-21-

161 9 0
                                    

De dimineața m-am trezit din cauza gălăgiei de pe hol. Am încercat sa nu bag in seama dar nu am reușit. Știam deja ce o sa se întâmple. Ii cunoșteam vocea foarte bine lui TOM. Dintr-o data se aude o împușcătură. Sa lăsat o liniște cutremurătoare in toată vila. Intra in camera Mara. Era palida la fata dar si agitata.
,,Domnișoara Chanel! Treziți-vă! Trebuie sa mergeți la concert!" Spune Mara încercând sa ma ridice din pat.
,,Ce doamne concert?" Spun eu cu o voce somnoroasa.

,,Ați uitat ca Fratii Kaulitz au azi concert?" Spune Mara deschizând dulapul ca sa aleagă haine.
,,Dar eu nu vreau sa merg sa îl vad!" Spun eu ridicându-ma din pat.
,,O sa se supere dacă nu mergeți." Spune Mara schițând un mic zâmbet pe buze.
,,Iara a omorât pe cineva?" Spun eu mergând spre baie sa fac un dus.
,,Pai.... Sa supărat pe o menajera pentru ca a vrut sa îl seducă." Spune ea lăsându-și capul in jos.
,,De ce ar face asta?" Spun eu curioasa uitându-ma la rochia pe care a ales-o Mara.

,,Pentru ca va iubește!" Spune Mara ținându-mă de mână.
,,Chiar crezi asta?" Spun eu.
,,Normal. Nu vedeți cum se uita la dumneavoastră?" Spune Mara zâmbind.
Dau din umeri in semn ca nu știu, si ma duc sa îmi fac un duș cald. După ce am terminat am luat rochia de pe pat si m-am dus sa ma schimb. Când am ieșit m-am dus sa ma uit in oglinda. Nu îmi venea sa cred ca acea fata din oglinda, sunt chiar eu. Rochia era de culoare neagra din piele. Arata foarte bine pe mine. In acel moment mi-am dat seama ca aveam si eu forme pe corp. Rochia îmi scotea in evidentă corpul.

Ma uit la Mara care se holba la mine cu gura căscată.
,,Cee?" Spun eu râzând. Fața lui Mara era foarte amuzanta.
,,Ești foarte frumoasa Chanel!" Spune Mara venind spre mine, si ma îmbrățișează.
,,Chiar crezi asta?" Spun eu făcând o pirueta in fața oglinzii.
,,Normal. Acum stai jos ca sa îți pot aranja parul." Spun Mara entuziasmata.
Ma așez in fata oglinzii si stau nemișcată câteva minute. Când termina de îndreptat parul cu placa, îmi pune pe par niște sclipici.

,,Ești gata!" Spune Mara bătând din palme fericita.
,,Mulțumesc mult Mara!" Spun asta in timp ce o iau in brațe.
După ce ne despărțim din îmbrățișare, se duce la dulap si îmi aduce o pereche de tocuri negre cu auriu. Erau foarte frumoase si păreau scumpe.  
Le încalț si fac câteva ture de camera. Mara a început sa aplaude fără motiv. Dintr-o data se aude o bătaie in ușa. Mara se duce sa deschidă iar eu ma duc la oglinda sa ma machiez.

După ce am terminat machiajul, ma întorc si îl vad pe TOM care se uita fermecător le mine.
Se juca cu piercing-ul din buza. Așa făcea mereu când ii plăcea cum eram îmbrăcată.
,,De ce te uiți așa la mine?" Spun eu râzând.
,,Wow! Du bist wirklich eine Gottin! Dein Korper ist wirklich perfekt !" Spune TOM uitându-se pervers la mine.
(Wow! Ești cu Adevărat o zeița! Corpul tău este cu adevărat perfect!)
Am stat pe gânduri. Nu am înțeles ce a spus. Vorbea pe Germana iar eu vorbeam pe Italiana. Trebuia sa ii zic si eu ceva pe Italiana.

,,Non ti capisco! Sappi che sei uno stupido se mi parli ancora in tedesco!" Spun eu uitându-mă serios la el.
(Nu te înțeleg! Sa ști ca ești un prost daca mai vorbești cu mine pe Germana!)
Se uita ciudat la mine si după îmi zâmbește.
,,Chiar crezi ca nu te înțeleg?" Spune TOM uitându-se pervers la mine.
Îmi dau ochii peste cap si nu îl bag in seama.
Mara plecase deja, așa ca am rămas doar cu el in camera.
,,Ce melodii Cântați?" Spun eu curioasa.

Se uita urat la mine si după vorbește.
,,Tu chiar nu ști ce muzica avem?" Spune el ridicându-și o sprânceană. Nu știam ce sa ii răspund.
,,Pssst! Eu sa nu știu? Știu toate melodiile!" Spun eu dându-i cu pumnul ușor in umărul lui. Îmi zâmbește viclean. Știam ca avea de gând sa îmi spună ceva stupid la care nu știam sa ii răspund.
,,Dacă chiar le ști pe toate, spune câteva dintre ele." Zice TOM .

Am stat pe gânduri. Ce puteam sa ii spun? Nu știam nicio melodie de la ei. Le știam trupa dar nu i-am ascultat niciodată. Dintr-o data mi-am adus aminte ca Antonia asculta aceasta trupa. Era înnebunită doar cu o melodie. ,, Don't jump " mereu plângea când o auzea. Si mai era una dar nu știam sigur cum se numea. Începea cu ,,Pain.....".
,,Don't jump!" Spun eu fericita.
TOM auzind aceste cuvinte și-a lăsat capul in jos. De-abia atunci mi-am adus aminte ce mi-a povestit el. Don't jump este melodia scrisă de BILL pentru TOM când vroiau sa se sinucidă.

,,T..TOM nu am vrut sa spun asta. Nu mi-am dat seama ce am spus!" Aveam lacrimi in ochi. Am încercat sa nu plâng pentru a numi strica machiajul. TOM avea lacrimi in ochi. M-am dus lângă el si lam îmbrățișat. Și-a ridicat capul spre mine si mi-a zâmbit. I-am dat un sărut. Când buzele noastre au făcut contact unele cu altele nu sau mai dezlipit. Peste 6 minute ne-am despărțit din lipsa aerului. Din păcate trebuia sa plecam la concert. Afara ne așteptau BILL si încă 2 băieți. Nu știam cine sunt.
,,Chanel, ei sunt Georg si Gustav! Si ei fac parte din trupa noastră." Spune BILL fericit.
,,Buna băieți! Numele meu este Chanel, încântat de cunoștința!" Spun eu mergând sa dau mâna cu ei.
,,Buna Chanel!" Spun amândoi asincron.
,,Vedeți ca este a mea!" Spune TOM arucându-le niște priviri ucigașe lui Georg si Gustav.

TOM vine lângă mine si ma tine de mâna. In fața vilei era un autocar cu numele TOKIO HOTEL. Când vroiam sa urc, vine in fuga TOM la mine si îmi deschide ușa.
,,După tine, Domnița mea!" Spune el prefăcându-se a fi un print.
,,Vai mersi!" Spun eu arătându-i o inima.
Vine după mine si ma săruta pe cap.
Ma așez pe scaun si lângă mine vine TOM. Era foarte fericit ca stătea lângă mine. Tot drumul am vorbit despre trupa lor.

Când am ajuns, ne-am dat jos din autocar si am intrat intr-o sala de concert. Era extrem de mare. Am ajuns cu 2 ore înainte de concert pentru a face pregătiri. Băieții erau Uimiți de Frumusețea sălii de concert.
,,Wow!" Spune BILL făcând o pirueta pe lângă noi.
,,Chiar este foarte mare si foarte frumoasa aceasta sala!" Spune Georg entuziasmat.
,,O sa ne creem niște amintiri de neuitat in acest loc!" Spune Gustav fericit.

Băieții au început sa repete. Cântau foarte bine. Am rămas uimita de performanța lor. Începea sa îmi placa trupa lor.
Peste o ora au terminat. Trebuia sa între fanii. Ne-am dus toți 5 in backstage ca sa așteptam. De afara se auzeau strigăte de la fani.  Era o gălăgie nemaipomenit de mare.
La ora 16:00 a început concertul. Au început sa cânte ,,SCREAM" iar după au continuat cu
,,TROUGH THE MONSOON". Concertul a ieșit foarte bine. Era o atmosfera nemaipomenit de frumoasa. Toții fanii cântau in ritm cu trupa. TOM se uita mereu la mine. Erau Fane care vroiau sa ajungă la el ca sa îl atingă, dar nu puteau.

Pe la ora 19:00 sa terminat. Le-au mulțumit la toți fanii iar după sau dus sa dea autografe fanilor. Băieții erau obosiți. După ce au terminat ne-am luat la revedere de la toți si după am plecat spre casa.
,,Bravo!! Sunteți cei mai tari!" Spun eu in timp ce ma duc spre ei si ii îmbrățișez pe toți 4.
Eram mândra de ei.
Pe drum am cântat din nou ,,TROUGH THE MONSOON". Încă mai aveau putina energie cât sa cânte.

Când am ajuns acasă, nici nu am mai stat la povesti pentru ca am mers fiecare in camera lor. Am adormit foarte repede. Stăteam in brațele lui TOM. Puteam spune ca azi a fost o zi foarte frumoasa. Speram sa fie mereu așa.
Începeam sa am din ce in ce mai multe sentimente fata de TOM. Acea mică scânteie sa mărit. Ma simțeam protejata de el mereu.
Simțeam ca avea aceleași sentimente pentru mine. Niciodată nu am știut ca ma voi căsători cu un chitarist.

Bunaa. Cam atât este si cu acest capitol. Sper ca va place. Mulțumesc pentru voturile voastre! Ma ajuta enorm de mult. Am ajuns pe locul 26!!!!!! Mulțumesc!
Va iubesc mult de tot!!!!! ❤️❤️❤️❤️🇩🇪🎸
Mâine nu cred ca o sa pot posta așa ca o sa îl postez sâmbătă. Byeee

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum