Mara mi-a adus o pastila și m-am calmat. Dintr-o data apare pe ușă TOM. Eu eram întinsa in pat cu o batista albă pe frunte.
,,Ce sa întâmplat aici Mara?" Spune el apropiindu-se de pat.
,,Oh buna ziua domnule TOM KAULITZ! I sa făcut rău domnișoarei Chanel." Spune ea in timp ce îmi aduce un pahar cu apa.
,,Prinzessin ești bine?" Spune el in timp ce ma tine de mâna.
,,Da sunt bine, sunt puțin amețită dar in rest sunt bine." Într-adevăr eram amețită dar eram in stare sa merg sau sa ma mișc.,,Azi la ora 15:00 poți cobora in sala de mese?" Spune el in timp ce se așeaza lângă mine.
,,De ce?" Spun eu nedumerită.
,,Vreau sa clarific lucrurile cu familia ta." Spune el in timp ce se juca cu o șuvița din parul meu.
Am încremenit. Nu mai știam ce sa mai spun. Simțeam cum ma ia din nou cu amețeala. Ma făcusem albă la fata. Începeam sa vad negru. Îmi curgea sânge din corp. Nu știam ce mi se intampla. Curgea enorm de mult sânge.
,,T...OM dacă mi se întâmpla ceva te rog sa nu plângi după mine sau sa te ucizi! Tine m....inte" nu mai apuc sa spun nimic ca
dintr-o data nu mai vad nimic și nu mai aud nimic.TOM POV
,,Nu pot promite asta prințesa mea!" Spun eu cu lacrimi in ochi.
O vad pe prințesa mea cum se face alba la fata din ce in ce mai tare. Ii ieșea sânge din corp. M-am panicat. Nu mai știam ce sa fac.Își Închide ochii. M-am ridicat ca fulgerul din pat și m-am dus repede la ea. Am luat-o in brațe și am ieșit cu viteza luminii din vila. Am pus-o in mașina și am plecat. Conduceam neregulamentar dar nu mai îmi pasa. In 2 minute am ajuns la spital și am strigat după 2 asistente. Le-am văzut cum o duc pe Chanel intro camera. Închid ușa și de atunci nu mai știu nimic despre ea.Peste 2 ore vine la mine o asistenta.
,,Dumneavoastră sunteți TOM KAULITZ?" Spune ea
,,Da eu sunt, CHANEL este bine?" Spun eu îngrijorat.
,,Am doua vesti, una buna și una rea." Spune ea in timp ce nota ceva pe o hârtie.
,,Spune-ți mai repede va rog!" Eram îngrijorat pentru cea ce i se putea întâmpla lui Chanel.
,,Vestea proasta este ca Domnișoara Chanel a intrat in coma și vestea buna este ca a supraviețuit." Spune ea in timp ce mai scrie ceva pe foaie.
Am încremenit. Cum adică a intrat in coma? Din ce cauza i sa făcut rău? Cum voi rezista fără ea??
,,Din ce cauza a intrat in coma?" Întreb pana la urma.
,,A fost bătută sau lovită de cineva?" Întreabă ea încruțișându-și sprâncenele.
Am stat pe gânduri pana mi-a venit in cap familia ei. Ei au bătut-o. De-aia nu vroia sa îmi spună Chanel despre trecutul ei. Ii era frica sa nu o bat cum ii făceau părinții ei. Lasă ca ma ocup de ei.,,Cred ca da." Răspund pana la urma.
,,A intrat in coma din cauza ca a pierdut enorm de mult sânge. I-am găsit și câteva vene sparte. Are câteva cicatrici pe corp in forma de V. Sunt făcut cu cuțitul. Deocamdată este bine, i-am pus niște perfuzii care o țin in viața. Dacă nu o aduceai acum putea muri pe loc. Ați avut mare noroc.
S-ar putea trezi peste o săptămâna dacă se vindeca. Va rog sa semnați aici ca sunteți de acord cu aceste reguli."
