el in timp ce se tine de burta.
,,O vai scuze, nu am vrut!" Spun eu ajutându-l sa se ridice.
,,E ok, ce ți-a spus TOM sa nu ieși din camera singura?" Spune el uitându-se la mine serios.
,,E...eu a...m vrut sa va...d ce se întâmpla"Vocea mea îmi era din ce in ce mai slaba. Picioarele îmi tremurau si îmi venea sa fug cât mai repede de aici.
Îl vad pe TOM cum se îndreaptă spre mine, ma apuca de mana si ma duce in camera. Ma strângea atât de tare încât ma învinețit.
Mi-a dat drumul când am ajuns in camera.,,Ce naiba a fost in capul tău sa ieși afara din camera singura?!" Spune el pe un ton ridicat.
Tac din gura și nu spun nimic. Îl vad cum ridica palma și îmi da una peste fata.
Cad pe jos, de la lovitura puternica. M-am înroșit așa de tare la fata. Mi-am luat aer in piept și mi-am dat drumul la vorbe.,,Cine dracu ești tu sa ma plesnești?!" Spun eu pe un ton ridicat.
,,Tu ești nebun?!"
,,Sa nu te mai prind niciodată ca ma atingi!"
,,Mai înțeles?!"
,,Crezi ca dacă te-ai futut cu nenumărate fete ești mai șmecher? Spun eu roșie la fata.
,,Ești un bou, nu ști sa iubești pe cineva! Ști doar sa îți bați joc de el!" Spun eu nervoasa.Pana la urma m-am calmat. TOM stătea in fata mea și nu spunea nimic. Pur și simplu tăcea.
,,De ce taci? Nu mai ești tare in gura?" Spun eu uitându-ma la el cu ochii mari.
,,Ai dreptate, sunt un bou ca îmi bat joc de oameni și mai ales de fete!" Spune el la un moment dat. Nu știam ce săi mai zic.
,,Îmi pare rău ca te-am lovit!" Spune el cu lacrimi in ochi.Nu îmi venea sa cred ca TOM KAULITZ plânge.
Mi sa făcut mila de el așa ca m-am dus și l-am îmbrățișat strâns. A început sa plângă și mai tare. Aveam ochii înlăcrimați. A început sa ma sărute pasional. Ne-am despărțit din lipsa aerului. I-am șters lacrimile și l-am sărutat pe cap. Mi-a zâmbit iar după ne-am luat in brațe.Puteam sa ma obișnuiesc cu chestia asta. Nu era un om rău. Ii trebuia cineva care sa îi asculte sentimentele.
,,De ce faci asta TOM?" Spun eu ținându-l de mâna.
,,Îmi este greu sa vorbesc despre asta." Spune el uitându-se la mine.
,,Poți avea încredere in mine, promit sa nu spun nimănui." Spun eu arătându-i degetul mic prin care făceam promisiuni când eram mică.,,Când aveam 6 ani, părinții mei au divorțat unul de celălalt. Eram mic și nu înțelegeam de ce nu mai vine tata pe acasă. BILL nici nu știa ce înseamnă divorț. Am ales sa rămânem cu mama pentru ca ea ne întreținea mai bine. Tata era un alcoolist si jumătate. Mereu o bătea pe mama când venea din oraș. In fiecare seara se certau. La vârsta de 7 ani mama sa căsătorit cu un nou bărbat. Adică tatăl meu vitreg. El avea o trupa in care el cânta la chitara electrică. L-am văzut cât de bine știa sa cânte și l-am rugat sa ma învețe și pe mine. Am tot exersat pana știam extrem de multe melodii. BILL avea o voce de aur așa ne spunea mama când eram mici. La 12 ani ne-am făcut o trupa care se numea ,,DEViLISH". Cântam in cluburi dar nu prea aveam faima. In 2001 i-am cunoscu pe prieteni noștri Gustav și Georg care fac acum parte din trupa. In 2003 BILL a participat la un concurs de cântat și sa făcut popular. De atunci ne-am schimbat numele trupei in
,,TOKIO HOTEL". Am avut parte de suișuri și coborâșuri dar ne-am descurcat. Ne-am propus sa mergem in ,,1000 Hotel" adică sa mergem in 1000 de tari si turnee. Dar la al 63 concert ne-am oprit pentru ca BILL nu mai putea cânta. A trebuit sa ne oprim ca BILL sa se poată face bine. Abia atunci am descoperit ca avea un chist pe corzile vocale. Dacă nu făcea atunci operația își putea pierde vocea definitiv. Dar am trecut cu bine si peste asta. După ce BILL sa făcut bine am continuat turneele in cele 1000 de tari. Cam asta este povestea mea si a lui BILL.",,Wow!" Spun eu uimita. Nu mai aveam cuvinte. Stăteam in aceasi camera cu TOM KAULITZ chitaristul trupei TOKiIO HOTEL!
,,Ma Mir cum de am putut vorbi așa de mult, ma simt eliberat." Spune el zâmbind.
,,Îmi pare nespus de rău pentru chinurile pe care le-ați întâlnit in timpul carierei.
,,Am trecut cu bine, acum mai avem doar 2 turnee și terminam turul celor 1000 de tari.
,,Wow, Mi-ar plăcea sa va vad cântând pe scena." Spun eu zâmbind
,,Pai ai noroc ca următorul concert este peste doua săptămâni." Spune el râzând.
,,Pai atunci vin și eu!" Spun eu entuziasmata.
,,Atunci te luam cu noi in Spania." Spune rl ridicându-se de pe pat.
,,Prinzessin eu trebuie sa plec in birou, am o ședința." Spune el deschizând ușa și ieșind pe ea.
Ne-am sărutat încă o data iar după eu M-am dus sa îmi fac un dus. TOM sa dus in biroul lui.Cam atât și cu acest capitol. M-am străduit sa îl fac frumos. Ma dor degetele la cât am scris. Am stat sa ma gândesc la partea cu trupa. Oricum știam informații despre ei dar trebuia sa scriu pe întelesul celor care nu prea știu multe informații. Va Mulțumesc pentru toată susținerea voastră. Dacă vreți sa mai scriu ceva anume , puteți sa îmi dați mesaj in privat sau aici in comentarii. Ma refer la idei sau ce vreți sa se mai întâmple in carte.
Byeeee❤️🫀
CITEȘTI
Mafia
RomantizmBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!