Ajungând la biserică, ne dam jos din mașina toți. TOM ia din portbagaj căruciorul lui Beverly si o punem in el. Ne îndreptam spre biserica. Intram si îl vedem pe BILL agitat. TOM se îndreaptă spre el iar eu împreuna cu Beverly, ne așezăm pe rândul din față, lână părinții fraților. Ei veniseră mai aproape de noi si începuseră sa se joace cu micuța.
,,Ce mare ai crescut!" Spune mama lui TOM ținând-o de mânuță ei Micuță.
TOM vine lângă mine si sta cu Beverly in brațe.Muzica începe sa sune, si iese pe ușă, Mara îmbrăcată intro rochie de mireasa alba ca zăpada. Aveam lacrimi in ochi de fericire. Mara pășea încet pe covorul roșu, până ajunge in dreptul altarului. BILL era fascinat de Frumusețea ei. Îmi aduceam aminte de ziua in care eu cu TOM ne căsătoriseră-m. Era exact la fel.
,,Îți aduci aminte de ziua nuntii noastre?" Ma întreabă TOM la ureche.
,,Normal ca îmi aduc aminte." Spun eu la fel de încet cât sa nu întrerupem slujba.
După ce preotul le citise din cartea sfântă, era timpul ca ei doi sa își depună jurămintele.Mara strânge aer in piept si începe sa vorbească.
,, Te voi lua in brațe când ai nevoie de cineva, te voi asculta atunci când simți nevoia sa vorbești, voi râde cu tine in momentele fericite si te voi alina in clipele grele. Te voi iubi pentru cine ești si te voi ajuta sa devii persoana care crezi ca poți sa fii. Voi îmbătrâni frumos alături de tine." După spusele ei toată sala începuse sa aplaude puternic.
BILL avea ochii roșii. Se abținea sa nu plângă.
Era timpul ca BILL sa își depună jurămintele.,,In momentul in care te-am văzut prima data, mi-am dat seama ca tocmai cu tine îmi doream sa merg mână in mână prin viață. Ma faci mai bun, mai bun, mai strălucitor, așa ca vreau sa promit, indiferent ce sar întâmpla, sa fiu sincer cu tine. Sa te iubesc si sa te respect. Îți cer sa devii soția mea legală si sa mergi cu mine prin viața. Si oamenii adunați aici sa devină martori ai sincerității mele." Toată sala aplaudase si mai tare la aceste cuvinte. TOM avea ochii înlăcrimați. Ca sa nu îl vadă nimeni, se prefacuse ca se joaca cu Beverly. Văzându-l îl iau strâns in brațe.
,,Știu ca ești puternic!" Spun eu dându-i un mic sărut pe buze.
,, Mulțumesc Prinzessin!" Spune TOM zâmbind cald spre mine.,, Puteți săruta mireasa!" Se aude dintr-o data puternic. Ne întoarcem privirile si ii vedem pe Mara si BILL sărutându-se pasional. După ce se despart, Mara se apleacă la urechea lui BILL si ii spune ceva. El auzind asta sare in sus de fericire. TOM era nedumerit.
,,O sa fiu tătic!!" Urla BILL in toată biserica.
,,Ce???" Spune TOM cu ochii mari.
,,Mara este însărcinată." Spun eu calma.
Ii arat degetul mare lui Mara si ii zâmbesc.
Ea îmi desenează in aer o inima.
Beverly începuse sa plângă la urletele lui BILL.
,,Serios BILL? Acum tu o culci." Spun eu serioasă.
BILL se uita râzând la mine. Eu văzându-l, începusem si eu sa rad.Beverly începuse si ea sa râdă cât putea ea de mică. După ce slujba se terminase, am ieșit afara cu toții pentru a face poze de nunta. Si noi făcusem la fel, așa ca toate amintirile îmi intraseră in cap.
,,Toată lumea la poze!" Striga BILL puternic pentru a îl auzi toată lumea.
Afara erau si mulți paparazzi care ne făceau poze, mai ales mie si lui TOM.
Ne așezăm cu toții pe treptele bisericii si ne facem poze. Beverly râdea in hohote.
,,Are rasul mamei sale." Spune TOM luându-mă de talie apropiindu-ma mai tare de el.După ce terminasem, ne urcase cu toții in mașini si plecaserăm doar noi 5 la un restaurant de lux. Mara si BILL nu mai burse sa facă petrecere ca a noastră. Mara își luase o rochie alba doar ca mai scurta. Când ajungem, coboram si intram in restaurant. Acolo o zărise-m pe Brithanei Spears. Când ne văzu, venise mai aproape de noi.
,,Vai ce drăguța este micuța asta!" Spune ea uitându-se adorabil la Beverly.
Nu îmi venea sa cred ca o vedeam in carne si oase pe Brithanei Spears.
,,Ce mai faci?" Spune BILL zâmbind.
,,Am venit aici sa ma relaxez." Spune ea zâmbitoare.
,,De-abia aștept următorul tău concert." Spun eu după ce făcusem cunoștința cu ea.,,Wow! Pai dacă așa, am sa va aștept cu mare drag. V-am lăsat locuri libere la V.I.P." Spune ea dându-ne invitațiile pentru concert.
Eram foarte fericita.
După ce ii mulțumise-m, ne așezasem la o masa mai retrasa. Dintr-o data, vine la noi, un chelner înalt.
,,Buna seara! Ce doriți sa comandați?" Spune el pe un ton gros.
,,Eu a-și dori o porție de paste carbonara si o cola." Spune TOM decis. Mereu își alegea paste si cola.Chelnerul notează apoi se uita la mine zâmbitor.
,,Eu a-și dori la fel ca soțul meu." Spun eu zâmbind.
Chelnerul notează apoi se uita la Mara si BILL.
BILL si Mara se întorc si spun deodată.
,,Noi dorim o pizza italiana!" Spun ei doi. După ce spusese asta, începuse sa râdă.
Erau așa de drăguți împreuna.
Comanda a venit si am început sa mâncam.
După ce terminasem BILL si TOM se certau cine sa plătească nota.
,,Eu o plătesc!" Spune BILL scoțând banii pe masa.
,,Lasă ma ca plătesc eu!" Spune TOM punându-i banii înapoi in portofel.Chelnerul se uita îngrozit la cei doi. Pana la urma eu cu Mara ne hotărâsem sa plătim împreuna. Scoatem banii si ii dam chelnerului. BILL si TOM se uitau Uimiți la mine si Mara. Noi doua începusem sa radem. După ce plecasem, am mers acasă.
Acasă ne așteptau câinii. In tot acest timp au fost la veterinar deoarece erau bolnavi.
Beverly văzându-i, vroia sa ajungă la ei. Râdea foarte tare. Toți văzând-o, începusem si noi sa radem.———————————————————————————————
Buna! Acesta este capitolul nou. Sper ca va place. Mulțumesc mult pentru comentarii si voturi. Cartea am sa o termin peste doua capitole. Cred ca o sa plâng când am sa scriu ultimul capitol. Va iubesc💖💖💖
BYE BYE!!
CITEȘTI
Mafia
RomanceBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!