-5-

225 8 0
                                    

Mai spre seara m-a trezit vocea blândă a Marei.
,,Buna seara Domnișoara Chanel!" Spune ea zambindu-mi.
,,Buna seara!" Răspund cu o voce adormita.
,,Ați dormit bine?" Ma întreabă ea apropiindu-se de patul in care ma aflam.
Dau din cap ca da in semn de aprobare.
,,Domnul Kaulitz ma rugat sa va chem la masa, va veni și el împreuna cu mai mulți bărbați de afacere" spune ea așezându-se pe patul meu.
,,Serios?" Răspund eu uimita.
,,Da, și cred ca se va supăra dacă nu ați cobora la masa." Spune ea încrezătoare.
,,Nu cred ca este nevoie sa mai cobor și eu" spun eu frecandu-ma la ochi.
,,Dar domnișoara Chanel, vreți sa va dezamăgiți soțul înainte de ziua lui?" Întreabă ea ridicându-și sprâncenele.
,,Poftim? Este ziua lui mâine??" Spun eu ridicându-ma din pat. Nici nu știam de asta.
,,Desigur! Nu Știați când este ziua lui?" Spune ea uimita.
,,Cum sa știu dacă îl cunosc de-abia 4 zile?"
,,Aveți dreptate. Mâine trebuie sa mergeți la petrecere!" Spune ea zambindu-mi.
,,Ce petrecere?" Întreb încruțișându-mi sprâncenele.
,,In fiecare an, Domnul Kaulitz și fratele lui dau o petrecere foarte mare alături de oameni bogați." Spune ea apucându-ma de mâna și trăgându-ma spre baie. 
,,Pai și ce săi fac cadou?" Spun eu uitandu-ma mirata la Mara.
,,Puteți săi faceți niște prăjituri, sigur o sa ii placa mai ales ca sunt din partea soției lui" spune ea făcându-mi cu ochiul.
,,Cum zici tu"

Mara iese din baie si ma lasă sa îmi fac un dus. Atunci am constatat ca nu mai am șampon. Nu am avut de ales si m-am spălat cu șamponul lui Tom. Mirosea a el. Mereu mi-a plăcut cum ii miroseau dreadurile. După ce am terminat dușul am ieșit din baie si m-am dus sa ma schimb intr-o ținuta decenta.

Mara mi-a pregătit un Top alb scurt și niște blugi albaștri strâmți. Parul l-am lăsat sa atârne pe lângă corp. Aveam un par de culoare brunet si cu blond. Nu eram obișnuita sa îmi las parul liber. Mereu când îmi dezlegam parul, părinți ma amenințau ca ma tund scurt și ca o sa ma bată. Antonia avea voie sa își țină parul cum vroia. Primea tot ce își dorea și când vroia. Eu primeam doar bătaie. Toate amintirile cu părinții mei in care ma băteau mi-au revenit in minte. Aveam ochii in lacrimi. Rănile care se vindecau incepeau sa ma usture. Mara ma vazut și a venit la mine.
,,Domnișoara Chanel, sunteți bine?" Ma întreabă ea îngrijorată.

,,D..a sunt bine" spun eu ștergându-mi lacrimile din ochi.
,,Arătați foarte frumos!" Spune ea luându-mi mâinile mele si punându-le in ale ei.
,,Mulțumesc mult Mara!" Spun eu zâmbindu-i.
,,Este timpul sa mergeți!" Spune ea grabita.
,,Chiar crezi ca este o idee buna?" Spun eu înainte sa ieșim pe ușa.
,,La cum arătați, o sa îl înfierbântati pe Domnul Kaulitz." Spune ea trăgându-mi cu ochiul.
,,Dacă zici tu" spun eu dându-mi ochii peste cap.
Ajungem in drept cu o ușa mare si neagra. Inima a început sa îmi bată din ce in ce mai tare. Aveam emoții. Dacă făceam ceva greșit si incepeau sa râdă de mine! Când sa dau sa ma întorc se deschid ușile. Am încremenit. Ușile se deschid si apare un majordom.

,,Bine ați venit Domnișoara Chanel!" Spune el lăsându-mă sa intru in încăpere. O vad pe Mara care îmi arata degetul mare si pleacă. Am pășit mai mult in încăperea cea mare și l-am văzut pe TOM in capătul mesei. Erau doar bărbați. Toți păreau așa de Fericiți dar pun pariu ca dacă ai face ceva greșit, in secunda doi te-ar omora fără niciun grij.
Toți se holbau la mine cu niște ochi reci dar in același timp îmi zâmbeau. Îl vad pe TOM cum ma scana din cap pana în picioare și vad cum ii apare un mic zâmbet pe fata.

