Day: 26
Buradasın.
Yapmayı en sevdiğin şeyi yapıyorsun, söz yazıyorsun.
Kulağında kulaklığın, yeni boyattığın sarı saçların ve yüzündeki hafif tebessümle çok güzelsin, ama benim değilsin.
Sen hiç benim olmadın, olmayacaksın da.
Her gün seni kütüphanede, kantinde, müzik odasında ve provalarda görüp de eskisi gibi herkesten gizli elini tutamayacağım, artık sanırım yapmak da istemiyorum.
O kıza dokunduğun ellere dokunmak, ona baktığın şekilde sana bakmak istemiyorum.
Seni görmek de istemiyorum ama görmek zorundayım, değil mi?
Ve bugün, müzik dersimiz var. Seni yine göreceğim, yine orada olacaksın.
Umarım, umarım sana olan hislerim seni gördükçe incinmez.
Sana verdiğim sözün 26. günü, seni hala seviyorum.
Case 143, I love you
Seungmin yorgun bir şekilde müzik sınıfına girip sırtındaki çantayı her zamanki masasına bıraktı ve sırasına oturdu, kısa zamanda Hyunjin'in homurdanarak ettiği küfürleri duyup tekrar başını kaldırmıştı.
"Jisung'dan nefret ediyorum." hafifçe gülüp başını bu sefer Hyunjin'in omzuna yasladı.
"Neden? Ne yaptı yine?"
"Flörtleştiğim kıza gece horladığım bir video izletmiş piç." Seungmin istemsizce kahkaha atarken Jisung da keyifle içeri girdi.
"Günaydın en sevdiğim bebecik!" Jisung Seungmin'in yüzünü kavrayıp alnına sesli bir öpücük bıraktı ve hala gülen küçüğünün yüzünü sıktı. "Bugün daha mı güzelsin ne..?"
"Seni Hyunjin'den kurtarmam için mi yapıyorsun bunu?" Jisung ona göz kırpıp öbür yanına oturmadan önce sırtındaki gitarı indirdi.
"Chan okula mı başlamış?" Seungmin iç çekti.
"Maalesef, ve karşılaştık da. Beni tanımıyor gibiydi." Hyunjin onu kolunun altına aldı.
"Dert etme, zaten piçti." Seungmin Jisung'a baktı.
"Hyunjin'le performans konusunu konuştunuz mu hiç?" Jisung ona baktı.
"Oradan bakınca birbiriyle konuşan insanlar gibi mi görünüyoruz?"
"Yani konuşmadınız?" Jisung başıyla reddedince Seungmin Hyunjin'e döndü. "Denedin mi bir şeyler?" Hyunjin dudaklarını birbirine bastırdı.
"Keşke gösterme ve üstünde çalışma fırsatım olsaydı, ufak tefek bir şeyler yaptım. Hoca sorarsa freestyle yapmamı gerektirecek kadar."
"Şarkıda benim sesim var diye dinlemedi bile." Seungmin sıkkın bir nefes verdi.
"İkiniz de gerizekalısınız."
"Ama Hyunjin daha gerizekalı."
"Jisung keser misin bebeğim?" Jisung dudak büzdü.
"Ne bok yiyeceğiz yani?" Seungmin de dudak büzünce Hyunjin olayın kendisine kaldığını anlamıştı.
"Ya ben mantıklı düşünen olmak istemiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day: 143, but I still 4 3
FanficGün, 143 Sen beni hatırlamıyorsun ama ben seni seviyorum Case 143, I love you.