De dimineața m-am trezit din cauza luminii din camera. Razele soarelui intrau pe geamul mare al camerei. Era o vreme frumoasa. O vad pe Mara cum intra in camera îngrijorată in camera.
,,Buna dimineața Mara!" Spun eu cu o voce somnoroasa. Trece pe lângă mine si nu îmi spune nimic. TOM nu mai era in camera. Chiar ma simțeam bine in preajma lui.O vad cum pune pe pat niște cutii mari de culoare alb cu negru.
,,Mara ce ai pățit?" Spun eu ridicându-mă din pat.
,,Domnișoara Chanel! Ai uitat ca azi este petrecerea?" Spune ea grabita.
,,Despre ce petrecere vorbești?" Spun eu curioasa.
,,Stați, ați uitat că azi este petrecerea înainte de nunta?!" Spune ea pe un ton mai ridicat.,,Aaaa! Gata mi-am adus aminte. Si de ce țipi la mine?" Spun eu îndreptându-mă spre baie.
,,I..îmi pare rău, nu am vrut sa tip." O aud in timp ce închid ușa.
Am dat drumul la apa. M-am așezat in cada si m-am relaxat de toate grijile. După ce am terminat, am ieșit. Ma simțeam mai bine. Mi-am luat un prosop pe mine si am mers in camera.Pe pat am zărit mai multe cutii. De data asta erau si mici si mari. Am rămas complet uimita la cât de multe cutii erau. Nu am mai văzut-o pe Mara. Probabil plecase sa mai aduc ceva. Nici nu știam la ce ora începe petrecerea. M-am gândit sa merg sa îl chem pe BILL, doar ca nu aveam voie sa ies din camera fără Mara. Dar acum ea a plecat, si ma lăsat singura. Când eram pe punctul de a deschide, primesc o ușa in cap.
Am căzut pe jos. Era BILL, ca de obicei. Doar el îmi cauza probleme.
,,Al dracu ușa!" Spun eu in timp ce îmi pun mâna la cap.
,,Ce doamne cauți lângă ușa?"
Spune BILL in timp ce vine lângă mine.
,,Uite vroiam sa vin sa te caut, dar ai venit tu primul!" Spun eu in timp ce ma ridic de pe jos. Ma îndrept spre pat, si dau la o parte toate cutiile.,,De la cine sunt toate astea?" Spune BILL uitându-se mirat la toate cutiile.
,,Oare de la cine?" Spun eu sarcastica.
,,Vezi ce logodnic bun ai?" Spune el râzând.
,,Da vad ca nu sunt oarba." Spun eu in timp ce ma uit din nou la toate cutiile de lângă mine.
,,La ce ora începe petrecerea?" Spun eu întorcându-mi capul din nou la BILL. Îl vad cum se juca cu niște baloane de apa. Nu stiu de unde le-a scos si pe alea.
,,BILL, nu știam ca ești magicianul copil!" Spun eu râzând.
,,Ia vezi pitice ca eu in alta viața am fost magician ultra mega special." Spune el arătându-mi niște scheme cu baloanele.Nu lam văzut așa de fericit, de când sunt aici.
,, Bai, tu de ce îmi spui pitice sau pitico?" Spun eu curioasa.
,,E micuța e geloasa e suparacioasa." Spune el in timp ce rade in hohote.
,,Razi tu razi dat eu tot arici o sa îți spun!" Începem sa radem in hohote amândoi.
Ma înțelegeam foarte bine cu BILL.,,Pana la urma la ce ora începe petrecerea?" Spun eu încetând sa mai rad.
,,Pe la ora 16:00 cam așa." Spune el.
,,Si in ce sa ma îmbrac?" Spun eu uitându-mă pe pat la cutii.
,,Credeam ca nu ma mai intrebi!" Spune el ridicându-se si mergând spre cutii. Se uita prin ele. După fata lui nimic nu ii convenea. Pana la urma a ales o rochie alba strâmtă. Era lunga pana in podea. Avea niște detalii foarte frumoase. Acea spatele gol.
,,Cu asta te vei îmbrăca!" Spune BILL in timp ce îmi întinde rochia sa o iau.,,Pai acum ce ora este?" Îl întreb eu.
,,Este ora 14:40, ai mâncat ceva?" Ma întreabă el curios.
,,Nu prea, Mara a plecat si nu am mai dat de ea." Spun eu lăsându-mi capul aplecat.
,,De ce îți tot apleci capul in fata mea si al lui TOM?" Ma întreabă el uitându-se la mine ciudat.
,,Din cauza părinților mei, hai sa schimbam subiectul!" Spun eu zâmbind.
,,Îmi pare rău, da hai du-te si schimbate!" Spune el in timp ce ma împinge in baie.Îmi iau rochia pe mine. Arătam cu adevărat ca o prințesă. Avea gusturi bune TOM la haine. Am ieșit din baie. Lam văzut pe BILL cum se juca din nou cu baloanele. Am început sa rad.
,,De ce razi? Nu ai mai văzut pe cineva sa se joace cu baloanele?" Spune el râzând.
,,Scuze arici!" Spun eu încercând sa ma potolesc din a rade.
,,Uite așa sa fi mereu!" Spune BILL venind spre mine. Ma ia in brațe. Ma înțelegeam foarte bine cu el. La un moment dat ne despărțim.Dintr-o data, intra pe ușa Mara. Avea in mâna o tava plină cu gogoși. Îmi saliva gura. Zici ca eram într-un vis.
,,Pe unde ai umblat?" Spun eu repezindu-ma la ea sa iau o gogoașa.
,,Îmi cer mi de scuze domnișoara Chanel!" Spune ea in timp ce îmi întinde tava. Ma duc si o pun între mine si BILL. In 2 minute le-am si terminat. Eu am mâncat 3 si BILL 5.
,,Bai BILL eu nu te-am crezut așa de mâncăcios." Spun eu ștergându-ma la gura.,, Acuma ști." Spune el râzând.
Ma ridic de pe pat si ma îndrept spre oglinda. După mine vine si BILL. A început sa ma machieze. Nu părea prea mulțumit de machiaje. Zici ca era profesionist.
,,Doamne dar TOM nu știe sa aleagă machiaje! O sa ma ocup eu de asta când mai este nevoie." Spune el in timp ce îmi aplica fondul de ten pe fata. Peste o ora a terminat.
Ma întoarce spre oglinda.
Am rămas socata. Se vede ca știe sa machieze .Acum eram gata. Mai trebuia sa îmi aranjeze parul. Am vrut sa ma ridic dar nu ma lăsat.
,,Stai jos ca încă nu am terminat!" Spun el in timp ce se întinde după un pieptăn. Ma perie si după îmi onduleaza parul. M-am ridicat si m-am uitat in oglinda. Eram uimita de rezultat. Se vedea ca a depus multă munca pentru acest rezultat. Mara se apropie de mine si îmi întinde inelul de logodna. Trebuia sa mi-l pun pe deget. Am oftat si mi lam pus. Nu pot sa mint ca nu era frumos. Ba chiar era cel mai frumos inel pe care îl văzusem vreodată.,,Pitico, eu trebuie sa plec ca sa ma pot pregăti si eu!" Spune el râzând
,,Mulțumesc ariciule!" Spun eu înainte sa iese pe ușa. Mai rămân doar eu cu Mara.
,,Arătați splendid domnișoara Chanel." Spune ea zâmbind.
,,Poți sa îmi spui Chanel când suntem doar noi doua" spun eu zâmbind.
Acum era ora 15:00. Am mai stat împreuna cu Mara pana la ora 16:00. Am povestit, am ras, in sfârșit aveam pe cineva cu care sa vorbesc.
Simțeam ca azi o sa fie o zi foarte frumoasa.
Dintr-o data mi-a venit in minte gândul ca o sa ii vad din nou pe părinții mei si pe Antonia.
Nu știu ce o sa îmi facă sau ce o sa îmi zică.Pana la urma nu m-am mai gândit la ei. Trebuia sa ne pregătim sa coboram. Limuzina stătea in fata vilei.
Cam atât si cu acest capitol. Lam făcut lung pentru ca am avut timp sa îl scriu. Mulțumesc pentru voturi. Cu ajutorul vostru, cartea este pe locul 27!!!!!
Va iubesc !!
Deseară dacă am timp poate o sa postez ce se întâmpla la petrecere dar dacă sunt din nou obosita, o sa îl postez mâine.❤️
Byeeee🪼🤍
1296 cuvinte
CITEȘTI
Mafia
RomanceBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!