Îmi face semn sa ma duc lângă el. Vreu sa ma așez pe scaunul de lângă el, dar ma trage de talie și ma pune in poala lui. Ii simțeam umflatura din pantalonii lui de mătase.
,,Meine wunderschone Prinzessin. Du siehst sehr schon aus!" Spune el jucându-se cu piercing-ul din buza și zambindu-mi.
,,Ce înseamnă asta?" Spun eu confuza.
,,Am spus ca ești foarte frumoasa prințesa mea" spune el punându-mi mâinile pe sub Top. Am tresărit.
,,Tom ce faci? Se uita oamenii la noi!" Ii spun asta la ureche. Nu ma băgat in seama și mi-a pus mâinile in partea de jos a pantalonilor. Am avut oportunitatea de a scăpa când ia sunat telefonul. M-am ridicat repede și m-am așezat pe scaunul de lângă.

Lam văzut cum închide telefonul și se întoarce spre mine.
,,Vrei sa plecam de aici?" Ma întreabă el.
,,Dar nu putem, sa plecam de aici" spun eu nedumerită.
,,Stai liniștita prințesa mea, nu se va supăra nimeni." Spune el jucându-se cu piercing-ul din buza. Ma luat de mâna și am ieșit împreuna pe ușa mare a vilei. Ne-am urcat intr-o mașina neagra sport. Era o mașina scumpă. Se putea vedea după model. TOM a pornit motorul și am plecat. Era atent la drum. O mâna o avea pe volan iar cealaltă pe piciorul meu.
,,TOM unde mergem?" Întreb eu nedumerită.
,,Stai liniștita Prinzessin, este o surpriza!" Spune el uitându-se la mine și după își întoarce capul din nou spre drum.
,,Sper ca nu ma duci intr-o pădure și ma omori" spun eu sarcastica
,,Nu îmi da idei!" Spune el cu un zâmbet pe buze viclean.
La un moment dat se oprește motorul mașini. Îl vad pe TOM cum se da jos și vine la mine. Îmi deschide ușa și ma ajuta sa cobor din mașina.
,,Puteam și eu sa fac asta!" Spun eu încrezătoare.
Nu mai zice nimic și ma apuca de mâini. Era o priveliște așa de frumoasa. In apropiere am zărit un balon cu aer. Am fugit repede spre el și ma minunam cât de frumos era balonul.
,,Wow ce frumos este!" Spun eu sărind in sus.
,,Nu ai mai văzut niciodată un balon cu aer?" Ma întreabă el încuțișânduși sprâncenele.
,,Nu" spun eu scurt și la obiect.

Ma ajuta sa ma urc in el și ne luam zborul. Era o priveliște ca de basm. Ma simțeam așa de bine. Ma uitam in jos și vedeam orașul din ce in ce mai mic.
,,Vrei sa facem niște poze?" Ma întreabă el arătându-mi telefonul.
,,Daaa!" Spun eu luându-i telefonul din mâna.
Nu am mai avut niciodată un telefon. Decât cel de acasă la care răspundeam când părinți erau Ocupați. In rest nu aveam voie sa am telefon.
Am făcut niște poze foarte frumoase. Ne apropiem din ce in ce mai tare unul de altul. Obrajii îmi ardeau. Inima îmi bătea din ce in ce mai tare. Ma ridic pe vârful picioarelor si ii dau un mic sărut pe buze.
,,Mulțumesc!" Spun eu roșind in obraji.
Nu am apucat sa mai zic nimic pentru ca a început sa ma sărute pasional. Limbile noastre duceau un război mondial. Ma simțeam așa de bine când eram aproape de el. TOM încă avea telefonul in mâna. Făcea poze. La un moment dat ne-am despărțit ca sa ne uitam la pozele făcute de el.
,,La pozele ăștia sa nu te uiți!" Spun eu râzând.
,,Sunt preferatele mele de acum in colo." Spune el zâmbindu-mi.
,,Eu....te iubesc" spune el înainte sa mai îmi dea încă un sărut.
,,S....i eu" spun grabita. Oare spunea adevarul? Chiar ma plăcea? Are sentimente pentru mine?
Buna!! Stați liniștiti, o sa aflam dacă chiar o sa aibă sentimente pentru Chanel. Ma bucur ca va place aceasta carte. Ma gândesc sa scriu mai puțin și sa fac mai multe capitole. Ma refer la vreo 800/900 de cuvinte. Acum de exemplu am scris 1350 de cuvinte. Multumesc pentru susținere! Va iubesc pe toți! Mâine am sa postez următorul capitol!

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum