-4-

228 7 2
                                    

Mi-am dat seama ca el nu este defapt un om rău după cum se spune. Începeam sa simt ceva pentru el. Am vrut sa îl sărut chiar in acel moment dar m-am abținut.
Corpurile noastre erau atât de aproape. Se uita la mine cu ochii lui reci și negri.

La TOM
Doamne fata asta ma omoară. O vreau din ce in ce mai mult. Nu știu de ce spun asta despre ea dar simțeam in adâncul meu o scânteie mică. M-am aplecat și am sărutat-o. Nu m-am mai putut abține.

Prezent
,, T..om nu aici"
,,Stai liniștita Prinzessin! Nu vine nimeni"
L-am lăsat sa coboare mai jos pana la gât. Îmi făcea semne pe gât. La un moment ne-am despărțit pentru ca ia sunat telefonul. A spus ceva pe germana
,,Wer zum Teufel ruft mich an?
(Cine dracu ma suna)
,,Prinzessin trebuie sa plec la o ședința." Spune sărutându-ma pe cap.
,,Bine" spun asta zâmbindu-i
,, Ma întorc deseară in camera, putem continua ce am început" spune asta cu un zâmbet malefic pe buze. Iese din birou și Închide ușa. Rămân singura in camera întunecoasă. Ma ridic de pe canapea și am ieșit din birou. M-am dus in camera mea.  M-am trântit in pat. Am auzit un ciocănit in ușa.

Era Mara cu mâinile pline de pungi.
,,Doamne Mara, cum de ai putut sa le cari pe toate?" Spun ducându-ma la ușa ca sa o ajut.
,,Nu este mare problema, stați liniștita domnișoara"
A Așezat toate pungile pe pat si mi-a spus ca sunt pentru mine.
,, Sunt de la Domnul Kaulitz" am rămas uimita. Când a avut timp sa le cumpere. In pungi se aflau rochii si haine scumpe. Mai erau si niște bijuterii prin niște cutiuțe mici.
,,Peste 2 zile va avea loc o petrecere pentru a sărbători căsătoria dumneavoastră"
,,Pai nici nu suntem încă căsătoriți" i-am spus eu uimita.
,,Uitativa mai bine in plasa" a început sa zâmbească.

Am căutat mai bine in plase si am zărit o cutie pe care nu o deschisem. Era învelită intro mătase roșie. Am deschis cutia iar înăuntru se afla un inel foarte frumos. Era din aur cu un diamant mare si strălucitor in mijloc.
,,Wow!" Am rămas cu gura deschisă.
,,Vedeți ce gest frumos a făcut Domnul Kaulitz?" Spune ea zâmbind.
,,Era si mai frumos dacă mi-l dădea el personal." Spun eu trista.
,,Ma rugat sa va spun sa îl purtați"
,,Am sa încerc sa îl port doar ca sa nu se supere."
,,Trebuie sa plec!" Spune ea grabinduse sa iasă din camera.
,,Mulțumesc pentru tot!" Spun înainte sa închidă ușa după ea. Am luat toate pungile de pe pat si m-am dus sa le pun in dressing. După ce le-am aranjat m-am dus jos ca sa mănânc. Ca de-obicei eram doar eu împreuna cu niște servitoare. Nu au stat nici ele prea mult si au plecat. Am mâncat foarte puțin iar când am dat sa ma ridic am simțit doua mâini pe umeri.
,,Bau!" Era BILL
,,Vai ce mai speriat!" Spun eu încercând sa ma liniștesc ca sa nu imi mai bată așa de tare inima.

,,Ce faci?" Întreabă el așezându-se lângă mine la masa.
,,Uite ma bucur de viața mea otrăvitoare!" Spun eu sarcastica.
,,De ce zici asta?" Ma întreabă el băgându-și niște struguri in gura.
,,Sti ceva? Nu mai contează" spun lasandumi capul in jos.
,,Cum zici tu" spune el apucând o bucata de friptura in mâna și musca din ea.

Ma ridic de pe scaun și plec înspre camera mea. Ma plimbam pe holurile lungi ale vilei pana aud niște servitoare. Ma ascund după o planta și stau acolo.
,,Ce îmi doresc sa mi-o mai tragă domnul Kaulitz" spune o menajera roșcata.
,,Mie îmi spui? De când sa însurat cu sarantoaca aia nu mai vrea sa nio tragă" spune alta femeie bruneta.
Îmi venea sa plang de furie. Oare chiar așa făcea înainte sa apar eu aici? Nu ma Mir de ce nu se căsătorise pana acum. Mereu era cu alte femei. Cum de acum sa potolit. Oare ii pasa de mine? Aveam nenumărate gânduri. Ma ridic si plec spre camera mea. Ma uit spre servitoare cu o privire serioasă. Le aud cum șușotesc ceva dar nu le bag in seama. Când am ajuns in camera am trântit ușa după mine si m-am trântit in pat.

Nu am stat prea mult iar după m-am dus sa îmi fac un duș. După ce am terminat m-am dus sa ma schimb in niște haine lejere. Ma trântesc in pat si adorm fără a ma mai gândi la ceva sau cineva.

Buna acesta este următorul capitol. Sper ca va place noua carte. Scuzați Greșelile gramaticale. O sa postez si mâine următorul capitol. Byeee❤️🫀🖤

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum