-7-

171 8 1
                                    

Am plecat spre petrecere. Eram entuziasmata dacă ii va plăcea cadoul de la mine.

Motorul mașinii sa oprit in fata unei clădiri enorm de mare. Avea multe geamuri care sclipeau in lumina soarelui. Șoferul mi-a spus ca aici este clădirea unde își va tine TOM și BILL aniversarea. Ușa mi-a fost deschisă de un majordom și ma ajutat sa cobor din mașina. Am luat cele doua cutii de brioșe in mâna și am intrat in clădire. Am făcut doua cutii pentru ca una era pentru TOM și cealaltă era pentru BILL.

Înăuntru se aflau foarte mulți oameni bogați. Când am văzut ce cadouri le-au adus mi-am dat seama ca nu mai aveam nicio șansa. Am pus brioșele pe o masa și am dat sa plec dar am simțit doua mâini pe talie.
,,Arați extrem de bine!" Spune el in timp ce se joaca cu piercing-ul din buza.
,,Astea sunt pentru mine?" Întreabă el uitându-se la cutia cu brioșe. Dau din cap ca nu dar in zadar. Le-a luat pe la spatele meu și deschide cutia și ia o mușcătura dintr-o brioșă.

,, Sunt chiar foarte bune!" Spune el cu gura plină. Am început sa rad.
,,Razi de mine?" Spune el cu o fata serioasă.
Dau din cap ca nu iar după îmi revin. Se apropie de mine și începe sa ma gâdile.
,,T...O...M nuuuu". Spun eu in timp ce râdeam.
,,Șmecheră mai ești" spune el in timp ce zâmbește și ma lasă in pace. Atunci mi-a venit in minte sa ii spun la mulți ani pe germana. Am luat aer in piept și i-am spus. L-am văzut pe BILL cum se abținea să nu râdă.

,,Du hast einen kleinen Schwanz!" Ii spun eu cu un zâmbet pe buze.
Îl vad cum se uita nervos la mine și după își întoarce capul spre BILL. Nu înțeleg de ce pare nervos. Am spus ceva greșit?.  Ma uit spre BILL care acum nu mai rade, fugea ca descreeratul prin toată sala. TOM a plecat sa îl prindă. Nu înțelegeam nimic. Am văzut cum vine spre mine tatăl lui TOM și BILL. Era domnul Kaulitz.
,,Frumoasa mea nora!" Spune el in timp ce ma ia in brațe.
De ce îmi spunea așa, nici nu eram căsătorită cu TOM.

,,Unde sunt băieții mei?" Spune el uitându-se prin sala.
,,A..u plecat sa bea apa" spun eu neștiind ce sa spun.
,,Mereu le este sete, beau apa ca ratele" spune el râzând. Din spatele lui vine un grup de oameni așa ca pleacă. Îl vad pe TOM cum își aranjează cămașă și se apropie spre mine.
,,De ce ai plecat?" Întreb eu uitîndumă nedumerită la el.
,,Am avut putina treaba de rezolvat." Spune el uitându-se prin sala.
,,Am spus ceva greșit?" Spun eu cu niște ochi mari și strălucitori.
,,Ai spus ca am o pula mică" spune el schițând un mic zâmbet la marginea gurii.
,,D..ar nu am v..rut, îmi pare extrem de rău!" Spun eu cu capul in jos. Îmi venea sa ma îngrop de vie. Era numai vina lui BILL. Asta îmi trebuie dacă am încredere in el.

,,Nu trebuie sa îți para rău, m-am ocupat de BILL." Spune el uitându-se urât la el. L-am văzut pe BILL cum își caută niște gheata. Avea o umflatura la cap și buza sparta. M-am mirat cum de și-a putut bate fratele fix de ziua lui.
,,Haide sa dansam!" Spune el arătându-mi mâna. Dau din cap si mergem pe ringul de dans.Toți se uitau la noi. Eram in mintea mea. Nu îmi pasa ce prostii spuneau despre mine.

Muzica sa terminat. Am ieșit de pe ringul de dans si am mers sa beau ceva. TOM sa dus la tatăl lui. A venit si BILL după mine.
,,De ce ma tot urmărești?" Spun eu punându-mi niște apa într-un pahar.
,,Vreau sa îmi cer scuze pentru ce te-am pus sa ii spui. Nu credeam ca va veni si ma va bate de ziua noastră." Spune el bunânduși niște gheata pe răni.
,,Alta data îți rup gâtul." Spune TOM uitându-se urat la BILL.
BILL înghite in sec. Eu am început sa rad.
A fost o aniversare frumoasa și plină cu peripeții.

Bunaaa! Acesta este noul capitol. Sper ca va place. L-am făcut mai scurt ca sa pot face mai multe capitole. Mulțumesc pentru susținere. Va iubesc ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum