-33-

106 7 10
                                    

Următoarea zi ma trezisem singura in cameră. Ma întorc si zăresc pe partea lui TOM un bilet.
,,Buna dimineața Prinzessin, azi sunt intro ședință importantă așa ca o sa ne întâlnim mai târziu. Te iubesc si pe tine si pe bebe💗."  După ce citisem biletul, un mic zâmbet apăruse pe fața mea.Ma frecasem la ochii si mă ridicasem din pat. Fix in acel moment, Mara intrase in camera.
,,Buna dimineața Chanel, cum te simți?" Spune ea punând o tava pe pat.
,,ĂĂĂ, buna dimineața Mara! Ma simt mult mai bine." Spun eu zâmbind larg.
,,Ce ma bucur! V-am pregătit un bufet extravagant." Spune Mara.

Ma așez pe pat si încep sa mănânc. Mara între timp, se duce in baie. Dintr-o data iese urlând din baie. Nu înțelegeam ce se întâmpla. Chiar atunci intrase si BILL.
,,Ce se întâmpla?" Spune el îngrozit.
,,Am găsit acest test pe chiuvetă." Spune Mara fluturând testul in stânga si dreapta.
Rămăsesem uimita. Abia atunci îmi amintisem ca nu ascunse-m testul.
,,Al cui este? Chanel, ești însărcinată?" Spune BILL surprins.
Rămăsesem tăcută pentru ceva timp.

,,Chanel, testul acesta este al tău?" Spune Mara văzând ca nu spuneam nimic.
Dau încet din cap. Amândoi încep sa sară in sus de fericire.
,,Aaaaaaa" țipă BILL.
,,Nu îmi vine sa cred ca ești însărcinată!" Spune Mara venind la mine si îmbrățișându-mă strâns.
BILL venise si el la noi.
,,O sa fiu unchiii!!!!!" Spune BILL urlând cât se poate de tare.
Ma duc rapid la el si ii pun mâna la gură pentru a nu mai țipa. Trebuia sa stau pe vârfuri pentru a ajunge la fața lui.

Peste ceva timp BILL se liniștește. După ce terminasem de mâncat, Mara si BILL plecase in camera lor. (BILL si Mara aveau camera lor).
Ma duc la baie si dau drumul la apa. Ma dezbrac si intru in cadă. Ma relaxasem puțin.
Când ieșisem din apa, ma uitasem la ceas. Era ora 16:00! Rămăsesem uimita deoarece, când intrasem in baie era ora 13:00. Cum de trecea așa de repede timpul. Ma îmbrăcasem într-un pulover lung pana la genunchi si pufos. Afara era o vreme friguroasă. Se aude clanța ușii așa ca ies din baie. Era TOM.
,,Ce face prințesa mea ?" Întreabă TOM venind spre mine ca sa ma sărute.

,,TOM? BILL si Mara au aflat vestea." Spun eu după ce ne despărțisem din sărut.
,,Pai vroiam sa ii anunț azi, oricum i-am zis părinților mei despre tine, așa ca știu si ei." Zice TOM zâmbind.
,,Deci sa înțeleg ca acum toți știu ca eu sunt însărcinată?" Spun râzând.
,,Da pufoșelule! Ce face bebe?" Spune TOM așezându-se in genunchi. Își pune mâinile pe burta mea si după capul.
,,Azi la ora 18:30 avem programare la doctor, pentru a vedea cum este bebe. Ok?" Spune el sărutându-mă pe cap. Dau din cap si merg la pat. Ma trântesc in pat si stau in el pana la ora 18:00. TOM a stat in tot acel timp lângă mine in pat.

,,Trebuie sa mergem!" Spune TOM ridicându-se din pat si mergând la dressing. Ma ridic si eu după el apoi merg sa ma îmbrac. Ma îmbrăcasem in niște blugi, apoi un hanorac alb. Peste mi-am luat un palton crem. TOM se îmbrăcase in niște haine largi. Arata foarte bine in acele haine.
După ce terminasem, coborâse-m jos pentru a pleca. Mergem in garaj si ne urcăm in mașina lui TOM personală.
In câteva minute, ajunsesem.
Mergem la Recepție si așteptam sa intram in salon.
,,Domnul si doamna Kaulitz ?" Spune dintr-o data o doctorița.

Ne ridicam si intram in salon.
Ma așez pe scaun si ma întind. Doctorița îmi pune o crema pe burtă si începe sa maseze încet. Pe calculator se vad mici mișcări. Îmi îndrept privirea spre TOM care părea foarte fericit.
Aveam amândoi lacrimi in ochi de fericire. Peste o ora terminasem cu totul.
,,Este totul in regula, bebelușul se dezvoltă foarte bine." Spune doctorița zâmbind către mine si TOM.
,,Mulțumim mult doamna doctor!" Spune TOM ridicându-se de pe scaun.
,,Este o onoare de a va avea aici!" Spune doctorița.
Ne luam la revedere si plecam spre casa.

Pe drum ne oprim la o cafenea. După ce o bem, ne urcam in mașină si plecam acasă.
Ziua se încheiase așa ca ne pusesem la somn.
__________________________________________

Buna! Pana la urma am postat pana la urma. Mulțumesc enorm de mult pentru comentariile de susținere!!!! Va iubesc!! Mulțumesc pentru voturi!!  Cu ajutorul vostru cartea a ajuns pe locul 17!!!!!!
Nici nu știu cum sa va mulțumesc!! Mâine poate o sa postez un capitol nou. BYE BYE!
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

 BYE BYE!💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum