-35-

110 9 7
                                    

Eram in luna Decembrie a anului 2010. Bebelușul putea sosi in orice clipa. TOM era lângă mine tot timpul. Era foarte grijuliu si protector cu mine. Nopțile erau albe deoarece nu ma puteam odihni.
Era ajunul Crăciunului. Casa era împodobită cu luminițe spectaculoase. Atmosfera era una de vis. Stăteam liniștita in pat. TOM era lângă mine. Deodată simt ceva ud la picioare. Când sa ma ridic, cad pe jos. Nu mai puteam sta in picioare.
,,TOM! Mi sa rupt apa!" Spun eu țipând.
,,Sa rupt ce?" Spune el ajutându-mă sa ma ridic.

,,Vine bebelușul!" Urlu eu încât sa înțeleagă.
TOM nu mai spune nimic. Ma ia in brațe si fuge cu mine pe holurile lungi ale vilei. Durerea era una infernala. Nu mai puteam rezista. TOM ma pune încet in mașină, apoi pornește motorul si da viteza la maxim. In câteva minute ajungem la spital. TOM ma ia in brațe si intra cu mine înăuntru. Striga după ajutor pana vin câțiva doctori.
,,Soția mea naște! Grăbiți-vă!" Spune TOM punându-ma pe o targă. Doctorii fug cu mine în sala de operații si închid ușa după ei. TOM rămăsese singur pe hol. Eu intrasem la operație. Aveam emoții mari in legătura ca eram pe punctul de a deveni mamă.
(Avea 19 ani)
Primisem o injecție iar de atunci nu mai știam nimic.

Peste câteva ore ma trezesc cu toată familia într-un salon.
TOM era lângă mine. Ma ținea strâns de mână încât sa nu-i dau drumul.
,,Ce se întâmplă?" Spun eu cu o voce adormita.
,,Te-ai trezit!!!!" Tipa dintr-o data TOM bucuros. Se apropie de mine si ma sărută pasional. Îmi fusese dor de buzele lui moi si dulci încât nu vroiam sa ne mai despărțim.
Toții veniseră lângă mine si ma felicitase.
,,Unde este micuța?" Spun eu nedumerită.
,,Stai liniștita Draga noastră, o vor aduce imediat." Spun părinții fraților.
Auzind asta ma liniștisem.

Peste câteva minute intra pe ușă doua asistente. O aveau in mână pe micuța noastră prințesa.
Se apropie de mine si TOM apoi mi-o pune in brațe. Era foarte frumoasa.
Avea ochii căprui asemănători ca a lui TOM si un par de o culoare negru strălucitori. Avea un năsuc mic si niște buzițe roz.
Eram fascinați de Frumusețea ei.
,,Ce frumoasa este!" Spun eu ținând-o de mână.
,,Seamănă cu mama ei." Spune TOM sărutându-ma pe cap.
BILL si Mara se apropie de noi si ma iau in brațe. Amândoi aveau grija sa nu o rănească pe micuța.

,,Cum doriți sa ii puneți numele?" Spune asistenta luând un bilețel.
Ma uit la TOM si el la mine.
,,Te las pe tine sa alegi Prinzessin!" Spune TOM zâmbind către mine.
,,O sa o numim Beverly Kaulitz Sofia." Spun eu încântată de numele pe care îl spusesem.
,,Beverly este un nume foarte frumos. Așa sa rămână!" Spune TOM fericit.
,,Micuța Beverly, sau Sofia? Cum sa o strigam?" Spune BILL curios.
,,Puteți sa o strigați cum vreți." Spun eu întorcându-mi privirea către Beverly.
,,Trebuie sa plecați, doamna Kaulitz are nevoie de odihna la fel si Beverly." Spune asistenta.

Chiar in acel moment, Beverly începuse sa plângă. Îmi desfac cămașa de noapte si o așez sa mănânce.
TOM se juca cu piercing-ul din buză in timp ce se uita la mine.
,,Nu te mai uita așa!" Spun eu râzând.
,,Ce vrei sa fac dacă ești perfecta?" Spune TOM Ținându-ma strâns de mâna.
Cu toții plecaseră in afara de TOM. Le rugasem pe asistente sa îl lase sa stea cu noi.
,,Acesta este un miracol de Crăciun!" Spune TOM ținând-o pe Beverly in brațe.
Era așa de fericit ca este tata încât nu mai putea vorbi.

Asistentele ne mutaseră într-un alt salon, unde era un pat mai mare pentru a încăpea amândoi. In fiecare zi părinții fraților ne aduceau provizii, si veneau sa vadă ce facem. BILL si Mara veneau foarte des la noi.

SKIp time.....

Peste o săptămâna eram in sfârșit acasă. Ma simțeam mult mai bine. Beverly plângea mai mereu. Mai ales noaptea. Eu cu TOM făceam cu schimbul.
Era seara. Stăteam liniștiti in pat pana când Beverly începe sa plângă puternic. Am scos un oftat lung, apoi ma ridic si ma îndrept spre pătuțul ei. Când fusesem in spital, membrii familiei se ocupaseră de dormitor. Cumpăraseră tot ce era nevoie pentru Beverly.
O iau in brațe si ma joc puțin cu ea. Râdea foarte tare. TOM se trezește si vine lângă mine.
,,Ce face Sofia?" Spune el somnoros înfășurându-si mâinile in jurul taliei mele.

,,Plânge. Încerc sa o calmez dar nu reușesc." Spun eu obosita. Era miezul nopții.
Beverly plângea din nou. Ii dau sa bea lapte. Peste ceva timp se săturase.
Începuse iar sa plângă. TOM ațipise dar se trezise din nou.
,,Ma ocup eu de Sofi. Tu odihnește-te Prinzessin." Spune TOM luând-o pe Sofia in brațe.
Se dusese in baie pentru a o schimba. Eu ma întinsesem confortabil in pat. Peste ceva timp îl aud pe TOM cum spune ceva.
,,Pfai ce miroase! Ce ai mâncat tu fetița?" Spune TOM punându-și mâinile la nas. Eu începusem sa rad in hohote la auzirea acelor cuvinte.
TOM iese din baie cu Sofi si o așează frumos in pătuțul ei de prințesa. O adormise.
TOM se așează si el in pat lângă mine, apoi ma ia in brațe de la spate.
,,Mulțumesc TOM!" Spun eu salutându-l pe cap.
,,Pentru nimic. Te iubesc Chanel!" Spune el strângându-ma in brațe.
,,Si eu te iubesc!" Spun eu liniștita.
Restul nopții dormisem foarte bine.
———————————————————————————————

Buna! Acesta este următorul capitol. Mulțumesc enorm de mult pentru susținerea voastră. Așa cum V-am promis am sa va Menționez pe toți cei care mi-ați votat cartea si mi-ați transmis acele comentarii frumoase.
Tan_ia2036
IsaKaulitz17
FabianaProca
sheluvstokiohotel
AnaMaria027473
just_Amyyyyyyy
Mulțumesc încă o data pentru toată susținerea voastră pe parcursul cărții.
Stați liniștiti! Nu ați scăpat încă de mine. Mai  am de făcut încă vreo 6 capitole. Sau poate 5. Vedem noi.
Va iubesc tare mult!!!!!
BYE BYE ❤️❤️❤️❤️

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum