Oare ma place? Chiar are sentimente pentru mine?
Am pornit spre vila. TOM era atent la drum dar din când in când se uita la mine. Stăteam răzămată cu capul lipit de geamul rece. Pe cer erau nenumărate stele care luminau fermecător. Motorul mașinii sa oprit in fața porții mari a vilei. Am dus mașina in garajul personal a lui TOM iar după am intrat in vila.Era trecut de miezul nopții așa ca eram doar noi doi trezi.
,,Vrei sa continuam ce am început la mine in birou?" Spune el cu un mic zâmbet pe buze.
,,D..a" spun eu rușinată. Obrajii îmi ardeau.
Ma luat de mâna și ne-am dus la noi in camera. A închis ușa cu cheia iar după a venit la mine.,,Ești pregătită?" Spune el sărutându-ma pe gât. Dau din cap încrezătoare iar după săruturile lui devin din ce in ce mai apăsate. In secunda doi am rămas doar in lenjerie intimă. Nu îmi venea sa cred ca voi face dragoste cu TOM Kaulitz! Aveam emoții.
Mi-a lăsat câteva semne pe gât iar după a coborât din ce in ce mai jos. Ma simțeam așa de bine. Mi-a dat sutienul si chiloți jos .Îl vedeam cum se joaca cu piercing-ul din buza și îmi zâmbea.
,,Ești cu adevărat o zeița Prinzessin!" Spune el apropiindu-se de mine și începe sa ma sărute pasional. Limbile noastre se mișcau dintr-o parte in alta.
Și-a dat boxeri jos și și-a pus un prezervativ. Mi-a băgat-o. Ma simțeam ciudat sa îl simt in mine.A început cu viteze mici iar după din ce in ce mai tare. Din durere sa transformat in plăcere. Il vroiam din ce in ce mai mult. Scoteam câte un geamăt când dădea mai tare. Îmi era Rușine sa ii spun ca asta este prima data când o fac. Am stat trezi toată noaptea.
De dimineața m-am trezit in brațele puternice ale lui TOM. Încă era in mine.Dormea așa de frumos încât nu am vrut sa îl trezesc. Azi era ziua lui de naștere. Făcea 21 de ani. Am auzit un ciocănit la ușa așa ca m-am ridicat sa vad cine este. Era chiar Mara.
,,Buna dimineața domni..... Se pare ca nu ați dormit singura!" Spune ea trăgându-mi cu ochiul. Am înroșit toată. Mara a plecat iar eu m-am dus sa stau din nou in pat lângă TOM.
,,Buna dimineața prințesa!" Spune el luându-mă in brațe.
,,Buna dimineața!" Spun eu dându-i un pupic pe obraz. Am înroșit.
,,Ce drăguța ești când roșești!" Spune el mângîindu-ma pe obraz. M-am prefăcut ca nu stiu ca azi este ziua lui așa ca nu i-am zis la mulți ani. Am mers și m-am schimbat într-un top roșu și niște blugi albi mulați. TOM a trebuit sa plece la o întâlnire de afaceri. Așa ca eu am rămas singura.Am coborât jos la masa. L-am văzut pe BILL care stătea singur la masa.
,,Buna dimineața BILL!" Spun așezându-ma lângă el la masa.
,,Buna dimineața Chanel!" Spune el zâmbindu-mi.
,,Azi este ziua lui Tom, ce o săi faci cadou?" Ma întreabă el deodată.
,,Este surpriza!" Ii răspund eu in timp ce tăiam niște fructe.
,,Haide spune-mi, este fratele meu și trebuie sa știu ce cadou ii faci" spune el râzând.
,,Bineee vreau sa ii fac niște brioșe ." Spun eu.
,,Vrei sa te învăț sa ii spui pe Germana La mulți ani? Se va bucura foarte tare!" Spune el cu un zâmbet viclean pe buze.,,Da nu ar fi o idee rea!" Spun eu entuziasmata.
,,Se spune Du hast einen kleinen Schwanz."
(Ai o pula mică)
Spune el râzând.
Am repetat pana mi-a ieșit perfect.
,,Du hast einen kleinen Schwanz!" Spun eu fericita.
,,Da te descurci foarte bine!" Spune el încercând sa nu râdă.
Am terminat de mâncat iar dupa am mers la Bucătărie. M-am chinuit foarte mult sa fac acele brioșe. In Bucătărie era atâta mizerie... La un moment dat intra in Bucătărie o servitoare.
,,Domnișoara Chanel, doriți sa va ajut? spune ea in timp ce se uita prin bucătăria mizerabila.
,,Nu Mulțumesc, ma descurc singura." Spun eu in timp ce aranjam brioșele in cutie.
Servitoarea își lasă capul in jos si pleacă. Nu înțelegeam faza cu aplecatul capului in fata mea. Când am terminat m-am dus spre camera mea alături de Mara.,,In ce doriți sa va îmbrăcați? Ma întreabă ea deschizând ușile dulapului.
,,Chiar nu știu." Răspund înainte sa ma bag la un dus. Dau drumul la apa si ma relaxez timp de o ora. Când am ieșit am zărit pe pat o rochie neagra din mătase cu spatele gol. Era așa de frumoasa.
,,Chiar crezi ca o sa îmi stea bine in ea?"
,,Vorbiți serios? O sa arătați cel mai bine de la petrecere!" Spune ea arătându-mi degetul mare.Ma duc in baie si ma îmbrac in rochie. Când am ieșit am văzut-o pe Mara cu gura căscată la mine. Ma îndrept spre oglinda si rămân uimita. Nu îmi venea sa cred ca cea din oglinda sunt chiar eu.
,,Arătați splendid, domnișoara Chanel!" Spune ea radiind de fericire.
,,Te rog, spune-mi doar Chanel." Ii spun eu zâmbind.
Ea da din cap si ma ajuta sa ma machiez. Arătam ca o adevarata prințesa, cum îmi spune TOM. Parul mi l-am lăsat liber sa îmi atârne pe lângă corp. Am luat cutia cu brioșe in mâna iar după m-am încălțată cu niște pantofi cu toc negri și am ieșit pe hol.
Mi-am luat la revedere de la Mara si m-am urcat in limuzina.
Am plecat spre petrecere. Eram entuziasmata dacă ii va plăcea cadoul făcut de mine.Bunaaaaa! Scuzați ca am postat capitolul așa de târziu dar m-am tot gândit ce sa scriu. Sper ca va place. M-ar ajuta foarte mult dacă mi-ați scrie dacă va place sau nu noua mea carte. Va Multumesc pentru susținere. Va iubesc🖤🖤🖤🖤🖤🫀
CITEȘTI
Mafia
RomanceBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!