-2-

294 11 0
                                    

Era o noapte friguroasă. Stăteam in pat acoperită de o plapuma subțire. Nu aveam voie sa am plapuma groasa, cum o avea sora mea mai mare. Ma ghemuiesc sub plapuma și încerc sa adorm.

Dimineața am fost trezita de razele soarelui calde care intrau pe geam. M-am ridicat din patul meu vechi și aproape rupt iar după M-am dus sa îmi fac un dus cald. Am stat in cada și mam relaxat . Aveam niște vânătăi pe mâini făcute de părinți mei. Ma ustura puțin dar nu mam plâns. Mam imbracat într-un tricou larg și niște blugi strâmți. Am coborât jos la masa. Eram doar eu și mama. Îmi tot arunca priviri ucigașe. Țineam capul in jos pentru a nu face contact vizual cu ea. Niciodată nu ia plăcut când am privit-o in ochii.

,,Astăzi este o zi mare pentru noi si Antonia. Ne vom alia cu mafia germana"
Am tăcut fără a spune nimic.
,,Ar fi bine sa nu vorbești prea mult''
,, Mai auzit?!"
A trântit cu pumnul in masa. Am tresărit încât mi-a căzut furculița pe jos.
,, Ce proasta ești " o aud pe sora mea, care chiar atunci se apropria de noi.
Vine mai aproape de mine si ma apuca de par. Ma strângea din ce in ce mai tare.
,,Ai grija sa nu distrugi aceasta căsătorie ca altfel" încearcă sa continue dar mama o oprește.

,,Dacă face vreo greșeală ma ocup eu împreuna cu tatăl tau de ea"
Sara mi-a dat drumul de par si sa Așezat si ea la masa. Între timp am terminat de mâncat si m-am ridicat de la masa. Când am vrut sa ies din încăperea mare cu pereții maronii cu roșu, am auzit-o pe mama.
,, Sa te îmbraci si tu mai decent ca sa nu ne faci de ras"
,,La ora 15:30 cobori jos" ,,Mai înțeles?"
Am auzit-o pe Sara cum râdea de mine.  Am dat încet din cap si am plecat spre camera mea. Ma plimbam pe holurile lungi ale conacului. Am ajuns într-un final la clanța camerei mele. Am intrat si am închis ușa după mine. M-am trântit in pat si am început sa plâng. Pana la urma m-am oprit si m-am dus sa îmi fac din nou un duș. Mi-am găsit o rochie neagră mai lunga care îmi ajungea pana la genunchi. Mi-am prins parul într-un coc iar in picioare mi-am pus niște pantofi negri. Am auzit o bătaie in ușa. Era servitoarea noastră. Ma înțelegeam foarte bine cu ea.
,,Domnișoara, mama dumneavoastră a spus sa mergeți in sala de mese"
,,Mulțumesc Tina"
Sa întors si a plecat. Am ieșit din camera si m-am îndreptat spre sala de mese. Când am ajuns am văzut-o pe mama împreuna cu tata si Antonia. Mi-au aruncat niște priviri urate iar după sau Așezat la masa.
,,Ar fi trebuit sa apăra deja!" spune tata dând cu pumnul in masa
,,Calmeazate Draga, va ajunge in curând" spune mama in timp ce îl mângâie pe spate.
M-am Așezat pe un scaun și am tăcut. Am văzut cum intra pe ușa un bărbat in vârsta și un băiat mai tânăr.
Ne-am ridicat cu toți de la masa și ne-am dus sa ii întâmpinam cum se cuvine. Băiatul cel tânăr era îmbrăcat in niște haine largi și avea dreduri.

,,Scuzați de întârziere" spune bărbatul in vârsta
,,Nu este nicio problema, se mai întâmpla" spune tata
Am aflat ca pe băiat îl chema TOM iar celălalt era tatăl lui. Șeful mafiei germane. Am schițat pe fata un zâmbet fals și am dat mâna cu ei.
Ne-am Așezat cu toți la masa. Eu stăteam tăcută cu privirea in podea. Asta era datoria mea. Antonia era o fata foarte frumoasa și aranjata. Era câteodată cam răsfățata și rea cu mine dar tot o iubeam. Ea a fost mereu in centrul atenției. Părinții ii cumpărau tot ce își dorea ea. Eu eram data la o parte mereu. Avea toate calitatile posibile. Era cea mai buna la toate.

Lam văzut pe TOM cum stătea pe telefon fără a vorbi cu nimeni. Nici nu cred ca ii pasa de căsătoria asta. La un moment dat ii simt ochii pe mine așa ca nu l-am băgat in seama.
Pana la urma a spus și el ceva.
,,Cum te numești?" Spune asta cu o voce groasa. Vorbea cu mine??
,,C..Chanel" spun cu o voce speriata ca nu cumva sa spun ceva rău. Așa in fel ca părinții mei sa ma bată
,, Am hotărât!" Spune el uitându-se spre tata cu o privire rece.
,,Ma voi căsători cu domnișoara Chanel!"
Am încremenit când a spus asta. Lam văzut pe tata cum ardea de furie. Antonia a început sa plângă iar mama încerca sa o calmeze.
Antonia a plecat in camera ei împreuna cu mama. Am rămas doar eu cu tata și TOM împreuna cu tatăl lui.
,,Așa sa fie!" Spune tata.
,,Va veni in seara asta cu noi!" Spune domnul Kaulitz.

De ce nu a ales-o pe Antonia?? De ce eu?? Ce am eu și nu are Antonia??  Ma simțeam așa de prost încât îmi era rușine sa mai trec pe lângă ea.
Lam văzut pe tata cum îmi face semn din cap sa ma duc sa îmi fac bagajele. M-am ridicat și m-am dus spre camera mea. Când sa dau sa deschid ușa am simțit un pumn in coaste. Era mama mea. Nu am văzut-o atât de nervoasa de mult.
,,Ce dracu a fost in mintea ta?" spune ea
Mai îmi da încă un pumn in burta pana cad la pământ. Aveam lacrimi in ochi dar m-am abținut. 
,,Curva naibii!" o aud spunând înainte sa plece. M-am ridicat și am intrat in camera mea. Mi-am pus intro geanta toate hainele pe care le aveam și am coborât jos. Acolo l-am văzut pe tata care se uita cu niște ochi reci la mine. Se putea citi pe fata lui ca era foarte nervos.

,,Totul este pregătit domnișoara?" Îl aud pe domnul Kaulitz.
Dau din cap ca da și ma îndrept spre ieșire. Îmi iau la revedere de la tata și ies afara. Ușa se trântește in urma mea și tresar. Aveam lacrimi in ochi. Vad cum vine un majordom necunoscut la mine și îmi spune.
,,Datimi voie sa va ajut domnișoara"
Am dat din cap iar el mi-a luat geanta din mâna și a pus-o in portbagaj. A venit din nou la mine și mi-a deschis ușa ca sa pot intra. TOM era deja in mașina. Nici nu cred ca ii pasa de mine. Am intrat in mașina și l-am văzut cum stătea pe telefon. Nici nu sa uitat la mine. Am închis ușa după mine iar atunci a pornit motorul. Era o mașina luxoasa. M-am apropiat mai tare de geam și ma uitam pe cerul plin de stele.
,,Ai de o atracție fata de geamul ăla?" Îl aud dintr-o data. Avea o voce groasa. Mi-am luat ochii de la geam și Mi-am aplecat capul. Ma jucam cu degetele. Îl simțeam cum se uita la mine dar nu l-am băgat in seama.

Buna seara!!! Scuzați ca am postat mai târziu dar am stat sa ma gândesc ce sa scriu. Mam chinuit ceva ca sa iese un capitol frumos. Sper sa va placa!! Mâine am sa postez următorul capitol!! Noapte buna!!!    

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum