-32-

120 7 8
                                    

De dimineața mă trezisem cu o stare de greață foarte puternica. Nu vroiam sa ma duc la baie pentru a nu-l trezi pe TOM. Dintr-o data ma ridic alert din pat si fug la baie. Simțeam cum trebuia neaparat sa vomit. Închisesem ușa după mine si m-am dus la veceu. TOM se trezise din cauza zgomotului si venise după mine la baie.
,,Ce ai pățit prințesă?" Spune el venind lângă mine.
,,Nu știu, am stări de greață si mă simt amețită." Spun eu ridicându-mă de pe jos.
,,Te gândești la ce ma gândesc si eu ?" Spune TOM dintr-o data.

Nu știam dacă era cazul sa fac un test de sarcina.
,,Ultima data când am făcut-o, te-ai protejat nu?" Spun eu nedumerită.
Nu mai spunea nimic. Începeam sa ma panichez din ce in ce mai tare.
,,Nu ne-am protejat, dar de ce doar acum? Am făcut-o ultima data acum 2 luni." Spune el deodată părând la fel de panichat ca mine.
,,Ok, hai sa ne calmam si sa vorbim normal." Spun eu încercând sa ne liniștim amândoi.
,,O sa fiu tătic?!" Spune TOM urlând si sărind in sus. Era ca un copil mic.

Îmi dau ochii peste cap si ii pun mâna la gura. 
,,Trebuie sa faci liniște ca nu afle toată casa. Dacă într-adevăr sunt însărcinată, atunci ii vom anunța abia peste câteva săptămâni." Spun eu zâmbind.
,,Yeyyyy." Nu mai puteam sa îl calmez din a sări peste tot.
Nu puteam fi fericita într-adevăr deoarece aveam doar 18 ani!
,,Ai pățit ceva Prinzessin?" Spune TOM sărutându-ma pe cap.
,,Nu știu TOM, am doar 18 ani. Nu ți se pare ca este prea devreme?" Spun eu începând sa plâng.
,,Iubire, ai încredere in mine te rog. Îți promit ca o sa îmi dau viața pentru tine si bebe. Nu o sa las pe nimeni sa va facă rău." Spune el luându-mă in brațe strâns. La vorbele lui ma liniștisem puțin.
,,Te iubesc TOM." Spun eu zâmbind.
,,Si eu te iubesc Prinzessin." Spune el sărutându-mă pasional.

Peste câteva minute ne despărțise-m din lipsa aerului.
,,Trebuie sa te duci pana la farmacie sa îmi iei un test de sarcina, pentru a fi siguri." Spun eu.
,,Ok, așteaptă-ma aici." Spune el ieșind pe ușă.
,,Oricum nu am unde pleca." Spun eu după ce ieșise pe ușa. Doar după ce ieșisem din baie, îmi dădusem seama ca TOM plecase in pijamale pentru a cumpara testul.
Începusem sa rad in hohote.
Peste ceva timp TOM se întoarce de la magazin cu testul de sarcina.

,,Poftim." Spune el întinzându-mi testul. Îl iau in mână si ma duc la baie. Fac testul si aștept cu inima in Dinți. Peste câteva minute, aflasem ca eram însărcinată cu Adevărat. Când văzusem rezultatul, începusem sa urlu de fericire. TOM auzindu-mă venise si el in baie. Se uita pe test si începe sa sara prin toată camera de fericire. Urlam amândoi ața de tare încât intrase pe ușa Mara si BILL.
,,Ce aveți bai de urlați așa?" Spune BILL surprins.
,,Chanel este....." înainte sa mai continue ii pun mâna la gura pentru a tăcea

,,Ce este Chanel?" Spune Mara curioasa.
,,Sunt bolnava." Spun eu părând trista.
,,Oo îmi pare extrem de rău." Spune BILL având o fața trista. Se vedea ca ii părea rău de mine.
,,Sper sa te faci bine Chanel." Spune Mara ieșind pe ușa împreuna cu BILL.
,,Îmi pare rău Chanel, ma luat valul si am vrut sa știe toți ca voi fi tătic." Spune TOM cu o față de cățeluș.
,,Nu este nimic TOM, parca ziceai ca prin pereții ăștia nu trece niciun sunet." Spun eu dându-mi ochii peste cap.
,,Paiiii....." auzind asta începusem sa râd. TOM văzându-mă venise la mine si ma prinse de talie.

,,Sunt așa fericit ca te am in viața mea." Spune TOM sărutându-mă lung si pasional.
Ma simțeam ca într-un vis uimitor.
Dacă chiar era un vis nu vroiam sa ma mai trezesc niciodată. De fapt era realitatea.
———————————————————————————————

Buna! Acesta este capitolul... Sper ca va place. Mulțumesc din tot sufletul meu pentru acele comentarii frumoase. Poate in următorul capitol la sfârșit am sa va Menționez pe toți ce care îmi scrieți in comentarii. Le fac mai scurte pentru ca ultimul capitol din aceasta carte sa fie foarte lung. Ma gândesc sa termin cartea la capitolul 40 sau 50. Nu știu încă când sa termin. Va iubesc mult de tot!!!!!💗💗💗💗
Pupicei dulci la toată lumea💗💗💗💗💗✨❤️ BYE BYE!!!!!

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum