Sa făcut seara. Eram deja obosita la cât am dansat. BILL a trebuit sa plece pentru ca era si el la fel de obosit ca mine.
M-am dus sa îmi fac un duș cald. Am dat drumul la apa, si am lăsat sa se umple. M-am dezbrăcat si m-am pus in cada. Era așa de bine. Am făcut si niște spuma ca sa fie mai drăguț.Deodată se deschide ușa de la baie. Apare TOM pe ușa pe jumătate dezbrăcat. Era doar in niște blugi largi. Nu arata deloc rău corpul lui. Dreadurile lui erau așa perfecte. Le avea prinse într-un coc. Dintr-o data mi-am revenit si mi-am luat ochii de pe el.
,,Îți place ce vezi?" Ma întreabă el in timp ce se juca cu piercing-ul din buza.
,,Da adică nu, adică ieși afara !" Spun eu in timp ce ma ghemuiesc sub spuma ca sa nu îmi vadă corpul.
,,Nu vrei sa facem o baie împreuna?" Spune el in timp ce îmi zâmbește pervers.
,,TOM sunt obosita, poate alta data." Spun eu lăsându-mi capul in jos. Îl vad cum oftează si iese afara din camera.Ma simțeam foarte prost pentru ce am făcut. Am început sa plâng pentru ca cauzam mereu probleme. Plângeam încet ca sa nu ma audă nimeni. Aveam ochii roșii de la plâns. Am ieșit afara din cada si m-am îmbrăcat in pijamale. Încă mai aveam ochii roșii de la plâns. Când am ieșit din baie, lam văzut pe TOM cum stătea pe marginea patului. Părea trist. M-am dus lângă el si m-am Așezat.
,,TOM, îmi pare extrem de rău pentru ce am făcut." Spun eu cu lacrimi in ochi.
Nu ma bagă in seama. Lacrimile îmi curgeau pe obrajii mei roșii. Am dat sa ma ridic dar ma prins de mâna.
,,Stai cu mine." Spune el in timp ce ma pune in poala lui.
Avea ochii înlăcrimați, cred ca si el a plâns.
,,Ai plâns, Prinzessin?" Spune el dându-mi o șuvița de par după ureche.
,,N..nu." Spun eu in timp ce îmi șterg ochii.
,,Nu ma mai minți prințesa mea. Îmi pare rău ca ma comport așa cu tine!" Spune el in timp ce ii curge o lacrima din ochi.,,TOM nu mai rezist! Nu știu ce este cu mine de ma comport așa." Spun eu in timp ce încep sa plâng.
,,Te rog nu mai plânge, nu vreau sa îți vad ochii plângând. Nu este vina ta, este vina mea pentru ca sunt așa de agresiv. Trebuie sa îți spun ceva." Spune el cu lacrimi in ochi.
,,Si eu." Era timpul sa ii spun ce îmi făceau părinții înainte sa vin la el. Nu mai rezistam, trebuia sa zic la cineva,,Eu si BILL eram foarte apropiați, făceam totul împreuna. Râdeam si glumeam împreuna. De când suntem faimoși, viața noastră sa schimbat complet. La început erau putini hateri, nu prea nea deranjat. Pana într-un moment când haterii s-au înmulțit. Ne primeam hate de la mai mulți oameni. BILL nu a mai suportat si a vrut sa se sinucidă. Am fost alături de el si nu lam lăsat sa se sinucidă. A fost o perioada in care primeam doar eu hate, iar ceilalți membri din trupa nu. Ma simțeam un gunoi atunci. Aveam in gând doar cuvântul sinucidere. Chiar am încercat sa ma sinucid dar BILL a fost alături de mine mai mereu. A durat ceva timp pana m-am vindecat. Dar am trecut cu bine peste acea perioada si acel gând. Atunci am scris si o piesa care se numește ,,DON'T JUMP". Este piesa noastră preferata. Câteodată o sa ma mai vezi cu ochii roșii, pentru ca ma descarc in biroul meu. Îmi este greu sa dețin toate posturile astea. Vreau sa am timp si pentru mine. Sa ma pot relaxa. Câteodată încă mai am in minte gândul de a ma sinucide. Acum ca te-am întâlnit nu mai am gândul acela in minte. Mai schimbat complet Prinzessin." A răsufla ușurat dar cu lacrimi in ochi.
,,Îmi pare extrem de rău, nu știam asta. Nu este vina ta sau a celorlalți membrii ai trupei. Si eu am ținut in mine toată viața mea ceva care nu am putut spune nimănui. Vreau sa îți spun ți-e." Spun eu in timp ce trag aer in piept si încep sa vorbesc.
,,Părinții mei ma băteau mereu. Eram doar un gunoi pentru ei. Sora mea mai mare era in centrul atenției mereu. Nu a fost bătută niciodată. Avea ce își dorea. Îmi era frica de părinții mei de fiecare data când ii vedeam. Nu aveam voie sa ies afara din camera sau sa am prieteni. Nu ma duceam la școală si nu aveam voie sa am prieteni.
Făceam școală de acasă. De fiecare data când vorbeam sau făceam ceva greșit părinții mei ma băteau pana îmi făceau răni. De-aia am ajuns la spital. Am pierdut sânge de fiecare data când ma băteau. Mai ales tata si sora mea. Când ai venit credeam ca o vei alege pe Antonia pentru ca ea avea toate calitățile posibile. Dar când am auzit ca vrei sa te căsătorești cu mine mi-am văzut moartea prin fata ochilor. Înainte sa plecam din conac, mama mi-a dat 2 pumni in stomac. Si atunci am pierdut sânge. Îmi pare extrem de rău ca nu ți-am spus." In sfârșit am putut sa împărtășesc calvarul făcut de părinții mei cuiva.,,Cum ai putut rezista?" Ma întreabă el ținându-mă de mâini.
,,Chiar nu știu cum am putut rezista." Spun eu uitându-mă ciudat.
I-am arătat cicatricele făcute de mama si tata. Mai aveam câteva răni ușoare care se vindecau.Am adormit in brațele lui calde. Ma simțeam ușurată, pentru ca am putut împărtăși trecutul meu cu TOM. Ma simțeam in siguranța alături de el. Nu îmi puteam lua gândul de la el. Prin ce chin a trecut dea lungul carierei lor. Nu îmi venea sa cred ca el este de fapt un om normal ca toți ceilalți. Mi-am propus ca după nunta sa mergem intro vacanța. Așa se putea relaxa si el.
Am adormit pana la urma. Ii puteam simți respirația calda a lui TOM pe capul meu. Aveam o mică scânteie in inima mea pentru el. Cred ca simțea la fel.
__________________________________________Bunaa. Acesta este capitolul 15. Nu îmi vine sa cred ca am scris atâtea capitole. Acest capitol este bazat pe niște fapte reale. Adică partea in care TOM povestește despre trecut este adevărat. Nu mai dați hate la oamenii pe care nu ii știți. (Nu spun de rău)
Am făcut acest capitol plângând. Adică plângeam in timp ce îl scriam. Scrieți in comentarii cei care Știați despre acea faza si sa îmi Spune-ți dacă vati emoționat puțin. Sincer am depus toată dragostea mea pentru acest capitol.
Sunt sigura ca o sa ziceți ca sunt cringe si ca nu ar trebui sa plâng pentru o amărâtă trupa sau pentru un băiat. Dar dacă le aflați povestea o sa fiți la fel. Îmi pare rău ca am scris partea asta lunga dar am vrut sa știți ce gândesc. Va mulțumesc pentru voturi.
Va iubesc ❤️❤️❤️❤️⭐️
________________________________________
CITEȘTI
Mafia
عاطفيةBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!