-39-

109 8 10
                                    

Următoarea zi, era cea mai așteptată zi din an. Era ziua lui Beverly. Anul trecuse extrem de repede. Ma trezisem in anul 2015 in anotimpul de iarna. Aveam impresia ca dormisem foarte mult iar acum ma trezisem când toată lumea se schimbase. Beverly făcea 6 ani. Eu cu TOM încă eram căsătoriți, BILL si Mara erau Fericiți alături de copilul lor.

Stăteam in pat lângă TOM. El mă ținea strâns in brațe. Ma întorc cu fața la el si ii dau un mic sărut pe buze. Simțind asta, își deschide ochii si zâmbește larg.
,,Așa mi-a-și dori sa încep orice zi.
Ii zâmbesc si îl iau strâns in brațe.
,,Ști ce zi este azi?" Spun eu uitându-mă serios la el.
,,Este cumva Crăciunul? Pentru ca am văzut ca a nins." Spune TOM jucându-se cu o șuviță din părul meu.
Încep sa râd la cuvintele sale.

,,De ce râzi?" Spune el zâmbind.
,,Azi este ziua lui Beverly, uitucule." Spun eu lovindu-l încet peste umăr.
,,Doamne ce repede a trecut timpul!" Spune el oftând lung.
,,Împlinește 6 ani, tu îți dai seama? Numai când îmi amintesc ca acum 4 ani nici nu aveam sentimente unul pentru altul iar acum avem un copil." Spun eu dând din cap.
,,Cine zice ca nu aveam sentimente?" Spune TOM cu un zâmbet pervers pe buze.
,,Ai numai prostii in capul ăla al tău."  Spun eu râzând.
,,De-aia ne potrivim." Spune el dăruindu-mi un sărut pe cap.

Dintr-o data pe ușă, apare in fugă Beverly.
Era foarte fericita. Sare in pat lângă noi.
,,Mami! Tati!" Urla ea sărind in pat puternică.
,,Ce este Beverly?" Spune TOM strâmbând din nas.
,,Unchiul BILL si mătușa Mara au venit!!!!" Țipă ea fericită.
Îmi întorc privirea spre TOM si el se uita ciudat la mine.
,,Cred ca glumești. BILL si Mara sunt in New York. Nu au cum sa vina aici." Spune TOM râzând.
,,Ba nu! Sunt chiar aici!" Spune Beverly lovind cu piciorul in podea.
,,Beverly Sofia! Calmeazăte!" Spune TOM nervos.

Beverly auzind asta, își lăsase capul in jos. Se vedea pe fața ei ca îi este frica de TOM. Avea capul aplecat si buza scoasă pe dinafara, gata sa plângă.
Eu văzând asta o iau in brațe strâns.
Îmi întorc capul nervoasa spre TOM si ii arunc o privire ucigașă. TOM văzând asta, se ridică din pat si vine lângă mine.
,,Beverly? Iartă-mă pentru ca am țipat la tine." Spune el uitându-se trist la mine si Beverly.
,,Nu este nimic tati!" Spune ea ștergându-și lăcrimioarele.
Eu auzind asta începusem sa zâmbesc.

Deodată, pe ușă apar cu adevărat BILL si Mara. Mara îl ținea in brațe pe Filip.
,,BILL? Mara?" Întrebam amândoi de odată surprinși.
,,Ce faceți!?" Țipa BILL cu mâinile in aer.
Toți ne apucam sa radem si sa povestim. Îmi întorc privirea spre Beverly care acum râdea împreuna cu Filip. Erau foarte frumoși împreuna.
,,Uitați-vă !" Spun eu in șoaptă pentru a nu-i distrage pe copii.
Toți își îndreaptă capul spre ei doi si zâmbesc larg.

,,Crăciun fericit!!!!" Spun BILL si Mara deodată întinzându-ne niște cadouri de Crăciun.
,,Hai sa ii cuplam." Spune deodată TOM luminos la față. Noi auzind asta, dădeam din cap in semn ca nu.
,,Ba fraiere! Nu ai cum sa ii cuplezi deoarece noi doi suntem frați. Ei doi sunt verișori." Spune BILL dezamăgit.
,,Doamne ferește!" Spune Mara pe un ton amuzant.
,,Le-ar sta bine împreuna." Mai spune TOM.
Toți ne dam ochii peste cap si începem sa râdem.

Eu ma duc la baie si ma schimb in niște blugi iar după îmi iau un hanorac alb. TOM se schimbase in haine largi ca de obicei.
Ies din baie si o chem pe Beverly pentru a o îmbracă si pe ea.
,,Beverly, hai la mine!" Spun eu zâmbind către ea.
TOM, BILL si Mara coborâse jos in sala de mese pentru a sta liniștiți. Dar mai ales sa vorbească despre petrecerea lui Beverly.
Pe când ii alegeam hainele, îmi aud telefonul sunând. Beverly fuge si mi-l aduce.
,,Este tati!" Spune ea dându-mi telefonul.

Răspund, si ii aud vocea lui TOM.
,,Iubire? Eu ma duc împreuna cu BILL sa amenajam localul pentru petrecerea lui Beverly. Ok?" Spune el pe un ton drăguț.
Pe când vorbeam la telefon, intra pe ușă Mara si Filip.
Mara vede ca vorbesc la telefon si se așează in liniște pe pat.
,,Bine TOM." Spun eu.
,,Sa veniți toate aici la local, la ora 17:00. Te iubesc!" Spune TOM.
,,Si eu te iubesc! Ceau!" Spun eu înainte sa închidă apelul.

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum