-25-

140 5 2
                                    

Ma duc in camera mea împreuna cu Mara.
,,Domnișoara Chanel, am crezut ca ați pățit ceva." Spune Mara uitându-se speriata la mine. Căzusem pe gânduri. Ma gândeam ce a făcut TOM cât timp nu am fost in vila.
,,Domnișoara Chanel? Sunteți bine?" Spune Mara deschizând ușa camerei. Îmi amintesc ca eram cu Mara așa ca vorbesc.
,,ăă Da sunt bine! Nu îți fă grij." Spun eu zâmbind.
Intram in camera si ne așezăm amândouă pe pat.

,,M-am îngrijorat pentru dumneavoastră." Spune Mara luându-mă de mâna.
,,Sunt bine acum, mulțumesc mult pentru ca ai grija de mine." Spun eu ținând-o strâns de mâna. Puteam vorbi orice cu Mara. Eram prietene foarte bune. O aveam doar pe ea.
,,Dați-mi voie sa ajut sa va bandajez rănile cauzate." Spune Mara ridicându-se de pe pat si îndreptându-se spre perete. Era o mică ușa in perete. O deschise si luase din ea cutia medicală. Scoate de acolo niște bandaje si niște soluții pentru dezinfectarea rănilor.

Se așează din nou pe pat si începe sa îmi curețe rănile. Ma durea puțin cam tare. Mara ma vede si îmi zice;
,,Mai rezistați puțin domnișoara Chanel." Spune ea făcând mai încet. După ce termina de curățat rănile îmi bandajează mâinile.
,,Sunteți gata!" Spune ea bătând din palme.
,,Mulțumesc Mara!" Spun eu zâmbind călduros.
,,Am o întrebare." Vroiam sa aflu ce a făcut TOM cât timp ma căuta.

,,Spune-ți." Zice Mara devenind serioasă.
,,Ce sa întâmplat cât timp am dispărut de la nunta?" Spun eu curioasa.
Mara auzind spusele mele își lasă capul in jos. Mâinile au început sa ii tremure.
,,Aa fost foarte agitat si supărat, va căutat peste tot dar pana la urma va găsit. A început sa urle la toți angajații din vila. Nunta sa anulat deoarece ați fost răpită. Tatăl lui Tom a fost foarte îngrijorat pentru dumneavoastră." Spune Mara încercând sa zâmbească.

,,Tia făcut ceva?" Spun eu dintr-o data. Abia după ce am spus acele cuvinte mi-am dat seama ce am spus.
,,Dacă va spun a-și fi moarta." Spune Mara trista.
,,Nu am sa las pe nimeni sa îți facă rău, te rog spune-mi, îți promit ca nu voi spune nimănui." Spun eu calma si încercând sa o fac pe Mara sa vorbească.
,,T...TOM a vrut sa ma omoare din cauza ca nu am avut grija de dumneavoastră, dar am scăpat cu bine, am doar o mică rana la umăr dar nu este nimic grav." In sfârșit a putut spune ce avea de spus. Cum sa nu fie grav?

,,Doamne ce poate face omul asta!" Spun eu puțin nervoasa si dându-mi o palma peste cap încet.
Vroiam sa ma iau de el intro zi.
,,Nu este nimic grav." Spune Mara zâmbind spre mine.
,,Cum sa nu fie? Puteai muri din cauza mea!" Spun eu trista. Îmi părea extrem de rău. Dacă nu aveam încredere in tata, nu se mai întâmplau toate acestea.
,,Nu trebuie sa va simțiți vinovata, nu este vina dumneavoastră. Îmi dau si viața ca sa va vad in viața." Spune Mara cu lacrimi in ochi.
,,Te rog nu plânge! Ma vei face sa plâng si eu." Eram pe punctul de a plânge, dar chiar atunci intra in camera BILL.

,,Chanel! Mi-a fost dor de tine!" Spune BILL alergând spre mine. Se apropie de mine si ma ia in brațe strâns.
,,BILL, ne-am văzut acum o ora." Spun eu râzând.
,,Știu dar mi-a fost dor de tine!" Spune el zâmbind dulce.
Îmi da drumul din îmbrățișare si se îndreaptă spre Mara. O ia in brațe si pe ea. Am rămas surprinsă de acțiunea lui. Mara ii zâmbea foarte frumos dar pana la urma sau despărțit deoarece Mara și-a dat seama ca eu ma uitam la ei.

,,Nu te uita așa! Zici ca nu ai mai văzut oamenii îmbrățișându-se!" Spune BILL zâmbitor. Părea foarte vesel in preajma Marei. Era ceva suspect la mijloc. Erau împreuna??
,,Fetelor! Eu trebuie sa plec, ma duc la sala!" Spune BILL entuziasmat
,,Doamne ce entuziasm pe tine azi, mai BILL!" Spun eu cu un smirk pe fața.
,,Taci mai!" Spune BILL nervos.
Se duce aproape de Mara si o pupă pe cap. Sa înroșit tot. Erau așa de drăguți împreuna.

BILL a plecat iar după am rămas doar eu cu Mara.
,,Deci?" Spun eu entuziasmata. Vroiam sa aflu dacă sunt împreuna sau nu. Dar după acțiunile lor, nu puteam nega nimic.
,,Ce deci?" Spune Mara prefăcându-se ca nu știe despre ce vorbeam.
,,Cum sta relația ta cu BILL?" Spun eu dintr-o data.
,,Pai cum sa stea, suntem deocamdată doar prieteni." Spune ea zâmbind.
,,Da da..." zic eu prefăcându-ma ca am înțeles.
,,Bine......, suntem împreuna de 2 zile." Spune Mara dintr-o data rușinându-se.

,,Yeyeye!!" Spun eu începând sa sar prin camera de bucurie. Eram super fericita pentru ei. Sper sa rămână așa mereu.
,,Sa va țină ani buni!" Spun eu liniștindu-mă.
,,Mulțumim, dar sa nu afle nimeni! Ok?" Zice Mara arătând cu degetul spre gura.
,,Promit pe ce vrei tu!" Spun eu făcând ca un soldat.
Începem sa radem amândouă. 

SKIp time

Ziua a trecut. Luna apăruse pe cer. Era luna plină. Arata foarte frumos. Mara plecase deja. Rămăsesem doar eu. M-am dus la baie si am făcut un duș. Era foarte bine in apa. Rănile ma dureau când făceau contact cu apa si săpunul. Când am ieșit din cada, a început sa îmi curgă sânge. M-am speriat pe moment dar după m-am liniștit. Am ieșit din baie si m-am Așezat pe pat. Am luat cutia medicală si am scos bandajele si cremele din ea. Când vroiam sa apuc un spray, scăpasem pe jos trusa medicală.

Deodată intra pe ușa TOM. Ma văzuse pe jos așa ca sa apropiat de mine. Ma privește de jos in sus de câteva ori iar după ochii lui se măresc când ajung pe rănile mele. Sa apropiat mai tare de mine si ma Așezat pe pat.
,,Stai liniștita, adun eu aici." Spune el zâmbind spre mine.
După ce a terminat de strâns sa Așezat si el pe pat si a început sa îmi dea cu crema pe răni. Am tresărit la atingerea lui.
,,Sa întâmplat ceva?" Spune el oprindu-se si uitându-se călduros la mine.

Făcusem eye contact cu el. Ma topeam in ochii lui. Era așa de frumos.... Despre ce vorbești!? Nu te mai gândi la asta!
,,N...nu nu am nimic." Spun eu puțin surprinsă. Începuse sa râdă. Mi-a bandajat rănile cu grija. Sa ridicat si a pus înapoi trusa medicală in cutia din perete.
,,De ce nu am știut de aceasta mică ușița secreta?" Spun eu uitându-ma încruntat la el.
,,Secret!" Spune el râzând.
TOM sa dus sa își facă si el un dus. După ce am terminat, a venit in pat lângă mine si ne-am pus la somn.
Am adormit pe pieptul lui. Dormeam așa de bine încât nu am avut timp sa mai visez. Noaptea a fost lunga. Am adormit îmbrățișați toată noaptea.

Buna! Scuze ca lam postat așa de târziu doar ca nu prea am avut timp sa îl scriu. Mulțumesc pentru voturi si comentarii. Sper ca va place cartea. Va pup❤️ mâine am sa postez următorul capitol. Vreau sa revin in forma. Byeeee❤️🌟✨

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum