De dimineața
M-am trezit singura in pat. Razele soarelui calde intrau pe fereastra mare a camerei. Era o liniște cumplita. M-am întins puțin iar după m-am dat jos din pat. Am mers in baie si mi-am făcut un duș cald. Eram prea somnoroasa in acea zi. După ce am terminat, am mers spre dressing si mi-am luat haine de schimb.
Am ales niște blugi strâmți si un top crem. Atmosfera de afara era una calda, chiar dacă era Toamna. Era ciudat ca in acest anotimp sa fie cald.Deodată apare Mara. Părea foarte fericita. Nu o mai văzusem așa de zâmbitoare niciodată.
,,Buna dimineața!" Spune Mara închizând ușa camerei.
,,Buna dimineața, fericit-o !" Spun eu râzând.
Mara intra mai adânc in încăpere. Sa îndreptat spre pat, iar apoi a început sa aranjeze pernele si plapuma. După ce a terminat de aranjat, sa Așezat pe un scaun.
,,Ceva de mâncare nu este?" Spun eu încercând sa aduc vorba despre mâncare.
,,O vai! Am uitat." Spune ea răsuflând.Nici nu a mai stat la povesti ca a si plecat. Era foarte suspicioasa in acesta zi. Poate era din cauza lui BILL?
Ușa se deschide si apare pe ea, TOM!!!
,,Guten Morgen mein Sonnenschein !"
(Buna dimineața raza mea de soare!)
Spune TOM apropiindu-se mai tare de mine.
Se așează pe pat si se apleacă spre mine. Ma săruta pe cap lent. Obrajii mei sau făcut roșii. Era ca un vis devenit realitate.
Rănile nu mai erau. Se vindecaseră deja.
Aveam câteva cicatrici pe gât lăsate de cuțit.
,,Geht es dir gut?" Spune TOM jucându-se cu o șuvița din parul meu.
(Ești bine?)
,,De ce vorbești pe Germana ?" Spun eu zâmbind încercând sa îmi ascund roșeața din obraji.,,Du magst es nicht ?" Spune el dintr-o data cu un smirk pe fata.
,,Termina!" Spun eu lovindu-L ușor in umăr.
,,Hehe!"
Apare pe ușa Mara. Avea in mâna o tava plină cu prăjituri si 2 pahare cu suc de portocale.
Miroseau așa de bine încât îmi saliva gura.
,,Oh buna dimineața domnule Kaulitz!" Spune Mara zâmbind iar după aplicându-si capul in jos. Se apropie de pat, așează tava si pleacă val vârtej din camera. Era clar. Trebuia sa vorbesc neaparat cu TOM despre situația in care ne aflam cu toții.
,,TOM? Trebuie sa vorbim ceva." Spun eu serioasă.
,,Da, te ascult." Spune el mușcând dintr-o prăjitura cu ciocolata.,,Vreau sa vorbim despre Mara. De când am fost răpită, se comporta ciudat si in preajma mea dar si in preajma ta. Ști de ce?" Spun eu schițând pe față un mic zâmbet.
Când auzise aceste cuvinte era cât pe ce sa se înece.
,,N..nu nu știu ce are." Zice el ocolindu-mi privirea. Puteam jura ca ma minte.
,,De ce ma minți?" Spun eu uitându-ma urat la el.
,,Eu? De ce te-a-și minți ?" Spune el uimit.
,,Vreau sa știu adevarul!" Spun eu puțin enervată.,,Bineeeee" zice într-un final.
,,Te ascult."
,,După ce am văzut ca nu mai ieși de pe hol, am început sa ma panichez. Părinții au încercat sa ma calmeze dar nu au putut. Am început sa urlu si sa te caut. Am jurat ca îmi voi da viața ca sa te țin in viața. Mara a venit la mine si mi-a spus ca la văzut pe tatăl tău cum Tea băgat intro mașina neagra, așa ca m-am enervat si i-am dat o palma peste fata. Am început sa urlu la ea pana a început sa plângă. Am fost un prost sa o lovesc. Acum de fiecare data când ma vede, ma evita. Știu ca BILL este împreuna cu ea. Nu știu cum sa îmi cer scuze pentru Greșelile făcute." Părea puțin trist după ce a rostit acele cuvinte.,,Uite nu a fost așa de greu. O sa vezi ca totul o sa se rezolve cum era înainte. Trebuie sa crezi in tine." Spun eu in timp ce îl îmbrățișez.
,,Mulțumesc Chanel!" Spune TOM sărutându-ma pe cap.
Era mult mai bine după ce aflasem adevarul. Totul trebuia sa devină la normal.
,,Haide! Am o surpriza pentru tine!" Spune el trăgându-ma de mâna.
,,Ce surpriza?" Spun eu curioasa.
,,Dacă ți-a-și spune nu ar mai fi surpriza." Zice TOM trăgându-ma de mână pe holurile lungi ale vilei. Era foarte vesel in acel moment. Ii stătea foarte bine vesel.Ne-am urcat in mașina si am pornit la drum. Pana la urma, mașina se oprește în fața unui adăpost de animale. Eram nedumerită. TOM coboară din mașina si vine sa îmi deschidă ușa. Ma luat de mână si ma dus înăuntru. Se auzeau zgomote ale animalelor din toate părțile.
,,Ce facem aici?" Spun eu dintr-o data.
,,Am venit sa adoptam un animal!" Spune el fericit. Când am auzit asta, am început sa sar in sus de bucurie. Mereu îmi dorisem un animal de companie. Visul meu era pe cale sa se îndeplinească.TOM a vorbit cu niște angajați, iar după i-am urmat pana intro încăpere enorma. Înăutru erau foarte mulți cățeluși. Toți erau extrem de drăguți. Când i-am văzut mi-a venit sa plâng. Vroiam sa ii adopt pe toți.
,,Pe care îl alegi?" Spune TOM jucându-se cu un pui de ciobănesc german.
,,Chiar nu știu! Toți sunt atât de drăguți!" Spun eu zâmbind larg. Ma uit prin jur si vad într-un colț, un pui de cățel. Era de culoare maro cu negru si alb. Părea a fi unul de vânătoare. M-am îndreptat spre el, si lam luat in brațe. A început sa ma lingă pe fața. M-am îndreptat cu el spre TOM. Când la văzut a venit si la luat si el in brațe. Se putea citit de pe fata lui cât de fericit era.,,Pe acesta îl vreau!" Spun eu hotărâtă.
,,Ce rasa este?" Întreabă TOM către angajați.
,,Este un câine de vânătoare." Spun cei doi angajați. Era câinele perfect pentru amândoi.
,,Putem sa mai luam încă unul???" Spun eu cu niște ochi de cățeluși.
,,Binee, doar pentru ca sunt toți foarte drăguți!" Spune TOM cu o fața adorabila.
Am sărit in sus de fericire. M-am uitat prin jur si am zărit in apropiere un pui de rottweiler. Era super drăguț. Din prima secunda am știut ca el este alesul. Lam luat in brațe si i lam arătat lui TOM.
,,Pe acesta îl vreau." Spun eu zâmbind.
,,Ai gusturi bune!" Zice TOM mângâind câinele.
Amândoi câini erau băieți. După ce ne-am decis, am mers intro alta camera. Acea era plină cu mâncare si lucruri pentru animale. Trebuia sa le luam de mâncare si ce mai necesita. După ce am terminat de ales, ne-am îndreptat spre un birou. Trebuia sa facem actele pentru adoptarea câinilor.Am semnat iar in exclusivitate, acei câini erau ai noștri. Eram foarte fericita pentru ca i-am adoptat. Nu lam mai văzut pe TOM niciodată atât de fericit. Am pornit spre casa.
Când am ajuns, am luat câinii in brațe si am intrat cu ei in vila. BILL se plimba pe hol. Când nea văzut, a venit spre noi alergând. Nici nu nea salutat, pentru ca era ocupat sa se joace cu cățelușii.
,,Pe noi nu ne bagi in seama?" Spune TOM râzând.
,,Nu este corect! Vreau si eu!" Spune BILL supărat.
,,O sa îți luam si ți-e unul!" Spune TOM râzând.Restul zilei ne-am petrecut timpul jucându-ne împreuna cu cățelușii. Erau foarte drăguți.
Buna!! Scuze ca am postat capitolul așa de târziu, dar am vrut sa ma gândesc ce sa mai scriu. Am fost si la liceu azi, si nu prea am avut timp sa îl fac. De-abia acum, seara am apucat sa îl termin. Mulțumesc pentru comentariile frumoase si voturi. Vad ca nu prea mai am multe voturi. Nu știu dacă sa mai continui sau nu. Vreau sa îmi Spune-ți voi asta. Weekend frumos ❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Mafia
RomanceBuna!!! Asta este noua mea carte! Sper sa va placa. O sa depun tot efortul ca sa fie o poveste super!!