-De dimineața-
De dimineața m-am trezit foarte greu. Aveam o durere de cap cumplita. Vroiam sa stau toată ziua in pat. Am aruncat o privire prin camera, era un dezastru total. Eram singura in camera. Nu mai îmi aduceam aminte ce am făcut aseară.
Dintr-o data mi-am amintit. Mi-au venit in cap toată amintirile.Am început sa plâng. Ma durea capul. Ma simțeam rău. M-am uitat la mâini, venele îmi erau umflate. Mi sa făcut rău. Am fugit la baie. Am vomitat sânge. Eram alba la fata. Parca eram într-un vis. Ma întorc din nou in camera. Pe noptiera am zărit o poza cu mine si cu TOM. Am luat-o si am spart-o. Nu vroiam sa mai aud de el.
Dintr-o data intra BILL in camera.
Se uita îngrozit prin camera si după vine la mine.
,,Chanel! Ce ai pățit?" Spune el ștergându-mi lacrimile.
,,BILL, N..nu nu mai pot!" Nu mai îmi găseam cuvintele.
I-am explicat tot. Inclusiv partea cu părinții mei.Își lasă capul in jos si tace.
,,BILL? De ce taci?" Spun eu uitându-mă la el serios.
,,Si eu am luat parte la asta." Spune el cu o voce firava si speriata. Avea lacrimi in ochi.
Am rămas fără cuvinte. Îmi venea sa urlu la el, dar m-am oprit.
,,De ce ai făcut asta BILL?" Spun eu plângând.
,,Am crezut ca ajut." Spune el încercând sa ma țină de mâna.Am ezitat sa mai vorbesc cu el.
,,Chanel, îmi pare extrem de rău pentru ce am făcut!" Spune el înainte sa iese din camera.
Vroiam sa dispar de pe fata pământului. Sa nu mai aud de nimeni. Sa fiu doar eu împreuna cu gândurile mele stupide.TOM POV
Aseară nu am mai văzut-o pe Chanel de când a plecat cu părinții ei. Credeam ca iau făcut ceva așa ca m-am dus la ei doi (Mari si Roni)
,,Ce i-ați făcut aseară lui Chanel?!" Urlu eu intrând in temnița.
Când ma vad, își lasă capul in jos amândoi.
,,De ce nu vorbiți?" Spun eu urlând.
,,N..Nu i-am făcut nimic." Spune dintr-o data Mari. Vocea ei era speriata.,,I-am spus adevarul! Trebuia sa afle cu ce monstru sta in casa!" Spune încrezător Roni.
,,Du bist dumm ?!" Urlu eu (Voi sunteți prosti)
,,Cum a reacționat?" Spun eu liniștindu-mă într-un final.
,,A început sa plângă si sa urle, după a fugit si nu am mai văzut-o." Spune Mari.
,,Ich bin tot! Fur Gott!" Spun eu
(Sunt mort! Pentru Dumnezeu!)Plec nervos înapoi la mine in birou. Acolo îl vad pe BILL cu dădea ture de camera. Părea disperat si speriat in același timp.
,,Ce ai bai?" Spun eu apropiindu-mă de el.
,,Was zum Teufel habe ich? Chanel hat die Wahrheit herausgefunden!" Spune BILL nervos.
(Ce dracu sa am? Chanel a aflat adevarul!)
,,Ich weiß, dass! Was werden wir machen?"
(Știu asta! Ce ne facem?) spun eu punându-mi mâinile in cap.,,Zuerst gehts du hin und sprichst mit ihr!"
(In primul rând te duci si vorbești cu ea) spune BILL așezându-se pe fotoliu.
,,Bine....." spun eu ieșind pe ușa.Înapoi la Chanel
M-am dus sa îmi fac un duș. Am stat in apa calda. Ma simțeam mai bine. Am ieșit si M-am dus sa ma schimb. Mi-am luat un top alb fără mâneci si niște pantaloni scurți largi. Mi-am prins parul într-un coc. M-am demachiat si m-am trântit din nou in pat.
Nu îmi era foame deloc.
Mi-am pus căștile in urechi si am dat drumul la muzica.Dintr-o data se deschide ușa de la camera. Era TOM. Nici nu vroiam sa ma uit in ochii lui.
,,Chanel putem vorbi?" Spune el venind spre mine.
Nu îl bag in seama si îmi dau muzica mai tare.
Se uita prin camera si pare îngrozit.
,,Chanel! Ma Asculți?!" Spune el nervos.
Nu lam ascultat. Ma pregăteam ca nu îl aud.,,Dacă nu îmi răspunzi, o sa suporții consecințele!" Spune el venind spre mine.
Ii puteam citi furia de pe fata. Se apropie din ce in ce mai tare de mine. M-am ridicat din pat si m-am pus in fund. Îl vad cum se pune lângă mine pe pat. Ma împinge si cad lata pe pat. Se urca peste mine. Buzele noastre erau așa de aproape una de alta. Ii simțeam respirația pe buzele mele.,,Date jos de pe mine!" Spun eu împingându-l jos de pe mine.
,,Vreau sa vorbim!" Spune el nervos.
,,Nu am ce vorbi cu tine!" Spun eu țipând
,,Hor mir verdammt noch mal zu! Spune el dând cu pumnul in pat.
( Asculta Ma dracu! )
,,Te ascult." Spun eu liniștita,,Vreau sa îți explic de ce i-am făcut asta familiei tale." Spune el uitându-se adânc in ochii mei.
,,Hai spune mai repede pana nu îmi pierd răbdarea." Spun eu dându-mi ochii peste cap.
,,Am făcut asta doar ca sa ma răzbun pe părinții tai. In a doua seara după ce te-am dus la spital, am aflat ce ți-au făcut părinții tai. I-am chemat la mine in birou ca sa îmi zică adevarul. Nu au vrut cu frumosul, așa ca am aplicat duritatea. Eu am omorât-o pe Antonia. Pentru ca a început sa ma înjure. Eram si nervos așa ca am omorât-o. Îți promit ca nu o sa mai fac asta. Azi le voi da drumul părinților tai. Îmi pare rău! Te rog Iartă-mă!"
Spune el cu lacrimi in ochi.Mi sa făcut mila de el. M-am apropiat mai tare de el si lam luat strâns in brațe. Merita o a doua șansa.
,,Asta înseamnă ca ne ierți? Si pe mine si pe BILL?" Spune el ștergându-și lacrimile.
,,Da." Spun eu zâmbind.
Sare peste mine si ma săruta pasional. Mi-au lipsit buzele lui moi. M-am pierdut in spațiu când am făcut contact cu buzele lui.Buna cam atât si cu acest capitol. Sper ca va plăcut. Mulțumesc mult pentru voturi si comentarii frumoase. M-aș bucura dacă mi-ați mai scrie! Mai pe seara ma apuc de un nou capitol. Oricum azi sunt in București. Si ajung acasă doar pe la 23:00 așa ca am timp.
Byeeee❤️❤️❤️🎸🇩🇪🌟
CITEȘTI
Mafia
RomanceBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!