,,Pot intra sa o vad?" Spun eu încrezător.
,,Desigur, in camera 203!" Spune ea in timp ce îmi zâmbește.
După ce am semnat m-am îndreptat spre salon. Când am intrat am văzut-o pe Chanel întinsa pe pat. Dormea așa de frumos. Lacrimile îmi curgeau șiroaie pe obraji. Ma așez lângă ea pe pat si o țin de mâna. Corpul ei părea așa de firav. Avea multe bandaje si perfuzii pe corp. Mi se făcuse mila de ea.
,,Meine Prinzessin îți promit ca o sa ii fac sa sufere pe cei care ți-au făcut asta." Spun eu sărutând-o pe cap. Dintr-o data simt cum ma strânge de mâna. Ochii mi sau luminat dintr-o data. Ma uit la ea apoi la mâinile noastre.
Chanel încă dormea dar mâna ei ma ținea strâns de a mea.-SKIp time.-(tot cu Tom)
Am ajuns acasă. Eram foarte trist. O vad pe Mara cum se apropie de mine îngrijorată.
,,Domnule TOM KAULItZ, unde este domnișoara Chanel?" Spune ea in timp ce avea lacrimi in ochi.
,,Este la spital in coma." Rostesc acele cuvinte si plec. O puteam auzi pe Mara cum plânge in hohote.
M-am dus in birou. Acolo era BILL.
,,Ce ai Ba? Zici ca o murit cineva" spune el in timp ce se apropie de mine.
,,Chanel.... putea sa moara, doar ca a intrat in coma." Spun eu cu lacrimi in ochi.
,,Off îmi pare extrem de rău, nu am știut." Spune el in timp ce ma ia in brațe.
Nu ne-am mai ținut in brațe de când eram mici. Ma simțeam mult mai bine.
,,Sunai pe părinții lui Chanel si spune-le sa vina cât mai repede la mine in birou."
Eram nervos. Vroiam sa ii omor, dar nu puteam fără acordul lui Chanel.,,Dar de ce a intrat in coma? Scuze ca te întreb" spune el in timp ce ia telefonul.
,,Părinții ei au bătut-o pana nu a mai putut, acum sora ei ii trimite scrisori anonime si ii spune ca o vrea moarta. Din cauza lor Chanel nu vroia sa imi spună despre trecutul ei. Credea ca o sa o bat la fel cum ii făceau părinții ei. O sa ii tortureze pe toți pana nu mai pot." Spun eu făcându-ma roșu la fata.
,,Pai de ce nu spui așa, ma bag si eu! Doamne ajuta sa se facă bine!" Spune el in timp ce ii suna.După 10 minute Închide. Am auzit tot ce au spus. Peste o ora trebuiau sa vina. O sa ii torturez pana îmi vor spune tot ce iau făcut lui Chanel. Gândurile mi-au zburat din nou la Chanel care stătea singura pe patul de spital. Corpul ei firav zăcea prin perfuzii. Vroiam cât mai repede sa vina acasă.
Bunaa cam atât si cu acest capitol. Am vrut sa îl fac mai interesant. Sper ca mi-a ieșit bine. Va mulțumesc pentru voturi si susținere. Acest capitol lam făcut mai lung pentru ca mie imi vin ideile de dimineața.
M-ar ajuta enorm de mult dacă mi-ați scrie in comentarii dacă va place capitolul.
Credeți-mă chiar ma ajuta enorm.
Nu vreau sa dau spoilere dar o sa se întâmple ceva ciudat in următorul capitol.
Atât va spun ❤️❤️
Mai spre seara dacă am timp si dacă am idei poate am sa postez si următorul capitol. Dar ar fi mai bine sa va țin in suspans pana mâine😂✨🌟❤️
Byeeeeee✨✨✨
CITEȘTI
Mafia
Roman d'amourBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!