Noaptea a fost foarte scurta. Eram mai bine acum știind ca m-am împăcat cu TOM. Mai aveam doar sa îmi cer scuze de la BILL.
De dimineața
M-am trezit in brațele lui TOM. Era așa de bine in brațele lui ferme si moi.
Dormea așa de drăguț încât nu am vrut sa îl trezesc. Ma gândeam la părinții mei. Oare dacă nu ma alegea pe mine TOM, nu se întâmplau toate aceste lucruri? Aveam in minte întrebări stupide.Am luat telecomanda si am dat drumul la televizor. Am dat volumul foarte încet. M-am uitat din nou la TOM. Nici nu am băgat de seama ca și-a dat jos dreadurile. Ii stătea super bine cu acele plete. Pe când ma uitam fascinata la pletele lui, se trezește.
,,Îți plac?" Spune el cu o voce somnoroasa.
,,Ce? Adică nu... adică da normal!" Ma bâlbâiam. Cred ca ma vrăjit cu Frumusețea sa.TOM începe sa râdă.
,,De ce razi?" Spun eu zâmbind.
,,Ești foarte drăguța când te bâlbâi." Spune el jucându-se cu o șuvița de par de a mea.
Ma apropii mai tare de el si îl sărut. Nu înțeleg de ce am făcut-o. Îl vroiam din ce in ce mai tare.Peste 5 minute nu despărțim din lipsa aerului.
,,Pentru ce a fost asta?" Ma întreabă el zâmbind pervers.
,,Din instinct." Spun eu roșind. Obrajii îmi ardeau.
,,Vreau sa faci asta mai des." Spune el jucându-se cu piercing-ul din buza. Era așa de HOT când o făcea.,,Îți sta super mega bine așa cu plete." Spun eu încercând sa schimb subiectul.
,,Credeam ca nu îți place." Spune el cu o fata de bebe.
,,Eram prea nervoasa ca sa observ." Spun eu uitându-ma la el.
După ce am povestit, TOM sa dus sa se schimbe. Eu încă eram in pat.
Dintr-o data iese TOM afara din baie doar într-un prosop. Pletele ii erau ude. Pătrățele ii arătau așa de bine. Nu îmi puteam lua ochii de pe el.
Pana la urma mi-am luat ochii conștientizând cea ce făceam.,,Tom! Pune ceva pe tine te rog!" Spun eu acoperindu-mi ochii.
,,Nu îți place ce vezi?" Spune el uitându-se pervers la mine.
Îmi iau mâna de la ochi si îmi îndrept ochii spre el. Dintr-o data ochii îmi ajung in partea de jos a lui. Se putea vedea o umflatura mare prin el. Mi-am închis ochii. Vroiam sa fie un vis. Era defapt realitatea.,,Vezi ca ți sa ridicat." Spun eu dându-mi ochii peste cap.
Se uita la prosop si după ce vede își pune mâinile acolo.TOM POV
O vai! Sa sculat junior. Ce îmi face fata asta! Ma înebunește de tot. Nu este timpul acum junior! Ce sa fac?!Prezent
TOM fuge la baie. Avea o fata foarte speriata.
Am început sa rad in hohote.
Ma ridic si ma duc in cealaltă baie. Îmi fac un duș si ma îmbrac. Mi-am luat un tricou larg si niște blugi strâmți. Am ieșit din baie si lam văzut pe TOM. Sa îmbrăcat foarte frumos.
Avea un tricou larg si niște blugi extra largi negri. Lui ii plăceau hainele XXL. Și-a pus o bandana pe cap neagra. Încă era acel adolescent din înainte.,,Arați super bine!" Spune el privindu-mă de sus pana jos.
,,Si tu arați bine!" Spun eu apropiindu-ma de un scaun. Înainte sa ma așez, TOM ma trage aproape de el. Buzele lui erau la un milimetru separat de ale mele. Ii simțeam respirația pe nasul meu mic. Mirosea așa de bine parfumul lui.Ma apuca de cap si ma săruta. Săruta așa de bine. După 5 minute ne despărțim.
,,As vrea sa facem asta mereu, dar trebuie sa plec la lucru, scuze!" Spune el in timp ce ma săruta pe cap.
,,Nu este nimic! Spor la treaba." Spun eu făcându-i cu mâna. A ieșit pe ușa si a plecat.Chiar atunci a intrat Mara. Mi-a adus de mâncare. Avea pe tava niște clătite. Arătau super bine.
,,Buna dimineața domnișoara Chanel! Îmi cer scuze pentru ce V-am făcut toți." Spune ea dându-mi tava in mâna.
,,Nu este nimic! Si mie îmi pare rău ca am vorbit urat cu voi. Promit ca nu o sa mai fac asta!" Spun eu mâncând o clătită cu nutella
După ce am mâncat, am coborât jos.Îl vad pe Bill in capătul holului. Când ma văzut și-a lăsat capul in jos. Chiar așa de rea am fost cu el? Ma apropii mai tare de el. Părea puțin speriat.
,,BILL îmi pare extrem de rău pentru ce ți-am făcut." Spun eu luându-l in brațe strâns.
Ia luat ceva timp sa ma ia si el in brațe.
,,Nu este nimic Chanel, si mie îmi pare rău." Spune el ținându-ma strâns in brațe. Eram fericita ca ne-am împăcat.,,Deci acum suntem din nou prieteni?" Spun eu încrezătoare.
,,Da normal, nu o sa scapi așa ușor de mine." Spune el râzând.
SKIp time!!!!
Am rugat-o pe Mara sa ma însoțească intro plimbare prin curte. Vroiam sa respir aer curat. Îmi era dor sa vad frunzele aurii cum cad din copacii bătrâni. Era un început de toamna friguros. Puteam sta toată ziua afara.
,,Chanel, ma duc sa îți aduc o geaca, bine?" Spune Mara.
,,Bine." Spun eu ridicând degetul mare.Ma uit prin jur, si vad o fata cam de vârsta mea. Ma vede si vine spre mine. Din perspectivele mele, îmi părea o fata drăguța.
,,Nu te supăra, l-ai văzut pe TOMMY al meu?" Spune ea zâmbind.
Ce vrea sa spună prin ,, TOMMY al meu?" Cine este aceasta fata? Ce vrea de la TOM.
,,Nu, nu lam văzut." Spun eu cu un zâmbet fals pe fata.
,,A ce păcat, vroiam sa ii fac o surpriza cu venirea mea." Spune ea dezamagita.Ce surpriza are pentru TOM? Asta nu știe ca el este logodit?
,,Tu lucrezi aici ?" Spune ea încrezătoare.
Începeam sa ma enervez din ce in ce mai tare.
,,Nu, nu lucrez aici, ci stau aici." Spun eu.
,,A deci o sa ne mai vedem. Ce ma bucur!" Spune ea luându-ma in brațe.,,Apropo, cum te numești?" Spune ea.
,,Chanel, pe tine?" Spun eu.
,,Numele meu este Raisa si sunt iubita lui TOM." Spune ea zâmbind. Avea un zâmbet prea exagerat.
Nu îmi venea sa cred cea ce am auzit.
,,Iubita lui TOM!!!!" Nici nu știam ca TOM avea o iubita cât timp era logodit cu mine.
Nu înțelegeam de ce ma simt așa. Nu îl iubeam exagerat de mult dar totuși eram geloasa. Vroiam sa plec cât mai repede de lângă ea.O vad pe Mara cum vine spre mine si îmi așează geaca pe umeri.
Se uita ciudat la Raisa. Parca îmi ascundea ceva.
,,Domnișoara Chanel? Haideți in casa, este frig afara." Spune Mara in timp ce ma ia de la spate si ma duce in casa.
,,Mi-a părut bine Chanel!" Striga Raisa din curte.
,,Sa ma pupi in fund." Spun eu in șoaptă ca sa nu ma audă.
Mara a început sa râdă.,,Nu sunteți suparata? Spune Mara punând geaca pe cuier.
,,Nu de ce a-și fi?" Spun eu încrezătoare.
,,Pai ea este iubita lui TOM si....." spune ea dezamagita.
,,Ma doare undeva ca are iubita. Sa se fu.. cu toate. Si eu pot face asta dacă vreau." Spun eu îndreptându-mă spre camera mea.
Mara vine cu mine in camera.
,,Ma bucur ca nu mai sunteți nervoasa." Spune ea in timp ce îmi aranjează parul.Buna. Vreau sa îmi cer scuze ca nu M-am ținut de promisiune ca o sa postez ieri si sâmbătă seara. Îmi pare rău. Va mulțumesc pentru voturi. Asta este partea 1 din acest capitol. I următorul capitol o sa fie multă drama. Sper ca va place cartea si cum o scriu. Sper sa pot posta si mâine următorul capitol. Mâine va apărea partea 2 din acest capitol. Byeeee✨
CITEȘTI
Mafia
RomanceBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!