Chanel POV (la fel ca înainte)
,,Ce dor mi-a fost de dumneavoastră Domnișoara Chanel!" Spune Mara in timp ce îmi zâmbește.
,,Si mie mi-a fost dor de tine!" Spun eu in timp ce ma îndrept spre ea si o îmbrățișez.
,,A fost o atmosfera foarte proasta in vila cât timp ați lipsit." Spune ea așezându-se pe un scaun.
,,Ce sa mai întâmplat?" Spun eu uitându-ma curioasa la Mara.O vad cum ezita sa răspundă. Își lasă capul in jos si nu mai zice nimic. Părea foarte suspect.
Nu i-am mai spus nimic si am lăsat pe alta data. Mara a trebuit sa plece pentru ca a fost chemată la bucătărie. Am rămas doar eu in camera. Eram extrem de plictisita. M-am pus in pat. Deodată aud o bătaie la ușa.
,,INtra!" Spun eu in timp ce ma jucam cu o șuvița de par.
Îl vad pe BILL cum intra in camera fericit.
,,Ce faci pitico?" Spune el in timp ce rade si se așează pe un scaun.
,,Bine mai ariciule, tu ce faci?" Spun eu in timp ce ma ridic din pat.
,,Ia vezi ca am venit sa te distrez!" Spune el in timp ce se îndreaptă spre ușa.,,Pai unde pleci?" Spun eu curioasa.
Iese pe ușa si intra in camera cu o boxă mare. Am rămas uimita. Chiar avea de gând sa pună muzica?
,,Vom face karaoke!!!" Spune el in timp ce Închide ușa.
,,WTF BILL! O sa se audă in toată vila!" Spun eu uitându-ma urat la el.
,,De-aia avem pereți care nu se aude zgomotul din camera când faci ceva." Spune el in timp ce se uita pervers la mine.,,Hai mai taci Einstein! Si nu te mai uita așa la mine!" Spun eu in timp ce ii dau încet cu pumnul.
,,Asta a durut!" Spune el in timp ce se plânge.
,,Nu te mai caca atâta pe tine!" Spun eu in timp ce încep sa rad.
El da drumul la muzica. Începe sa cânte ,,Monson". Cânta extrem de bine. Nici nu trebuia sa ma Mir, pentru ca era cântăreț.
Melodia sa terminat si eu am început sa aplaud. Aveam lacrimi de fericire.
,,Ce frumos Cânți!" Spun eu in timp ce ma duc spre el si îl îmbrățișez.
,,Sa te vad pe tine!" Spune el in timp ce îmi da microfonul.,,Hai sa vedem dacă mai stiu ceva." Spun eu in timp ce dau drumul la muzica.
Pornesc melodia ,, Beautiful Liar".
Cântam chiar bine pentru o fata care nu a făcut deloc canto sau lecții de voce.
După ce am terminat m-am întors spre BILL, era pur si simplu uimit. Stătea cu gura căscată.
,,Wowowo!" Spune BILL care ma aplauda.Restul zile am cântat si am dansat de ne-am rupt. A fost o zi super distractivă. Nu lam mai văzut pe TOM pana seara.
I-am dus lipsa puțin.Gata si acest capitol. Lam făcut mult mai scurt pentru ca am spus sa nu scriu mult ca sa îl pot face pe următorul mai interesant si mai lung. Va mulțumesc pentru voturi si comentarii frumoase.
LOve YoU ❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Mafia
RomantizmBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!